tak dojmy, jede to dobře, jen to je strašně bez emocí, bez zvuku, jedinej zvuk co člověk slyší je z repráků, ten je sice krásně udělanej, ale nemá to prostě ty emoce jako když to je z výfuku. na tom testovaní jsme byli 4x lidi každý se svou E65, když jsme vysedli z G11, tak všichni řekli "zlatá E65" nejvíc si všichni aniž bych jim něco řekl, stěžovali na sedačky, že jsou uzké a tvrdé. to je asi základní mínus celýho auta, každej kdo tam sedne z E65 tak se hodně diví. interier je takovej načančanej, to prošívání, hránkovíní, všecko to vypadá na oko strašně podstivě, ale když za to člověk chytne, je to všecko takový "levný a nepevný". měl jsem možnost si dát kickdown asi do 200kmh, víc podmínky nedovolily a jako dobrý, ale bez emocí, člověk si to jaksi neužije.
Exterier sedmičky stejně jako všech nových BMW je pro mě katastrofa, všecko je to stejný, všecko takový jakýsi divný, chybí mi tam baworácké rysy, přijde mi to jako koncern nebo kia s ledvinkama, už mi ty auta neříkaj pane todle je BMW, člověk sotvá pozná pětku od sedmy, a Xkové modely rozeznat, to chce encyklopedii sebou. když jsme jeli zpět a asi 100km pronásledovali brumlu s jeho face E65, tak jsme se shodli že to je prostě nádherné auto a je to PAN baworák, kterýho si nikdo s ničím nesplete.
todle k tomu napsal muj zakazník
Dnešní x-drive experience stál za účast. Největší překvapení jak 550i je těžká na předek oproti 540i. V tomto bude (musí být) M5 znatelně lepší!!
760i ma jen 800Nm oproti 10let stare S65 s 1000Nm.
40i motorizace v SUV verzích mají o 50Nm nizsi kroutak kvůli mensimu mezichladiči, který si ale za tučný upsell diky M-Performance kitu můžete upgradovat na std verzi ostatních modelů
S tím kroutákem to taky nechápu, jaktože má BMW o 10 let později pořád o 200NM mín? že by je limitovala převodovka?
jinak čím jsem jel
M140i - pefektní agilní svezení, suprově odladěné auto, hooodně zábavné, vytkl bych tomu 2 věcí, zvuk z repráků, ten je v podání malýho auta s málo reprákama katastrofální, třeba v sedmě skoro člověk nepoznal že to je z repráků, u té 1ky by to poznal aji hluchej. a druhá věc katastrofální trvrdé sedačky, přijeli jsme tam v Porsche Carrera 4S PDK a ta má 1000x lepší sedačky. jinak super.
340i - prostě trojka, méně emocí než v 1er, více než v 5er, ani trochu mě to neuráží, ale pořidil bych si to radši než 5er.
540i - nejlepší pětka, sice vrže jako každá pětka (vrzací test proběhl u všech aut, pětky vržou všecky, X3, 1er, nevrže, 7er bude asi vrzat až bude stará), ale ta kombinace tohodle motoru tam funguje dobře, krásně se to sbírá, celkově na mě při agilních testech ale všechny pětky působili mín agilně než sedmičky, že by jinej dynamic drive? taky si myslím že hodně bude dělat že je sedma celá na vzduchu a muže si držet konstatní tuhost vzduchem. Ten vzduchovej podvozek je proti pětce na pružinách velkej trumf
M550i - todle bylo dost velký zklamání, to auto bylo nějaký neobratný a tomu motoru se moc nechtělo, 540i je určitě lepší volba ve všech směrech.
M550d - nejhorší z testovaných pětek, nudné auto, divně se chovající podvozek, mlatí v tom nafta,ale z repráku se snaží být benzínákem.
M760Li - to zrychlení je super, až se tomu člověk bojí dat. na dnešní poměry nejlepší z nejlepších, teda u BMW, ale Mercedes S bude lepší, minimálně díky sedačkám.
X1 tuším 2,5i - nejtvrdší, ale nejlépe funguje, to auto nevyjíždělo překážky, to auto na ně vyskočilo, je to taková terénkoza,
X3 40i - nejlepší na silnici, todle auto je SUV s emocema, ten zvuk když to otevře klapky na výfuku bomba, ale furt jen suv. na překážky se tomu moc nechtělo
X4 40i - to samé co předchozí, jen z toho není vidět.
X6 50d - opět zklamání, auto mělo najeto 2000km, už tomu svítila ponorka,co by taky člověk čekal od nafty. bez emocí i výrazných jízdních projevů, není z toho vidět.
Mini Countryman - jet s tím slalom byla hrozná sranda, připadalo mi že je to Transit, je to věvnitř takový otevřený. ale BMW je BMW
ještě tam byla 740Le, tu jsem nestihl vyzkoušet.
Taky mě dostalo že nová M5 je první M5 co má dynamic drive, alespon myslím že ta Fková neměla.