Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě E60 530D
Koupě E60 530D
Ahoj ve spolek,
Chci si koupit svoje prvni BMW a rozhodnul jsem se pro radu 5. Bohuzel jsem zjistil, ze vsechny pekny auta jsou z nejakyho duvodu v Ostrave, Hodonine, Opava a v jinych pro me vzdalenych mistech. Nez se rozhodnu udelat si celodenni vylet 700 km, tak bych se rad ujistil, ze se nejedu podivat na hrobku pred smrti. Ptam se tedy, co rikate na tenhle kousek, pripadne jestli se tam uz nekdo nebyl podivat.
https://auto.bazos.cz/inzerat/78614380/ ... packet.php
Chci si koupit svoje prvni BMW a rozhodnul jsem se pro radu 5. Bohuzel jsem zjistil, ze vsechny pekny auta jsou z nejakyho duvodu v Ostrave, Hodonine, Opava a v jinych pro me vzdalenych mistech. Nez se rozhodnu udelat si celodenni vylet 700 km, tak bych se rad ujistil, ze se nejedu podivat na hrobku pred smrti. Ptam se tedy, co rikate na tenhle kousek, pripadne jestli se tam uz nekdo nebyl podivat.
https://auto.bazos.cz/inzerat/78614380/ ... packet.php
Re: Koupě E60 530D
naftová pětka není zrovna vhodný první BMW, spíš poslední, málo kdo si pak zas koupí BMW po takovém krámu
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě E60 530D
to auto musi mit najeto 300+ ,kdyz vidim tu sedacku ridice...dale je divne,ze to ma mpaket,ale volant je obycejny,takze bud je jinej volant,nebo ten mpaket nekdo dodelal,ma to malou navi,coz je katastrofa
Re: Koupě E60 530D
V první rade si nech poslat VIN, a podivej se jak to vyjelo z fabriky abys vedel, jak moc je to predelany (Mpaket).
V druhy rade - proc neuvadi kilometry ? Stydi se. Ma to najeto hodne. Co by taky clovek od 530d z roku 2003 cekal.
V druhy rade - proc neuvadi kilometry ? Stydi se. Ma to najeto hodne. Co by taky clovek od 530d z roku 2003 cekal.
Re: Koupě E60 530D
Toho volantu jsem si taky vsimnul. Zavolam a zjistim km a pripadne VIN. Jeste se vas zeptam, jestli neni lepsi misto E60 za 160 tisic koupit radeji E39 za 130 tisic. Treba tuhle.
https://auto.bazos.cz/inzerat/78606404/ ... echnic.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/78606404/ ... echnic.php
Re: Koupě E60 530D
Dle mého čistě osobního názoru je. Už jenom z toho důvodu, že e39 je mnohem kvalitněji vyrobené auto než e60. A to jak po stránce zpracování elektroinstalace a interiéru, tak i po stránce motorické, pomineme-li první verze 3.0d v e60
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě E60 530D
No jako E39 je sice fajn auto,ale proste 25 let technologicky stare a byt je v mpaketu pekne,tak je to dnes uz proste stara popelnice a i to tak na venek vypada a nechapu,kam ty ceny jsou vysponovany...
Uz pred 8lety byly ceny kolem 100 az 150 za pekne kusy a dnes jsou stejne???Nesmysl
Uz pred 8lety byly ceny kolem 100 az 150 za pekne kusy a dnes jsou stejne???Nesmysl
Re: Koupě E60 530D
Ty ceny u E39 jsou hrozny. Ale ono mi prijde, ze posledni dobou vsechny ojetiny ve slusnym stavu stojej nesmysl. Mam rozpocet na auto cca 150 tisic. Asi muzu na slusnou E60 zapomenout, coz? Prijde mi to dost bida a ty lepsi kusy zacinaj spis tak od 200.000 Kc.
