Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

problém

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
MichalDrazan
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: sob 29.07.2017 10:15

problém

#1 Příspěvek od MichalDrazan »

Ahoj,

mám bmw E61 525d (130kw) s automatickou převodovkou, rok výroby 2006.
Auto mám již 2 roky a běhalo jak hodinky až do minulého týdne.

Při plynulé jízdě najednou začala problikávat palubní obrazovka, vypnulo se rádio, větráky, objevila se varovná kontrolka trakce a zhasnul motor - normálně za jízdy. Musel jsem zařadit P, vyndat klíček a opět nastartovat a auto zase naskočilo. Již se mi to stalo vícekrát. Také při jízdě na dálnici mi automat občas při rychlosti nad 100 km neřadí vyšší rychlostní stupeň. Musím přepnout na manuální řazení a vyšší stupeň zařadit. Poté již funguje bez problémů.

Nezažil někdo něco podobného? Budu rád za každou radu
Díky
Michal
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

Re: problém

#2 Příspěvek od mr_nitroz »

Bez diagnostiky je to jak vesteni z kristalove koule, ale muj tip je alternator nebo ibs senzor na minusovem kontaktu baterie.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

Re: problém

#3 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Určitě zkontroluj a sleduj palubní napětí.
- návod na zobrazení ksrytého menu zde https://www.youtube.com/watch?v=t__gtX7U12c
- a přepni si do menu 5
Obrázek
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

Re: problém

#4 Příspěvek od airbone »

najskor vadny regler alternatora
Odpovědět