Stránka 1 z 2

f10 535d - Omezení výkonu

Napsal: pát 30.03.2018 19:43
od Denny09
Zdravím, známemu blbné F10 535d, idrive mu hlásí:
Continue the journey at a moderate speed.
Full performance not awailable.
Have the problem checked by Service.
Dělá mu to při zrychlovaní, anebo při jízdě do kopce.
Nesetkal se s tím někdo?
Díky

MOD fishmaker : příště rovnou do tématu napsat model, kterého se týká dotaz ;)

Re: Omezení výkonu

Napsal: pát 30.03.2018 20:32
od JaraX
asi tak 100x,
diagnostika.

Re: Omezení výkonu

Napsal: pon 14.01.2019 16:43
od PeeDee
Ahoj, poresil to nejak ten znamy? Objevuje se mi stejny problem. Diky. Pat

Re: Omezení výkonu

Napsal: pon 14.01.2019 19:06
od kadli
To, že se omezí výkon, je dáno nějakou chybou, kterou bez diagnostiky nejsi schopen zjistit. Může to být 1000 důvodů, proč to tak je.
Co ti píše diag za chyby?

Re: Omezení výkonu

Napsal: pon 14.01.2019 21:57
od PeeDee
kadli píše:To, že se omezí výkon, je dáno nějakou chybou, kterou bez diagnostiky nejsi schopen zjistit. Může to být 1000 důvodů, proč to tak je.
Co ti píše diag za chyby?
Zustalo to u mechanika, chyb tam bylo víc a dostal sem info, ze to bude na “zkoumani” (1000 a jeden duvod) , protoze nelze jednoznacne rict. Mozna vaha vzduchu, pak nejak cidla to ukazalo v diagnostice. . Mechanik má i zkusenosti se spatnymi hadicemi. Myslel sem , ze kdyz by tohle uz poresil predchudce, mohl sem jit hned po necem a nezkoumat. No halt pojedu znovu na navstevu do “nemocnice”
Diky. Pat

Re: f10 535d - Omezení výkonu

Napsal: pon 14.01.2019 22:13
od JaraX
spíš něž na zkoumani na zvrakovani :D

Re: f10 535d - Omezení výkonu

Napsal: úte 15.01.2019 08:28
od PeeDee
JaraX píše:spíš něž na zkoumani na zvrakovani :D
Vlastni zkusenost? :shock:

Re: f10 535d - Omezení výkonu

Napsal: úte 15.01.2019 09:08
od JaraX
ano, servisovali jsme mraky tady těch potvor, ale sype se to jak strouhanka ,tak už to na servis ani neberem.

Re: f10 535d - Omezení výkonu

Napsal: úte 15.01.2019 09:37
od Snejk
me spis zase zarazi to "na zkoumani".... na f10 neni co na zkoumani, kouknu a vidim, tam nejsou speky, ten motor je tak specificky spatnej ze to co mu je musis vedet za chvili. ono to neni uplne zadna raketova veda...

Re: f10 535d - Omezení výkonu

Napsal: úte 15.01.2019 18:51
od PeeDee
Snejk píše:me spis zase zarazi to "na zkoumani".... na f10 neni co na zkoumani, kouknu a vidim, tam nejsou speky, ten motor je tak specificky spatnej ze to co mu je musis vedet za chvili. ono to neni uplne zadna raketova veda...

Super, kdy se mam zastavit na servis?

Re: f10 535d - Omezení výkonu

Napsal: úte 15.01.2019 19:15
od cheater
-

Re: f10 535d - Omezení výkonu

Napsal: úte 15.01.2019 19:33
od PeeDee
cheater píše:Předchozí generace byli taky hodně odsuzovaný. To chce čas
:thumbsup: děkuji ti náčelníku, že jsi se mě zastal

Re: f10 535d - Omezení výkonu

Napsal: úte 15.01.2019 19:45
od JaraX
no však u E60 taky není o co stát, co se týče spolehlivosti, ale aspon je to dobrý jízdně a nechová se to jak Audi, můžeš čekat jak dlouho chceš, ale ze špatnyho podvozku se dobrej nestane.