Re: Koupě E60 530D
Ahoj: tak ti nastíním moji story: Také jsem před asi 5léty pokukoval po E39, pak jsem trochu pošetříl a koukal po E60 můj rozpočet byl asi 250k - nakonec kolega prodával E60 545i 8v a bylo rozhodnuto byla moje za 270k i když chtěl více. Tehdy se mi líbila 7 řada 6litrů 12v ale byla za 350k a to bylo nad mé možnosti - tehdá. Jsem srdcař BMW a tak měním vše co je třeba aby z toho byl slušný veterán a jelikož si vše píšu tak jsem v tom již za pět let utopil i s koupi vozu 460k. Také jsem si myslel že to bude jen jezdit bez investic, ale to ti nedá pokud to s autem myslíš vážně neinvestovat. Já si splnil svůj sen a jsem štťastný a tak to má být - sny se mají plnit. 

Re: Koupě E60 530D
za 150k koupíš bud slušnou E60 v malovykonym benzínu, nějakou 520i, 523i, zapomen že koupíš za tydle prachy dobrou naftu, to je vylitanu do kurev ty auta a každej s tím jen jezdí a spravuje až když to nejede.
mužeš si koupit za 150k i pěknou E65 v benzínu, ale holotu (což bude furt ale jinde než ta pětka), nebo i E39, E46, ale to už bych za takovy stary auta nedaval.
navíc ta E60 má prostě hodně drahej servis ,ta elektrika tam stojí hodně, jako letitý majitel E65 který si ted koupil převlečenou E60 se jen divím jak sypu.
mužeš si koupit za 150k i pěknou E65 v benzínu, ale holotu (což bude furt ale jinde než ta pětka), nebo i E39, E46, ale to už bych za takovy stary auta nedaval.
navíc ta E60 má prostě hodně drahej servis ,ta elektrika tam stojí hodně, jako letitý majitel E65 který si ted koupil převlečenou E60 se jen divím jak sypu.
Re: Koupě E60 530D
Naprosto ti rozumim a potichu zavidim, ze jsi poridil takovy auto. Bohuzel ja shanim povoz, kterym budu 5 dni v tydnu jezdit do prace. Vic jak 150 tisic za to davat nechci. Jak to tak ctu, tak petka jedine e39 v tyhle relaci, pokud se bavime o nafte. Benzina bych chtel, ale bohuzel by tam byl dost velkej rozdil, co bych projezdil. Asi se zkusim podivat po trojkach, ikdyz ty interiery se mi vubec nelibej.mobilman píše:Ahoj: tak ti nastíním moji story: Také jsem před asi 5léty pokukoval po E39, pak jsem trochu pošetříl a koukal po E60 můj rozpočet byl asi 250k - nakonec kolega prodával E60 545i 8v a bylo rozhodnuto byla moje za 270k i když chtěl více. Tehdy se mi líbila 7 řada 6litrů 12v ale byla za 350k a to bylo nad mé možnosti - tehdá. Jsem srdcař BMW a tak měním vše co je třeba aby z toho byl slušný veterán a jelikož si vše píšu tak jsem v tom již za pět let utopil i s koupi vozu 460k. Také jsem si myslel že to bude jen jezdit bez investic, ale to ti nedá pokud to s autem myslíš vážně neinvestovat. Já si splnil svůj sen a jsem štťastný a tak to má být - sny se mají plnit.
