
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
///M760Li
///M760Li
tak mám za sebou M760Li, jede to fakt krásně, a to jsme si proto to jeli v Porsche Carrera 4S PDK, a ta sedma letí líp
projel jsem toho víc, pokud máte zájem, napíšu víc dojmů.

Re: ///M760Li
Sem s tím! Jinak můžem zajít někde na pivo a probrat to
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: ///M760Li
Piš. Piš. Bude to nástupce za 10 let ? 

Re: ///M760Li
tak na Géčko prskal, když ho měl půjčené už předtím...má to malý sedačky, nemá to chlazenou loketku vpředu...jen samá negativa oproti e66...ale ten motor bude famózní 
ale i tak si to JaraX nekoupí

ale i tak si to JaraX nekoupí
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: ///M760Li
tak na Géčko prskal, když ho měl půjčené už předtím...má to malý sedačky, nemá to chlazenou loketku vpředu...jen samá negativa oproti e66...ale ten motor bude famózní 
ale i tak si to JaraX nekoupí

ale i tak si to JaraX nekoupí
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: ///M760Li
Ta M760Li bude asi dobry démon na cestách a vypadá fakt parádně, ten interier je luxusně zpracovaný 

Re: ///M760Li
tak dojmy, jede to dobře, jen to je strašně bez emocí, bez zvuku, jedinej zvuk co člověk slyší je z repráků, ten je sice krásně udělanej, ale nemá to prostě ty emoce jako když to je z výfuku. na tom testovaní jsme byli 4x lidi každý se svou E65, když jsme vysedli z G11, tak všichni řekli "zlatá E65" nejvíc si všichni aniž bych jim něco řekl, stěžovali na sedačky, že jsou uzké a tvrdé. to je asi základní mínus celýho auta, každej kdo tam sedne z E65 tak se hodně diví. interier je takovej načančanej, to prošívání, hránkovíní, všecko to vypadá na oko strašně podstivě, ale když za to člověk chytne, je to všecko takový "levný a nepevný". měl jsem možnost si dát kickdown asi do 200kmh, víc podmínky nedovolily a jako dobrý, ale bez emocí, člověk si to jaksi neužije.
Exterier sedmičky stejně jako všech nových BMW je pro mě katastrofa, všecko je to stejný, všecko takový jakýsi divný, chybí mi tam baworácké rysy, přijde mi to jako koncern nebo kia s ledvinkama, už mi ty auta neříkaj pane todle je BMW, člověk sotvá pozná pětku od sedmy, a Xkové modely rozeznat, to chce encyklopedii sebou. když jsme jeli zpět a asi 100km pronásledovali brumlu s jeho face E65, tak jsme se shodli že to je prostě nádherné auto a je to PAN baworák, kterýho si nikdo s ničím nesplete.
todle k tomu napsal muj zakazník
Dnešní x-drive experience stál za účast. Největší překvapení jak 550i je těžká na předek oproti 540i. V tomto bude (musí být) M5 znatelně lepší!!
760i ma jen 800Nm oproti 10let stare S65 s 1000Nm.
40i motorizace v SUV verzích mají o 50Nm nizsi kroutak kvůli mensimu mezichladiči, který si ale za tučný upsell diky M-Performance kitu můžete upgradovat na std verzi ostatních modelů
S tím kroutákem to taky nechápu, jaktože má BMW o 10 let později pořád o 200NM mín? že by je limitovala převodovka?
jinak čím jsem jel
M140i - pefektní agilní svezení, suprově odladěné auto, hooodně zábavné, vytkl bych tomu 2 věcí, zvuk z repráků, ten je v podání malýho auta s málo reprákama katastrofální, třeba v sedmě skoro člověk nepoznal že to je z repráků, u té 1ky by to poznal aji hluchej. a druhá věc katastrofální trvrdé sedačky, přijeli jsme tam v Porsche Carrera 4S PDK a ta má 1000x lepší sedačky. jinak super.
340i - prostě trojka, méně emocí než v 1er, více než v 5er, ani trochu mě to neuráží, ale pořidil bych si to radši než 5er.
540i - nejlepší pětka, sice vrže jako každá pětka (vrzací test proběhl u všech aut, pětky vržou všecky, X3, 1er, nevrže, 7er bude asi vrzat až bude stará), ale ta kombinace tohodle motoru tam funguje dobře, krásně se to sbírá, celkově na mě při agilních testech ale všechny pětky působili mín agilně než sedmičky, že by jinej dynamic drive? taky si myslím že hodně bude dělat že je sedma celá na vzduchu a muže si držet konstatní tuhost vzduchem. Ten vzduchovej podvozek je proti pětce na pružinách velkej trumf
M550i - todle bylo dost velký zklamání, to auto bylo nějaký neobratný a tomu motoru se moc nechtělo, 540i je určitě lepší volba ve všech směrech.
