Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E46 330d 135Kw - nestartuje, pomoc prosím kudy dál.

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

E46 330d 135Kw - nestartuje, pomoc prosím kudy dál.

#1 Příspěvek od Tehu »

Ahoj, mam E46 330d 135kw auto mam asi 8let auto je druhe do rodiny ke sluzebnímu a nakupni kabelce. Jezdí jen přes léto a to dálky, najel jsem s ním cca 120tis km v podstate krom provoznich veci bez problemu. Takže dostavalo všechnu péči. No ale k problemu :-)

Motor točí, točí a točí, ale nechytá. Teda zezačátku to začlo asi tak, že mě to jednou nechalo, zkusil jsem do nej drbnout doslova na pulmetru chytlo. Zacal jsem z toho mit vitr, pac jsem mel jet velkou dalku tak jsem s nim zacal jezdit kazdy den a asi tyden jezdilo bez sebemensiho naznaku. A pak zas z niceho nic. Opet drbnuto abych dojel domu a zacal to resit. Nicmene vymenil jsem stredotlake podavaci cerpadlo protoze dle INPY davalo 3,5bar za nove BOSCH ted dava 3,9-4bary, nicmene auto normalne pak chytlo tyden jsem jezdil, chytalo sice ale jednou tocilo dele asi 3-4s jednou mene, pak normalne chytlo, tak nejak jak kterej start. Odjel jsem na hory a po ctyrech dnech jsem do nej sednou a nenaskocilo, jen tocilo a nechytalo. Drbly jsme do nej a dojeli tech 300km domu.
Od te doby proste nechyta. Na roztlaceni okazite na pulmetru rychlosti cca 2-3km/h mozna, chytne na pulprevaleni. :-( kdyz to nasledne clovek chcipne auto sice dlouho toci ale chytne. Jednou, dvakrat, trikrat dokola chyta, dlouho toci 3-4s, ale chyta
kdyz se k nemu vratim za hodinu uz nelapne. Musel bych opet pustit z kopce coz samozrejme neni dobre a nechci to delat, bohuzel neni zbyti.

Ted co jsme logickyma uvahama vydedukovali, vyloucili a vyzkouseli...
INPA ukazuje chybu nizky tlak v railu-2550 nicmene dle inpy pri startu je tlak v railu cca 70, minimum je pry 20... viz video prvne volnobeh, chcipnuti a nasledny start https://www.youtube.com/watch?v=meS5ohx ... e=youtu.be
Obrázek

rikali jsme si, baterka - tak sup na zatezaky a baterka OK
rikali jsme si, starter malo toci (uhliky, kostra) a usi to nemusi slyset. OK, kamos rozebral zjistil ze dojel na kostru a mel velky odber proudu, tudiz repas starteru, bohuzel bez odstraneni zavady. Starter OK
rikali jsme si, nejaky relatko co spina starter u spinacky nebo tam neco, pac je nam divne ze na drcnuti ihned, ale starter to nenahodi a starter jsme roztocili primym napojenim na 50ku na nem a tim obesli spinacku, relatka a kdo vi co je vsechno mezi spinackou a starterem.
řikali jsme si vstřiky, korekce OK, nechal jsem udelat prepadovy test na bankach. Vysledek viz foto. Kdyby tam byli rozdily prikladal bych tomu vahu, ale to co je na foto nateklo za 2min. Neni to malo, ale ze by to byl problem ? Hlavne mi nejde do hlavy, kdyby byli vstriky KO, tak bych to prece tlacil kupu metru nez by to laplo ne a ne takhle doslova na prvnim pulmetru ???
Obrázek
Obrázek

Takze kdyz to schrnu, auto toci a nechyta, ale roztlacit jde a chytne doslova na pulmetru na pulprevaleni motoru. Kdyz to clovek chcipne pak chyta ale dlouho toci, po nejake dobe uz nic zase.
Kdyz je v railu tlaku dost proc to hlasi to cidlo? Kdyby bylo cidlo spatne neukazuje nic ne? Nebo pry blbne za tepla. Co???
Tudiz nevi nekdo prosim kde by mohl byt problem ? Nebo spise nesetkal se s tim? Moc dekuji za rady a pripominky nazaver prikladam printy z INPY

volnobeh
Obrázek
korekce vstriku
Obrázek

a dalsi screeny
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: E46 330d 135Kw - nestartuje, pomoc prosím kudy dál.

#2 Příspěvek od TurboShnek »

Tohle mozna bude v tvem pripade blbost ale loni v zime se mi stalo neco podobnyho. Starter tocil ale nechytalo, mel jsem to v opravne, utratil 3000 na meneni palivovych trubek atd... a pak se prislo na to ze mi zamrzla nafta. A nebyla ani tak velka zima jenom kolem -5. :D Vyresil jsem to tak ze jsem do filtru nalil trosku petroleje a do nadrze taky abych ji mohl vyjet.
Odpovědět