Re: Koupě E60 530D
tak hlavně benzín můžeš mít na LPG a pak projezdíš mnohem mín co nafta,
navíc si nemysli že R6 nafta vyjde na provoz levněji než R6 benzín, to fakt ne, pokud teda ten benzín není přímovstřik, uděláš trojkombinaci vstřiky, turbo, DPF, k tomu takovy ty drobnosti jako žhaviče, žhavící jednotky, 10 termostatů
a seš na ceně cisterny benzínu
navíc si nemysli že R6 nafta vyjde na provoz levněji než R6 benzín, to fakt ne, pokud teda ten benzín není přímovstřik, uděláš trojkombinaci vstřiky, turbo, DPF, k tomu takovy ty drobnosti jako žhaviče, žhavící jednotky, 10 termostatů

Re: Koupě E60 530D
v případě e39 se dpf, 10 termostatů a většinou ani vstřikovače ještě moc nekonají
Re: Koupě E60 530D
Kdyz poridis treba e39 528 a nechas zabudovat LPG, tak budes mit provoz levnejsi nez cela slavna klepajici se a v zime blbe startujici nafta, jenze na denni jezdeni pocitej s tim, ze ta e39 se bude vecne srat. Porad neco, tady blbost, tam blbost, proste zastarale auto kde na co sahnes to se ulomi, pokud to nedas novy. Rocne jsem do moji (a to byl udrzovany kus, podotykam) nalil cca 50 tisic, a to se nic vaznejsiho nevysypalo.RocketMan píše:Naprosto ti rozumim a potichu zavidim, ze jsi poridil takovy auto. Bohuzel ja shanim povoz, kterym budu 5 dni v tydnu jezdit do prace. Vic jak 150 tisic za to davat nechci. Jak to tak ctu, tak petka jedine e39 v tyhle relaci, pokud se bavime o nafte. Benzina bych chtel, ale bohuzel by tam byl dost velkej rozdil, co bych projezdil. Asi se zkusim podivat po trojkach, ikdyz ty interiery se mi vubec nelibej.
Nevim kolik denne chces jezdit, ale treba e46 umi byt hodne spolehlive a nenarocne auto, i kdyz ne moc vhodne na velke vzdalenosti (ja jsem s tim teda jezdil na jeden zatah treba i 800km). Kdybych mel denne jezdit delsi streky, tak 7er.
Re: Koupě E60 530D
Já budu jezdit do práce cca 70 km denně. Jsem právě myslel, že E39 je ještě poctivý auto a všechno tam vydrží oproti E60.dogeatdog píše:Kdyz poridis treba e39 528 a nechas zabudovat LPG, tak budes mit provoz levnejsi nez cela slavna klepajici se a v zime blbe startujici nafta, jenze na denni jezdeni pocitej s tim, ze ta e39 se bude vecne srat. Porad neco, tady blbost, tam blbost, proste zastarale auto kde na co sahnes to se ulomi, pokud to nedas novy. Rocne jsem do moji (a to byl udrzovany kus, podotykam) nalil cca 50 tisic, a to se nic vaznejsiho nevysypalo.RocketMan píše:Naprosto ti rozumim a potichu zavidim, ze jsi poridil takovy auto. Bohuzel ja shanim povoz, kterym budu 5 dni v tydnu jezdit do prace. Vic jak 150 tisic za to davat nechci. Jak to tak ctu, tak petka jedine e39 v tyhle relaci, pokud se bavime o nafte. Benzina bych chtel, ale bohuzel by tam byl dost velkej rozdil, co bych projezdil. Asi se zkusim podivat po trojkach, ikdyz ty interiery se mi vubec nelibej.
Nevim kolik denne chces jezdit, ale treba e46 umi byt hodne spolehlive a nenarocne auto, i kdyz ne moc vhodne na velke vzdalenosti (ja jsem s tim teda jezdil na jeden zatah treba i 800km). Kdybych mel denne jezdit delsi streky, tak 7er.
Re: Koupě E60 530D
to bych jezdil v E65, to se ti bude hned jinak vstávat do práce když se budeš tešit na teplo, logica a komforty.
jinak E39 vs E65 náklady budou asi tak nějak to samy, jenže u té E39 budeš furt něco řešit, co sem jezdí E39 tak prostě tady se ulomila klika, todle mi zůstalo v ruce, tady mi teče voda do auta, pěkná E65 chce tak 1-2 za rok něco a jinak to jen jezdí, ale samozřejmě některý servis vychází dráž a tím se to pak vyváží.
jinak E39 vs E65 náklady budou asi tak nějak to samy, jenže u té E39 budeš furt něco řešit, co sem jezdí E39 tak prostě tady se ulomila klika, todle mi zůstalo v ruce, tady mi teče voda do auta, pěkná E65 chce tak 1-2 za rok něco a jinak to jen jezdí, ale samozřejmě některý servis vychází dráž a tím se to pak vyváží.