M550d - nejhorší z testovaných pětek, nudné auto, divně se chovající podvozek, mlatí v tom nafta,ale z repráku se snaží být benzínákem.
M760Li - to zrychlení je super, až se tomu člověk bojí dat. na dnešní poměry nejlepší z nejlepších, teda u BMW, ale Mercedes S bude lepší, minimálně díky sedačkám.
X1 tuším 2,5i - nejtvrdší, ale nejlépe funguje, to auto nevyjíždělo překážky, to auto na ně vyskočilo, je to taková terénkoza,
X3 40i - nejlepší na silnici, todle auto je SUV s emocema, ten zvuk když to otevře klapky na výfuku bomba, ale furt jen suv. na překážky se tomu moc nechtělo
X4 40i - to samé co předchozí, jen z toho není vidět.
X6 50d - opět zklamání, auto mělo najeto 2000km, už tomu svítila ponorka,co by taky člověk čekal od nafty. bez emocí i výrazných jízdních projevů, není z toho vidět.
Mini Countryman - jet s tím slalom byla hrozná sranda, připadalo mi že je to Transit, je to věvnitř takový otevřený. ale BMW je BMW
ještě tam byla 740Le, tu jsem nestihl vyzkoušet.
Taky mě dostalo že nová M5 je první M5 co má dynamic drive, alespon myslím že ta Fková neměla.
Exterier sedmičky stejně jako všech nových BMW je pro mě katastrofa, všecko je to stejný, všecko takový jakýsi divný, chybí mi tam baworácké rysy, přijde mi to jako koncern nebo kia s ledvinkama, už mi ty auta neříkaj pane todle je BMW, člověk sotvá pozná pětku od sedmy, a Xkové modely rozeznat, to chce encyklopedii sebou. když jsme jeli zpět a asi 100km pronásledovali brumlu s jeho face E65, tak jsme se shodli že to je prostě nádherné auto a je to PAN baworák, kterýho si nikdo s ničím nesplete.
todle k tomu napsal muj zakazník
Dnešní x-drive experience stál za účast. Největší překvapení jak 550i je těžká na předek oproti 540i. V tomto bude (musí být) M5 znatelně lepší!!
760i ma jen 800Nm oproti 10let stare S65 s 1000Nm.
40i motorizace v SUV verzích mají o 50Nm nizsi kroutak kvůli mensimu mezichladiči, který si ale za tučný upsell diky M-Performance kitu můžete upgradovat na std verzi ostatních modelů
S tím kroutákem to taky nechápu, jaktože má BMW o 10 let později pořád o 200NM mín? že by je limitovala převodovka?
jinak čím jsem jel
M140i - pefektní agilní svezení, suprově odladěné auto, hooodně zábavné, vytkl bych tomu 2 věcí, zvuk z repráků, ten je v podání malýho auta s málo reprákama katastrofální, třeba v sedmě skoro člověk nepoznal že to je z repráků, u té 1ky by to poznal aji hluchej. a druhá věc katastrofální trvrdé sedačky, přijeli jsme tam v Porsche Carrera 4S PDK a ta má 1000x lepší sedačky. jinak super.
340i - prostě trojka, méně emocí než v 1er, více než v 5er, ani trochu mě to neuráží, ale pořidil bych si to radši než 5er.
540i - nejlepší pětka, sice vrže jako každá pětka (vrzací test proběhl u všech aut, pětky vržou všecky, X3, 1er, nevrže, 7er bude asi vrzat až bude stará), ale ta kombinace tohodle motoru tam funguje dobře, krásně se to sbírá, celkově na mě při agilních testech ale všechny pětky působili mín agilně než sedmičky, že by jinej dynamic drive? taky si myslím že hodně bude dělat že je sedma celá na vzduchu a muže si držet konstatní tuhost vzduchem. Ten vzduchovej podvozek je proti pětce na pružinách velkej trumf
M550i - todle bylo dost velký zklamání, to auto bylo nějaký neobratný a tomu motoru se moc nechtělo, 540i je určitě lepší volba ve všech směrech.
M550d - nejhorší z testovaných pětek, nudné auto, divně se chovající podvozek, mlatí v tom nafta,ale z repráku se snaží být benzínákem.
M760Li - to zrychlení je super, až se tomu člověk bojí dat. na dnešní poměry nejlepší z nejlepších, teda u BMW, ale Mercedes S bude lepší, minimálně díky sedačkám.
X1 tuším 2,5i - nejtvrdší, ale nejlépe funguje, to auto nevyjíždělo překážky, to auto na ně vyskočilo, je to taková terénkoza,
X3 40i - nejlepší na silnici, todle auto je SUV s emocema, ten zvuk když to otevře klapky na výfuku bomba, ale furt jen suv. na překážky se tomu moc nechtělo
X4 40i - to samé co předchozí, jen z toho není vidět.
X6 50d - opět zklamání, auto mělo najeto 2000km, už tomu svítila ponorka,co by taky člověk čekal od nafty. bez emocí i výrazných jízdních projevů, není z toho vidět.
Mini Countryman - jet s tím slalom byla hrozná sranda, připadalo mi že je to Transit, je to věvnitř takový otevřený. ale BMW je BMW