Re: f10 535d - Omezení výkonu

Napsal: úte 15.01.2019 21:27
od cheater
-

Re: f10 535d - Omezení výkonu

Napsal: úte 15.01.2019 21:38
od JaraX
jj to jo,někdo ti třeba řekne že i Fabie je super pohodlný auto co umí vše co potřebuješ.

Re: f10 535d - Omezení výkonu

Napsal: úte 15.01.2019 21:44
od cheater
-

Re: f10 535d - Omezení výkonu

Napsal: úte 15.01.2019 22:40
od Giovany1971
Denny09... at kamarad zajede na diagnostiku...a k nějomu kdo něni zaujatý..ani postižený...a jistě dostane odp..na svůj problém...

Nechci se zde třídně odlišovat..jen za léta svých zkušeností říkám..že F10..11..neni o nic horší...je však v určitých ohledech o mnoho lepší jako E 60..61... U každého auta se dají najít plusy i mínusy..jako u všeho... Rozhodně tvrdím že je to o servisu a přístupu... Dostal jsem do ruk F 10 s N63..s 220 tisíci km... kdy mohu říci že předešlý majitel ..pečlivě se věnoval servisu... dle faktur co mám k vozu dozajista... Možná mám stěstí .. že i dnes v 230 tisících auto funguje...ano šel jsem do toho... pres všechna varování..ale to jsem já..mám rád výzvy...již jsem jich pár vyřešil...a nevěřícím Tomášům a pochybovačům dokázal... že se věci mohou i míti trochu jinak... 550i z mého pohledu dnes je dle mne velmi jednoduchý motor... avšak... je třeba říci... že je třeba udělat spoustu zásahů .... jak v oblasti chlazení motoru.....za 1 snižený termostat...ale to nestačí... je třeba nechat vyrobit na míru i chladič vody..s jinýmy rozměry..i parametry...Dále úprava termostatu motoroveho oleje...totálně předělat chladič...oleje...a tam.. ještě verze na zimu a verze na léto...s tím vším jde ruku v ruce o chlazení...a vůbec provozní teplotu oleje v automatu...a tedy jeho funkčnost a spolehlivost... Tvrdím že je to velmi spolehlivé auto... 8HP70 vydržela bez problémů 220 tis km na jednu nápln... Po komplet servisu Mechatronicu...a proplachu... převodovka funguje jako nová...nemůžu si to auto vynachválit... ano stálo to nějaké peníze ..to upravit...a ještě nejsem u konce...ale potvrdilo se mi... že motor byl kvůli nesmyslným emisním normám dohnán na pokraj možností... a bohužel býl vždy zničen už v podstatě díky své konstrukci...plus necitlivým přístupem majitele...Ale zase na druhou stranu... když někdo dá tolik peněz za auto..něco od něj čeká... ale zde se většinou dočkali problémů...protože nikdo nad tím nepřemýšlel...Ano asi mohu říct... že díky spoustě zejména negativních reakcí... jsem o tom přemýslel...a motor dnes funguje...Sice se ještě řeší ..nej drobnosti...ale z hlediska funkcnosti to nemá vliv...Auto z mého pohledu spolykalo pár desítek tisíc...ale mám nové zásadní věci...a zbytek jen už úpravy..
...at si každý jezdí v čem chce...konec konců..každá liška chválí svůj ocas..jak se říká... neberu nikomu jeho volbu ...od toho jsme svobodní..a můžem si vyznávat své hodnoty... a řadit se k tomu či onomu proudu...
Závěrem chci jen říct..každý kdo má si možnost si opravit auto sám...má k tomu prostředky a znalosti...má obrovskou výhodu... tudiž... ten samý človek co má to samé auto...a neumí nebo nemá možnost si na nem něco udělat...se mnou nemusí souhlasit...