Re: Koupě E60 530D
e39 je poctive auto, alespon ja nemam pocit ze se tam na cemkoli vylozene setrilo, ale holt technologicka zastaralost a hlavne roky jsou hodne znat. e60 v pouzitelnem stavu poridis +- za podobne penize jako e65 s tim, ze sedma byt v uplnem zakladu ti nabidne nesrovnatelne vyssi pohodli i vybavu.RocketMan píše:Já budu jezdit do práce cca 70 km denně. Jsem právě myslel, že E39 je ještě poctivý auto a všechno tam vydrží oproti E60.
Kazdopadne pocitej ze naklady na provoz budou porad vyssi nez treba jednickova / dvojkova Okta s nejakym spolehlivym motorem, jestli hledas drice co te odveze za co nejnizsi naklady tak BMW neco stoji.
Na tvem miste bych se poohlidnul po nejake hezke e65 730i s rozumnou vybavou.
Re: Koupě E60 530D
Ahoj pokud se opravdu chceš dostat do práce a zpět co nejlevněji tak má pravdu dogeatdog a může to být třeba i vW, ale já se najezdil už dost auty co se špatně řídily, neměly výkon a co hlavně neměly pořádné brzdy. Konečně jsem spokojen a pokud případně nedobrzdím a nabourám tak je to jen má chyba a né BMW. 

Re: Koupě E60 530D
Názor ze druhé strany.... já jsem svojí E39 chtěl pustit do světa už asi 2x a nakonec jsem si ji vždycky nechal.
Jestli chceš auto na denní ježdění, sežeň si tu 528i, nebo klidně i 530i, s tou denně jezdím já. Není sebemenší problém a do práce se těším. Peníze do ní cpu, protože si ji chci ještě nechat.
Navíc dneska na pěkných BBS už bude budit pozornost u spousty lidí jako zachovalej kousek. E66, i když hezká, vzducholoď, je svým způsobem spotřební zboží. E39 je už pro srdcaře, nemá dnešní konektivitu atd. Takže ideální první BMW, vytvořit si ke značce vztah.
Jestli chceš auto na denní ježdění, sežeň si tu 528i, nebo klidně i 530i, s tou denně jezdím já. Není sebemenší problém a do práce se těším. Peníze do ní cpu, protože si ji chci ještě nechat.
Navíc dneska na pěkných BBS už bude budit pozornost u spousty lidí jako zachovalej kousek. E66, i když hezká, vzducholoď, je svým způsobem spotřební zboží. E39 je už pro srdcaře, nemá dnešní konektivitu atd. Takže ideální první BMW, vytvořit si ke značce vztah.
Re: Koupě E60 530D
Velmi pěkně napsanéPerunwit píše:Názor ze druhé strany.... já jsem svojí E39 chtěl pustit do světa už asi 2x a nakonec jsem si ji vždycky nechal.
Jestli chceš auto na denní ježdění, sežeň si tu 528i, nebo klidně i 530i, s tou denně jezdím já. Není sebemenší problém a do práce se těším. Peníze do ní cpu, protože si ji chci ještě nechat.
Navíc dneska na pěkných BBS už bude budit pozornost u spousty lidí jako zachovalej kousek. E66, i když hezká, vzducholoď, je svým způsobem spotřební zboží. E39 je už pro srdcaře, nemá dnešní konektivitu atd. Takže ideální první BMW, vytvořit si ke značce vztah.
