Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Termostat 318d M47

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mirda86
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: stř 04.01.2017 13:25

Termostat 318d M47

#1 Příspěvek od Mirda86 »

Ahoj. Mám elektronicky vypnutý egr a motor se zahřívá na 60° tudíž termostat.. Musím vyměnit i ten u egr? Popř. Který s termostatu je nejproblemovejsi?
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: Termostat 318d M47

#2 Příspěvek od TurboShnek »

Mirda86 píše:Ahoj. Mám elektronicky vypnutý egr a motor se zahřívá na 60° tudíž termostat.. Musím vyměnit i ten u egr? Popř. Který s termostatu je nejproblemovejsi?
Zdravicko,

Musis vymenit termostat hlavy motoru, tremostat EGR pousti vodu jeste kolem chladice skrz kterej jdou horky vyfukovy plyny zpatky do sani aby se ti v zime rychlejc zahral motor. Kdyz to mas vypnuty tak nevim jestli se ten chladic vubec zahreje a jestli to bude mit nejakej vliv, ale ten termostat muzes vyzkouset tim ze ho za studena sundas a zkusis do nej fouknout. Kdyz ho za studena profouknes znamena to ze je rozbytej.

Nejproblemovejsi je rozhodne EGR termostat, obzvlast kdyz ho koupis pres eBay z lotysska, a tim jsi mi pripomnel ze si musim jit zitra zkusit profouknout svuj protoze jsem ho pred 2 rokama taky koupil z lotysska a letos se mi nejak podezrele dlouho zahriva motor. :D
Mirda86
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: stř 04.01.2017 13:25

Re: Termostat 318d M47

#3 Příspěvek od Mirda86 »

Je těžký vyměnit ten hlavní? Koukal jsem že ten egr by měl jít ven líp
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: Termostat 318d M47

#4 Příspěvek od TurboShnek »

Mirda86 píše:Je těžký vyměnit ten hlavní? Koukal jsem že ten egr by měl jít ven líp
EGR termostat vymeni i maly dite. Jen sundas ten malej kryt, vytocis 2 sroubky a sundas hadicku. Prace na 10 minut.

Ten velkej taky neni problem. Nejdriv vypustis chladici kapalinu sroubkem na pravy strane pod chladicem. Das si pod to misku a nemusis ani zvedat auto.

Pak odpojis vetrak, AUC snimac a sani na zavirani rolet z ty cerny krabice za chladicem ve ktery je vetrak a celou ji vysoupnes nahoru. Drzi ji taky nejak 1 - 2 srouby. To sice nemusis delat, da se to vymenit i bez toho ale ziskas tim tolik mista ze si budes moct vlezt pod kapotu a stoupnout pred motor tak ze je rozumny to udelat. :D

Sundas z termostatu 2 trubky, vytocis 3 sroubky a je to. Muzes hned vymenit i vodni pumpu za zeleznou aby jsi mel na dlouho zase pokoj.

Lidi si ani neuvedomujou jak lehce a levne se daji opravit stary BMW protri treba VW nebo Audi ze stejnyho roku. :D Jenom ziskat mizernej pristup na Audi je srani na par hodin. Zlata trojka. :D
Odpovědět