Stránka 1 z 1
F10 OPS port (MOST)
Napsal: pát 02.06.2017 19:31
od Dave_318i
Ahojte,
prosím Vás, nevíte někdo kde bych našel MOST optický na připojení ICOMu na F10?
Na Googlu hledám už hodinu a půl a nemůžu nikde najít...
Děkuji.
PS: Není nějaký manuál kde je popsána lokalizace MOST u různých typů?
Re: F10 OPS port (MOST)
Napsal: pát 02.06.2017 19:44
od inspi1981
Najit nemůžeš, protože tam není

Re: F10 OPS port (MOST)
Napsal: pát 02.06.2017 20:01
od Dave_318i
Prosím mohl bys mi to vysvětlit? Na E60 byl v prihradce a na F10 už není? Přes co se teda aktualizuji ridici jednotky?
Dekuji.
Re: F10 OPS port (MOST)
Napsal: pát 02.06.2017 21:33
od Snejk
normalne pres OBD ve kterem je uz ethernet protokol takze supr rychly paralelni programovani kdy mas za 20 minut cele auto hotove... jede to nekolik jednotek soubezne...
stejne nechapu ze auto uz na ethernetu nebylo uz davno ten protokol je starsi nez OBD samotny...
Re: F10 OPS port (MOST)
Napsal: pát 02.06.2017 21:39
od Dave_318i
Aha, diky moc... a jeste bych se zeptal, protoze mam tedka F10ku teprve tyden a pred tim jsem mel E60. Tu jsem si delal pres OPS. Mam na ISTU/P pouzit na F10 normalne Enet kabel? Nebo ICOM A2 pres OBD?
Dekuji.
Re: F10 OPS port (MOST)
Napsal: pát 09.06.2017 23:52
od airbone
Icom
Re: F10 OPS port (MOST)
Napsal: sob 10.06.2017 06:49
od Dave_318i
airbone píše:Icom
dekuji moc
Re: F10 OPS port (MOST)
Napsal: sob 10.06.2017 14:38
od Dave_318i
Prosim Vas, jeste bych se zeptal...
Jak silnou nabijecku potrebuju na ISTU-P aby mi udrzela napeti vetsi nez 13V?
Mam 20A nabijecku. Baterie je plne nabita na 14.2V,ale staci abych otevrel dvere a uz napeti klesa na 13.2V. Jakmile zapnu zapalovani napeti baterie jde na 12.7V a i s nabijeckou, ktera laduje max 20A uz napeti nejde nahoru ani po 15ti minutach. Napeti se pak stale drzi na 12.6 - 12.7V
Kdyz jsem auto kupoval, tak byvaly majitel tvrdil, ze baterie je nova, ale moc mi to neprijde?
Muze to byt baterii? Nebo mam slabou nabijecku? Popripade jak silnou nabijecku musim mit aby. i udrzela napeti vetsi nez 13V?
Diky moc.
Re: F10 OPS port (MOST)
Napsal: sob 10.06.2017 20:05
od Dyx
myslim ze 40-50A uz by melo stacit. Kup nejakou druhou 20A nabijecku kterou pripojis paralelne protoze 40A a silnejsi nabijecky jsou zbytecne drahe
Re: F10 OPS port (MOST)
Napsal: sob 10.06.2017 23:30
od Dave_318i
Dyx píše:myslim ze 40-50A uz by melo stacit. Kup nejakou druhou 20A nabijecku kterou pripojis paralelne protoze 40A a silnejsi nabijecky jsou zbytecne drahe
aha... tak to je mazec teda... a kdybych koupil zdroj na 12V a 40A? Treba toto
https://www.ledveci.cz/napajeci-zdroj-p ... v-dc-plech
zdroj by nemohl byt?
Re: F10 OPS port (MOST)
Napsal: ned 11.06.2017 00:12
od kmplx
To ale budeš mít jen 12V

a ty potřebuješ mít víc ne?

Re: F10 OPS port (MOST)
Napsal: ned 11.06.2017 00:16
od Dave_318i
kmplx píše:To ale budeš mít jen 12V

a ty potřebuješ mít víc ne?

no to jo no, potrebuju min 13V...nevim jaka je zavislost na napeti a proudu. Baterie od auta je taky prece 12V a dava pres 13V. Kdyz ji budu pomahat 40A tak na ni nevzroste napeti?
Co tedy pouzivate Vy za zdroj/nabijecku??
Re: F10 OPS port (MOST)
Napsal: ned 11.06.2017 10:48
od Snejk
normalni zdroj pro programovani k tomu urceny 14,2V/100A... adekvatne drahy

ale spolehlivý... u f10 to klidne 60-80A při programaci spápne...
Re: F10 OPS port (MOST)
Napsal: ned 11.06.2017 11:46
od Dave_318i
Snejk píše:normalni zdroj pro programovani k tomu urceny 14,2V/100A... adekvatne drahy

ale spolehlivý... u f10 to klidne 60-80A při programaci spápne...
nebyl by prosim nejaky odkaz?
co jsem nasel na jinem foru, tak doporucujou tento
http://m.ebay.com/itm/Car-voltage-regul ... 0408.m2460
Re: F10 OPS port (MOST)
Napsal: ned 11.06.2017 22:29
od Snejk
ten ti taky doporucim
Re: F10 OPS port (MOST)
Napsal: pon 12.06.2017 16:02
od airbone
myslim ze ista-p ta ani nepusti dalej kym napatie nebude 13.8V
Re: F10 OPS port (MOST)
Napsal: pon 12.06.2017 16:08
od Dave_318i
airbone píše:myslim ze ista-p ta ani nepusti dalej kym napatie nebude 13.8V
Nepusti mene nez 13V...