ještě tam byla 740Le, tu jsem nestihl vyzkoušet.
Taky mě dostalo že nová M5 je první M5 co má dynamic drive, alespon myslím že ta Fková neměla.
Re: ///M760Li
Přečetl jsem, neboť nikde se člověk nedozví, jak to opravdu je. Jsem mírně konsternován, že tě 760Mil nepoložila na lopatky, to se mě nelíbí, myslel jsem, že napíšeš pecka vše za to stojí, ale tak to není.
No jsem z toho hodně zklamán. Za dva roky chci prostě přejít, už teď je E65 stará a FL nemá smyl pořizovat, takže se víc a víc kloním k W221.
No jsem z toho hodně zklamán. Za dva roky chci prostě přejít, už teď je E65 stará a FL nemá smyl pořizovat, takže se víc a víc kloním k W221.
Re: ///M760Li
interiér je parádní, akorát se mi nelíbí to ovládání sedačky na dveřích, vypadá to takové nemotorné
Re: ///M760Li
Yettas : na druhou stranu jak casto si prenastavujes sedacku ?
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: ///M760Li
To je též fakt, ale přijde mi to takové zvláštní na těch dveřích
Re: ///M760Li
To ovladani neni spatne, jen jde o zvyk.
Re: ///M760Li
Tak tak, ovládání na dveřích je úplně v pohodě. Akorát je nějaký krátký ten meďour.
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: ///M760Li
zrovna ovládání na dveřích je uplně to nejpraktičtější co může být, pokud se nebavím o tom se že si spolujezdec lehce, a pak už nedostane na ovládání. ale lepší než zboku sedačky jak u g11. super to má i E65, ale zavalití jednici si to asi zasednou 

Re: ///M760Li
V tom ovládání BMW kopíruje MB a u E65, je to nah... vyřešené. Vypadá to hezky když člověk kouká do auta, když si sedneš už je to horší. Po paměti se ale dá slušně ovládat, nejhorší je, když člověk zapomene co na který má poloze. Takže tohle je krok dopředu.
Nejhorší ovládání má e53 tam si to za jízdy člověk nenstaví, já tam nestrčím ani ruku a hned v závěsu je E70, to je fakt všechno po paměti, ale alespoň se tam rukou dostanu.
Nějkaé další pocity ? Jak to vidíte G11 vs F ? místo/ zpracování/ ovládání, jízdní vlastnosti ?
Nejhorší ovládání má e53 tam si to za jízdy člověk nenstaví, já tam nestrčím ani ruku a hned v závěsu je E70, to je fakt všechno po paměti, ale alespoň se tam rukou dostanu.
Nějkaé další pocity ? Jak to vidíte G11 vs F ? místo/ zpracování/ ovládání, jízdní vlastnosti ?
Re: ///M760Li
tak F01 je už prostě zmenšená a zhrošená a G11 je její facelift, prostě G11 je F01ka ve všem lepší. o F01 ani neuvažuju, jediny rozumný motor je tam šestiválec a ten nechci, navíc nemožnost LPG.
Re: ///M760Li
G11 ale moznost LPG take nema ? Takze jen ty nebo i nekdo jiny se tedy prikalni spise na stranu W221/2 ?
Myslel jsem ze V6 se dala u F oplynovat.
Myslel jsem ze V6 se dala u F oplynovat.
Naposledy upravil(a) Arnie_one dne pon 29.01.2018 09:08, celkem upraveno 1 x.
Re: ///M760Li
však o G11 ani neuvažuju
Re: ///M760Li
Ne nedá, dneska žádný "moderní" motor bez přímého vstřiku už skoro není. K Skládě se tu přiklání více lidí, protože pokud chceš lpg, tak z e65 745/750 se nedá jít výše nikam jinam nežli MB s63/S65amg v gen W221/2. Vše novější už pouze přímý vstřik.Arnie_one píše:G11 ale moznost LPG take nema ? Takze jen ty nebo i nekdo jiny se tedy prikalni spise na stranu W221/2 ?
Myslel jsem ze V6 se dala u F oplynovat.