Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW Z4 Coupe 3.0si
BMW Z4 Coupe 3.0si
Pánové, zvažuju přechod z mé 135i na tento vůz. Ještě než budu mít rodinu, chtěl bych si vyzkoušet roadster. Zájímá mě hlavně Váš názor na motor N52B30. V BMW Z4 Coupe 3.0si je naladěn na 195 kW@6600/315 Nm@2750. Bral bych manuál, M-paket, sportovní kožený sedadla a nějaký poslední ročník. Trochu mi tam vadí elektrickej posilovač. Hodně mě láká BMW Z4 M Coupe, ale cena už je želbohu, mimo mé možnosti. Koukal jsem, že aktuálně na trhu celkem jsou. Cena na nákup BMW z DE obecně, vzhledem ke změnám kurzu, se zdá příznivá. Zatím hledám info ohledně E86 a N52. Slabá místa, zajímavosti, výjimky atd. Budu rád za jakýkoliv přínosný koment. Předem díky.
Naposledy upravil(a) JayFader dne sob 22.04.2017 22:49, celkem upraveno 2 x.
Re: BMW Z4 Coupe 3.0si
Tak proč se ptáš na coupe, když chceš vyzkoušet roadster? 

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: BMW Z4 Coupe 3.0si
Já myslel, že roadster nebo spyder, je malé dvoumístné kupé
Se střechou i bez. Ono to teda platí jen pro cabrio?

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Z4 Coupe 3.0si
http://auta5p.eu/informace/karoserie/karoserie2.php
Většina BMW coupé není coupé, ale tudor. Typicky E30. Jednou z mála výjimek je Z4, to je typické coupé.
Většina BMW coupé není coupé, ale tudor. Typicky E30. Jednou z mála výjimek je Z4, to je typické coupé.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: BMW Z4 Coupe 3.0si
Každopádně roadster a spider je bez střechy a kupé je se střechou.
Pokud hledáš coupé, tak hledáš E86. N52 je dobrý motor. Spolehlivý, točivý, s pěkným zvukem. N54 z ní částečně vychází, takže pro tebe nebude uplně neznámý. Má samozřejmě i svoje bolesti, jako třeba spotřeba oleje, nebo špatné mazání výfukové vačky. Ale pokud budeš hledat kusy z konce výroby, tak by tam už měla být inovovaná hlava, kde už je mazání pořešené. K tomu co hledáš ty jsem s nejbližším autem jel s roadstrem E85 2.5si (N52B25 160kw) a líbilo se mi to moc.
Pokud hledáš coupé, tak hledáš E86. N52 je dobrý motor. Spolehlivý, točivý, s pěkným zvukem. N54 z ní částečně vychází, takže pro tebe nebude uplně neznámý. Má samozřejmě i svoje bolesti, jako třeba spotřeba oleje, nebo špatné mazání výfukové vačky. Ale pokud budeš hledat kusy z konce výroby, tak by tam už měla být inovovaná hlava, kde už je mazání pořešené. K tomu co hledáš ty jsem s nejbližším autem jel s roadstrem E85 2.5si (N52B25 160kw) a líbilo se mi to moc.
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: BMW Z4 Coupe 3.0si
E86. Pravda! Jinak díky za další info.
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Z4 Coupe 3.0si
hledej pečlivě, měl jsem čest už s několika v různých stavech a výbavách a připrav se, že tě jednou potká investice 60.000Kč za elektronický posilovač, prostě to vezmi jako fakt a nebudeš překvapený
nevím kde jsi přišel na to, že jich je hodně, jelikož na prodej teď je jediná, samozřejmě když pominu DE, zajeď se podívat https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
není nic moc, ale aspoň cena odpovídá stavu, myslím v autojournal ji měli půjčenou na testování
zkusíš jaké to auto aspoň je, co je velký spíše obrovský nedostatek jsou obyč sedačky, beze sportů bych to auto nechtěl
nevím kde jsi přišel na to, že jich je hodně, jelikož na prodej teď je jediná, samozřejmě když pominu DE, zajeď se podívat https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
není nic moc, ale aspoň cena odpovídá stavu, myslím v autojournal ji měli půjčenou na testování
zkusíš jaké to auto aspoň je, co je velký spíše obrovský nedostatek jsou obyč sedačky, beze sportů bych to auto nechtěl
Re: BMW Z4 Coupe 3.0si
Díky za tip! Nevím proč tam nedali taky tu hydrauliku. Z4M už jí má. Jinak o nákupu ojetýho BMW v Čechách bych ani ve snu neuvažoval. Měl jsem na mysli Německo a tam jsou.
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Z4 Coupe 3.0si
no Z4M ne, že už ji má, ale ještě ji má, N52 je chronologiky až po S54 a je to jistý krok kupředu, omezili nutnost další zátěže na motoru (chybí čerpadlo) a zrušili další degradující kapalinu, jen jim to trochu nevyšlo s tím, kolik to vydrží, ale jsou kusy, které najely 200 a pořád v pohodě, takže za mě to není zase tak hrozné,
o nákupu v čr a de je mi to jasné, já koupil kus v čr, který ani v de nenajdeš, takže u mě to byla náhoda a těžká výjimka
o nákupu v čr a de je mi to jasné, já koupil kus v čr, který ani v de nenajdeš, takže u mě to byla náhoda a těžká výjimka
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: BMW Z4 Coupe 3.0si
Ahoj 'simvás to označení "si" motoru jakože Sport Injection či co platí jen pro facelifty s N52 nebo i M54ky? Radši se ptám tady, než pochybnejch stránek na Googlu. Mě právě zajímalo jakým způsobem je tady ten motor posilněnej?
Re: BMW Z4 Coupe 3.0si
Jen N52