
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw 3 motory
bmw 3 motory
Čau klubaci jaky je podle vas nejlepší motor, myslím tím třeba který naftoý a který benzinový, díky za rady. 

Re: bmw 3 motory
S54
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: bmw 3 motory
M88
nebo P62 



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: bmw 3 motory
Z naftovych jsou podle mne nejlepsi M47D20 pokud chces jezit za malo a nebo M57D30 pokud chces vetsi vykon.
Plusy
- Velice spolehlivy, udelaji 500,000 km jako nic a jsem presvedsenej ze pri spravny udrzbe udelaji i milion.
- Elementarni jednoduchost tak ze kdyz se neco rozbije vetsinu veci si opravis sam na parkovisti/v garazi bez specialni vybavy.
- M47D20 je malej tak ze je pred nim hodne mista pro opravy
- Nejsou jeste common-rail.
- Stara dobra rotacka.
- Bez DPF filtru.
- Filtr paliva je vedle motoru a dobre dostupny.
- Hodne vykony, malo spoterby.
- Dobry na tuning protoze nemaji eletricky ovladany turbo.
Minusy
- Blbe se meni vzduchovej filtr.
- Zda se mi ze termostaty nevydrzi moc dlouho.
- Turba vetsinou potrebujou vymenit kolem 200,000km.
- M47D20 neni zrovna nejrychlejsi na svete.
- Podtlakovy trubicky a snimace potrebujou nejakou peci jinak se muzou objevit problemy s vykonem.
- Jako s kazdym naftakem musis investovat do dobry, silny baterky ktery jsou drazsi nez na benzin.
- EGR, bud to vypnout nebo obcas cistit.
I kdyz se mi libi vic M57D30, musim rict ze M47D20 (ktery mam sam) je nejlepsi protoze na denodenni jezdeni je uspornejsi, pakticnejsi na opravy, levnejsi na vymeny oleje, je v nem o 2 pisty min tak ze min zhavicich svicek a veci co se muzou podelat napriklad vstriky.
Faceliftovany verze tehle motoru jsou sice vykonejsi ale uz je tam common rail, musis vyndavat ze sani klapky, filtr nafty je pod autem tak ze kdyz ti v zime zamrzne nafta nemuzes ho lehce vymenit a podobny tance s bubnem tak ze je uz nemam tak rad.
Celkove s naftakama od BMW nemuzes nic zkazit ad si koupis jakej chces ale ber na vedomi ze cim jsou novejsi tim vic je tam vselijakejch technologii jako DFP filtr kterym je lepsi se zatim vyhnout pokud to jde, nebo si vsechno radsi dobre prepocitat a mozna jit do benzinu protoze takova vymena DPF filtru muze rozbit prasatko a zjistis ze ti ta nafta celkem nic neusetrila.
V srovnani s ostatnima naftovejma motorama je 2 litr nejvyvazenejsi co se tyce, spotreby, vykonu, udrby atd... 318,316 uz jsou moc slaby a 330 a vys uz jsou narocnejsi na provoz.
Plusy
- Velice spolehlivy, udelaji 500,000 km jako nic a jsem presvedsenej ze pri spravny udrzbe udelaji i milion.
- Elementarni jednoduchost tak ze kdyz se neco rozbije vetsinu veci si opravis sam na parkovisti/v garazi bez specialni vybavy.
- M47D20 je malej tak ze je pred nim hodne mista pro opravy
- Nejsou jeste common-rail.
- Stara dobra rotacka.
- Bez DPF filtru.
- Filtr paliva je vedle motoru a dobre dostupny.
- Hodne vykony, malo spoterby.
- Dobry na tuning protoze nemaji eletricky ovladany turbo.
Minusy
- Blbe se meni vzduchovej filtr.
- Zda se mi ze termostaty nevydrzi moc dlouho.
- Turba vetsinou potrebujou vymenit kolem 200,000km.
- M47D20 neni zrovna nejrychlejsi na svete.
- Podtlakovy trubicky a snimace potrebujou nejakou peci jinak se muzou objevit problemy s vykonem.
- Jako s kazdym naftakem musis investovat do dobry, silny baterky ktery jsou drazsi nez na benzin.
- EGR, bud to vypnout nebo obcas cistit.
I kdyz se mi libi vic M57D30, musim rict ze M47D20 (ktery mam sam) je nejlepsi protoze na denodenni jezdeni je uspornejsi, pakticnejsi na opravy, levnejsi na vymeny oleje, je v nem o 2 pisty min tak ze min zhavicich svicek a veci co se muzou podelat napriklad vstriky.
Faceliftovany verze tehle motoru jsou sice vykonejsi ale uz je tam common rail, musis vyndavat ze sani klapky, filtr nafty je pod autem tak ze kdyz ti v zime zamrzne nafta nemuzes ho lehce vymenit a podobny tance s bubnem tak ze je uz nemam tak rad.
Celkove s naftakama od BMW nemuzes nic zkazit ad si koupis jakej chces ale ber na vedomi ze cim jsou novejsi tim vic je tam vselijakejch technologii jako DFP filtr kterym je lepsi se zatim vyhnout pokud to jde, nebo si vsechno radsi dobre prepocitat a mozna jit do benzinu protoze takova vymena DPF filtru muze rozbit prasatko a zjistis ze ti ta nafta celkem nic neusetrila.

V srovnani s ostatnima naftovejma motorama je 2 litr nejvyvazenejsi co se tyce, spotreby, vykonu, udrby atd... 318,316 uz jsou moc slaby a 330 a vys uz jsou narocnejsi na provoz.