Re: f10 535d - Omezení výkonu

Napsal: úte 15.01.2019 22:55
od JaraX
no každý to má jinak, někoho baví celé auto předělat aby fungovalo, někoho zas když koupí a jezdí, když tě to baví proč ne.
o těch upravach by ses mohl víc rozepsat, dále mě zajímá jak budeš řešit
- selhávající vstřikovače? někde jsem četl že pomůže nechat udělat redukce a vstřiky dostat dál ze spalovacího prostoru, ale přijde mi to jako blbost
- ten plavající Fkový podvozek, nějaké strongflexy nebo tak něco?
- nějaké ekonomické upravy aby to nejezdilo za 12 benzínu?
- s tím termostatem od tannera byl ale problém ne?
- jsem zvědavý na tvoje zkušenosti po dalších 200Tkm

Re: f10 535d - Omezení výkonu

Napsal: stř 16.01.2019 09:38
od Itchythefirst
cheater píše:Ne nejlepší auto je ochcávka v dehtu, jezdím za 3,5 litru mám nalítáno půl mega a občas vyměnim olej jinak nic. Tyhle kecy mě vždycky dostanou
Ta ovce ale musi byt na hlinach!!! B-)

Re: f10 535d - Omezení výkonu

Napsal: čtv 17.01.2019 06:14
od Giovany1971
JaraX píše:no každý to má jinak, někoho baví celé auto předělat aby fungovalo, někoho zas když koupí a jezdí, když tě to baví proč ne.
o těch upravach by ses mohl víc rozepsat, dále mě zajímá jak budeš řešit
- selhávající vstřikovače? někde jsem četl že pomůže nechat udělat redukce a vstřiky dostat dál ze spalovacího prostoru, ale přijde mi to jako blbost
- ten plavající Fkový podvozek, nějaké strongflexy nebo tak něco?
- nějaké ekonomické upravy aby to nejezdilo za 12 benzínu?
- s tím termostatem od tannera byl ale problém ne?
- jsem zvědavý na tvoje zkušenosti po dalších 200Tkm
Ahoj..Jo podvozek je podivně nestabilní..protiE 61 v M pak je to parník...na sport to de..ale zase je to spíš už tvrdé..ale dál jsem na to 19 s ET 20 a kola jdou na samou hranu s blatníkem..takže se to rozšířio a jde s tím žít.

Ekonomické ůpravy ted fakt neřeším...řeším to aby to nějak fungovalo a přežilo to...když se rozsype převodovka ...rozvodovka ..to neřeším..to je sranda udělat...ale ten motor ..z toho troch respekt mám...prostě už jsem to koupil...tak musím bojovat.

Vstřikovače jsem dal nové...12 revize...ale ty už tam i byly... podle toho co jsem se bavil s lidma co tyhle věci opravují...největší peklo je 95 s biosložkou..respektive biosložka...tá způsobuje zakarbonování ..a následné nedovření vstřiku

Používám pouze 98 ..Vervu na Natural 101 plus...a leju hodně aditiva..jako čistící složku..tady už fakt nejde o ekonomiku ...prostě s tímto motorem nejde řešit ekonomiku ale to jsem věděl...ale neni to zase tak hrozné ..normálne to jezdí 11.9..ted v zimě asi 12.9....což pořád jde..

No co se týká úprav...určitě se o tom rozepíši pozděj více...ale asi až nějak odzkouším všechny to nějak komplexněj...Termostat od tannera je v pořádku...jen F1o reagova na snížený termostat opačně jako N62..nehlásí vůbec chybu termostatu...dělá ůplně opačnou věc...začíná ten motor ještě více dochlazovat...a to jak přes ventilátor...tak i přes termostat ;) ...v podstatě se ted pokoušíme vysvětlit řídící jednotce aby to nedělala...ale to né já..na to mám kamaráda programátora...bojuje s tím zatím mámě něj poznatky...jakým směrem se máme ubírat..

Závěrem chci říct...že ten motor můžou poslat do kytek jen ty vstřikovače...nej nešvar usmažení motoru...mám defacto vyřešené...jinak se tam nemá co pokazit mechanicky je to v podstatě jednoduchá záležitost...

Takže jestli mám dát něj radu potencionálním zájemcům o toto auto s N63..

Pokud nemáte aspon trochu vybavenou dílnu...dost odhodlání..pevné nervy...tak to nekupujte ...protože N63 v serii musí dřív nebo pozděj umřit ..Nikdo nezaplatí mechanika který bude experimentovat...a tech úprav a bádání je tam hodně...e peníze si to žádá taky..jen chladiče jsou tam za 30...