Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Termostat 318d M47
Termostat 318d M47
Ahoj. Mám elektronicky vypnutý egr a motor se zahřívá na 60° tudíž termostat.. Musím vyměnit i ten u egr? Popř. Který s termostatu je nejproblemovejsi?
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Termostat 318d M47
Zdravicko,Mirda86 píše:Ahoj. Mám elektronicky vypnutý egr a motor se zahřívá na 60° tudíž termostat.. Musím vyměnit i ten u egr? Popř. Který s termostatu je nejproblemovejsi?
Musis vymenit termostat hlavy motoru, tremostat EGR pousti vodu jeste kolem chladice skrz kterej jdou horky vyfukovy plyny zpatky do sani aby se ti v zime rychlejc zahral motor. Kdyz to mas vypnuty tak nevim jestli se ten chladic vubec zahreje a jestli to bude mit nejakej vliv, ale ten termostat muzes vyzkouset tim ze ho za studena sundas a zkusis do nej fouknout. Kdyz ho za studena profouknes znamena to ze je rozbytej.
Nejproblemovejsi je rozhodne EGR termostat, obzvlast kdyz ho koupis pres eBay z lotysska, a tim jsi mi pripomnel ze si musim jit zitra zkusit profouknout svuj protoze jsem ho pred 2 rokama taky koupil z lotysska a letos se mi nejak podezrele dlouho zahriva motor.

Re: Termostat 318d M47
Je těžký vyměnit ten hlavní? Koukal jsem že ten egr by měl jít ven líp
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Termostat 318d M47
EGR termostat vymeni i maly dite. Jen sundas ten malej kryt, vytocis 2 sroubky a sundas hadicku. Prace na 10 minut.Mirda86 píše:Je těžký vyměnit ten hlavní? Koukal jsem že ten egr by měl jít ven líp
Ten velkej taky neni problem. Nejdriv vypustis chladici kapalinu sroubkem na pravy strane pod chladicem. Das si pod to misku a nemusis ani zvedat auto.
Pak odpojis vetrak, AUC snimac a sani na zavirani rolet z ty cerny krabice za chladicem ve ktery je vetrak a celou ji vysoupnes nahoru. Drzi ji taky nejak 1 - 2 srouby. To sice nemusis delat, da se to vymenit i bez toho ale ziskas tim tolik mista ze si budes moct vlezt pod kapotu a stoupnout pred motor tak ze je rozumny to udelat.

Sundas z termostatu 2 trubky, vytocis 3 sroubky a je to. Muzes hned vymenit i vodni pumpu za zeleznou aby jsi mel na dlouho zase pokoj.
Lidi si ani neuvedomujou jak lehce a levne se daji opravit stary BMW protri treba VW nebo Audi ze stejnyho roku.

