Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E90 LCI M paket - přední nárazník

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Profitrol
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 04.01.2016 01:00

E90 LCI M paket - přední nárazník

#1 Příspěvek od Profitrol »

Zdar lidi, nevím jeslti to tu už bylo, ale nikdo to nemůžu najít :/

Chci se zeptat, zda by mi někdo poradil, co všechno musím koupit, abych mohl vyměnit můj obyčejný nárazník, za nárazník M paket.
Vetšinou se prodávají jen holé nárazníky, ale potřebuju vědět jaké šrouby, držáky, mlhovky, mřížky, úchytky a pod. :D

Předem děkuju za rady :)
czNEWMANcz
Registrovaný
Příspěvky: 383
Registrován: čtv 12.04.2012 00:00

Re: E90 LCI M paket - přední nárazník

#2 Příspěvek od czNEWMANcz »

realoem.com a studovat, je toho docela dost :) pokud mohu posoudit podle preLCI, tak tam jsou třeba i rozdílné podběhy a navíc další adaptér u spodních plastových krytů pod motorem. Nezdá se to, ale toho celkem dost a stojí to vcelku ranec. Většinou to po vrakovištích neseženeš, takže nezbývá, než to koupit bud přes eBay nebo přímo u BMW.
Profitrol
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 04.01.2016 01:00

Re: E90 LCI M paket - přední nárazník

#3 Příspěvek od Profitrol »

Na ebay jsem našel celý komplet pro přestavbu ale oproti tomu, co píšou na Realoem tak je to furt málo.
Myslíte, že zbytek součástek (co chybí na obrázku) použiju z mého starého nárazníku?

Obrázek

A zde je schéma z realoem http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=51_7022
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3899
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: E90 LCI M paket - přední nárazník

#4 Příspěvek od pavproch »

Nemám zkušenost s přestavbou e90 z obyč na m-paket (e91 jsem koupil už rovnou s kompletním m-paketem), ale mám zkušenost s přestavbou e89 z obyč na m-paket (př i zadní nárazník), což předpokládám bude dost podobné.... Kromě těch "viditelných" částí (jak jsou na tom obrázku, co jsi postnul) počítej ještě i s (téměř) kompletní výměnou plastů schovaných pod nárazníkem (náfuky na př. brzdy, spodní kryty atd.)

EDIT: pokud se ale pamatuju správně na svoje laborování s př. brzdami na e91, tak u e91 se "vnitřnosti" pod m-paketovým nárazníkem ještě i VÝZNAMNĚ liší podle motorizace (ie. podle předních brzd, které jsou navázané na motorizaci....) + navíc u e91 byla svolávačka na nesprávně fungující přední brzdy (první brzždění při dlouhé jízdě v mokru = táhnutí na stranu jaxfiň), kdy se do náfuků cosyk domontovávalo (a to asi nebude v ETK....)
Odpovědět