Ahoj
Mám BMW 325D 145kW rok 2008 a najeto cca 200tis km
Jak by jste to řešili? Regenerace vypálením nepomohla.
Myslíte si, že čištění filtru vyřeší problém a na jak dlouho ?
Nevím jestli je to kvůli tomu, ale začalo mě ještě svítit na palubovce žhavení.
Našel jsem třeba tuto firmu:
https://www.dpf.cz/
O levných DPF filtrech od náhradních výrobců (např JMJ) jsem nečetl nic hezkého :-/
Děkuji za Váš názor.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 325D svítí DPF filtr
Re: BMW 325D svítí DPF filtr
pokud ti sviti chyba zhaveni neprobiha regenerace-pores zhaveni a rovnou zkontroluj termostaty a pak nech spustit regeneraci diagnostikou 

Re: BMW 325D svítí DPF filtr
Případně mám nový origo DPF.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv 05.04.2018 17:43
Re: BMW 325D svítí DPF filtr
Ahoj,
zabýváme se profesionálním čištěním filtrů pevných částic a katalyzátorů. Mohu pouze a jen vřele doporučit vyčištění filtru. Příčin zanesení může být více, nicméně pokud nedošlo k nějaké servisní události, například prasklé turbo apod., odpovídá kilometrický nájezd zanesení filtru nespalitelnými částicemi. Potom je ta nejlepší volba čištění, samotný proces trvá cca 50 minut a filtr je před, i po čištění diagnostikován. Navíc na něj dáme záruku 2 roky, či 100 000km. Pokud by nešel vyčistit neplatíš nic. Máš tam originál, který je ve stavu takřka nového filtru.
Hlavně se vyhýbej nákupu jakýchkoliv levných DPFek, kvalitou keramických voštin je mizerná a často se stává, že nejdou ani regenerovat. Hlavní problém je u nich potom oxidační katalyzátor, který je u novějších modelů součástí pouzdra DPFka, neobsahuje platinu či další drahé kovy, které jsou odpovědné za katalyckou reakci. Jejich absence potom způsobí, že nedojde ke zvýšení teplot při regeneraci na cca 600 °C a spalitelné saze neshoří. Po několika tisících kilometrech je DPFko ucpané. U druhovýroby se s tím setkáváme velice často. Sečteno a podtrženo platina je drahá, kvalitní DPF filtr s katalyzátorem bude max. o 30% levnější než originál a náhrady za 5-7 tisíc Kč ji neobsahují = nefungují. Máme přes 1200 spolupracujících servisů po ČR a cena čištění na tvé auto stojí 5 500 Kč bez DPH. Mrkni na www.dpf24.cz
Pavel
zabýváme se profesionálním čištěním filtrů pevných částic a katalyzátorů. Mohu pouze a jen vřele doporučit vyčištění filtru. Příčin zanesení může být více, nicméně pokud nedošlo k nějaké servisní události, například prasklé turbo apod., odpovídá kilometrický nájezd zanesení filtru nespalitelnými částicemi. Potom je ta nejlepší volba čištění, samotný proces trvá cca 50 minut a filtr je před, i po čištění diagnostikován. Navíc na něj dáme záruku 2 roky, či 100 000km. Pokud by nešel vyčistit neplatíš nic. Máš tam originál, který je ve stavu takřka nového filtru.
Hlavně se vyhýbej nákupu jakýchkoliv levných DPFek, kvalitou keramických voštin je mizerná a často se stává, že nejdou ani regenerovat. Hlavní problém je u nich potom oxidační katalyzátor, který je u novějších modelů součástí pouzdra DPFka, neobsahuje platinu či další drahé kovy, které jsou odpovědné za katalyckou reakci. Jejich absence potom způsobí, že nedojde ke zvýšení teplot při regeneraci na cca 600 °C a spalitelné saze neshoří. Po několika tisících kilometrech je DPFko ucpané. U druhovýroby se s tím setkáváme velice často. Sečteno a podtrženo platina je drahá, kvalitní DPF filtr s katalyzátorem bude max. o 30% levnější než originál a náhrady za 5-7 tisíc Kč ji neobsahují = nefungují. Máme přes 1200 spolupracujících servisů po ČR a cena čištění na tvé auto stojí 5 500 Kč bez DPH. Mrkni na www.dpf24.cz
Pavel
XPepino píše:Ahoj
Mám BMW 325D 145kW rok 2008 a najeto cca 200tis km
Jak by jste to řešili? Regenerace vypálením nepomohla.
Myslíte si, že čištění filtru vyřeší problém a na jak dlouho ?
Nevím jestli je to kvůli tomu, ale začalo mě ještě svítit na palubovce žhavení.
Našel jsem třeba tuto firmu:
https://www.dpf.cz/
O levných DPF filtrech od náhradních výrobců (např JMJ) jsem nečetl nic hezkého :-/
Děkuji za Váš názor.