Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw 3 motory

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Denny486
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 28.12.2017 13:39

bmw 3 motory

#1 Příspěvek od Denny486 »

Čau klubaci jaky je podle vas nejlepší motor, myslím tím třeba který naftoý a který benzinový, díky za rady. ;)
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

Re: bmw 3 motory

#2 Příspěvek od kosh »

S54
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: bmw 3 motory

#3 Příspěvek od MattyX Moderátor »

M88 :D :lol: nebo P62 :-)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: bmw 3 motory

#4 Příspěvek od TurboShnek »

Z naftovych jsou podle mne nejlepsi M47D20 pokud chces jezit za malo a nebo M57D30 pokud chces vetsi vykon.

Plusy

- Velice spolehlivy, udelaji 500,000 km jako nic a jsem presvedsenej ze pri spravny udrzbe udelaji i milion.
- Elementarni jednoduchost tak ze kdyz se neco rozbije vetsinu veci si opravis sam na parkovisti/v garazi bez specialni vybavy.
- M47D20 je malej tak ze je pred nim hodne mista pro opravy
- Nejsou jeste common-rail.
- Stara dobra rotacka.
- Bez DPF filtru.
- Filtr paliva je vedle motoru a dobre dostupny.
- Hodne vykony, malo spoterby.
- Dobry na tuning protoze nemaji eletricky ovladany turbo.

Minusy

- Blbe se meni vzduchovej filtr.
- Zda se mi ze termostaty nevydrzi moc dlouho.
- Turba vetsinou potrebujou vymenit kolem 200,000km.
- M47D20 neni zrovna nejrychlejsi na svete.
- Podtlakovy trubicky a snimace potrebujou nejakou peci jinak se muzou objevit problemy s vykonem.
- Jako s kazdym naftakem musis investovat do dobry, silny baterky ktery jsou drazsi nez na benzin.
- EGR, bud to vypnout nebo obcas cistit.

I kdyz se mi libi vic M57D30, musim rict ze M47D20 (ktery mam sam) je nejlepsi protoze na denodenni jezdeni je uspornejsi, pakticnejsi na opravy, levnejsi na vymeny oleje, je v nem o 2 pisty min tak ze min zhavicich svicek a veci co se muzou podelat napriklad vstriky.

Faceliftovany verze tehle motoru jsou sice vykonejsi ale uz je tam common rail, musis vyndavat ze sani klapky, filtr nafty je pod autem tak ze kdyz ti v zime zamrzne nafta nemuzes ho lehce vymenit a podobny tance s bubnem tak ze je uz nemam tak rad.

Celkove s naftakama od BMW nemuzes nic zkazit ad si koupis jakej chces ale ber na vedomi ze cim jsou novejsi tim vic je tam vselijakejch technologii jako DFP filtr kterym je lepsi se zatim vyhnout pokud to jde, nebo si vsechno radsi dobre prepocitat a mozna jit do benzinu protoze takova vymena DPF filtru muze rozbit prasatko a zjistis ze ti ta nafta celkem nic neusetrila. :D

V srovnani s ostatnima naftovejma motorama je 2 litr nejvyvazenejsi co se tyce, spotreby, vykonu, udrby atd... 318,316 uz jsou moc slaby a 330 a vys uz jsou narocnejsi na provoz.
Odpovědět