Stránka 1 z 1

E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

Napsal: stř 05.04.2017 16:17
od lochic
zkusil jsem uz par veci bez výsledku. dnes jsem to znovu napich, dal jsem si on-line data
a zjistil spatny predstih na volnobeh za studena 6-8 stupnu po HU. Kdyz se motor trochu zahreje predstih se zmeni na 6-8 stupnu pred HU coz by mělo souhlasit. Otazka zni je to cidlem na klice,pojebany softwer ŘJ nebo neco jiného?Auto jsem uz stim koupil.

Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

Napsal: čtv 06.04.2017 07:28
od Filozof
Je to auto na LPG nebo je to čistej benzín ?
Jinak těch věcí muže bejt více jen se snažím navést na cestu. Pokud je tam LPG možná bych hledal problém tam. Jinak často se řeší netěsnosti v sání. Ale pokud dává málo paliva tak proč dává méně paliva ? LAmbda - Váha vzduchu - vzduchový filtr a svíčky ?

Ale první vědět zda nerozází hodnoty právě to LPG. Auto se naučí na jeho směs a benzín to v tom ochuzenějším stavu nedává. Řeší to asi jednou za čas každej po několika letech či xx tisících km že za studena to zlobí musí se znovu mapy načíst a případně lambdy jaké hodnoty ukazují když jsou studené ještě.

Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

Napsal: čtv 06.04.2017 09:18
od lochic
LPG to nema a nikdy nemelo. Zkouska netesnosti provedenaa v poradku. Diagno. mi pise vynechava zapaleni 3 valce, ale to prisuzuji tomu predstihu za studena. Jakmile se motor trochu zahreje funguje na 100%.

Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

Napsal: čtv 06.04.2017 13:03
od Filozof
Cívky ? dál nevím nechci hádat musí ti poradit motorář ideálně u auta. Diagnostika ti ukazuje LIVE data a říká kde je chyba tu chybu si vyhledej na internetu.

Osobně si opravuji auta sám ale se složitějšími věcmi jedině k servisákovi co BMW zná.
Třeba ti jarax či snejk poradí nebo někdo jinej kdo tyto věci dělá dnes a denně.

Špatné zapalování na válci 3 musíš řešit proč. Zda je tam špatná cívka a pokud je prohodíš s jinou zda se pak problém objeví na jiném válci bude to cívkou. Dost častá závada když se řeší něco podobného.
Nenapsal jsi co vše jsi zkoušel na autě a co vše to nebude. At zde slepě lidé neradí.
Tak vypiš co jsi zkusil.

A držím palce někdy je to kravina.

Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

Napsal: čtv 06.04.2017 14:18
od lochic
Filozof: diky

Cívka, svíčka, vstřik měněn a bez vysledku. Proto jsem sledoval online hodnoty
a překvapil mě úhel zážehu ve studeným režimu,ktery je 6-8stupnu po HU a správně
ma být 6 stupnu před HU takze občas 3 válec nezapali protože uz je dase rict pozdě a motor se cely chvěje.Spostupnym zahrivanim motoru se postupně mění i predstih zpet na spravne hodnoty. To bude problem toho vseho. Co ovlivňuje jednotku,aby uhel zážehu byl o 14 stupnu jinde?

Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

Napsal: čtv 06.04.2017 21:28
od Vapinecko
Spíš je divný, že to vyhazuje furt jen 3 válec. Zkoušel jsi změřit tlaky? Jak vypadá svíčka?

Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

Napsal: čtv 06.04.2017 22:37
od wehrwolf
Zdarec,teďka budu možná kecat,ale z kterého čidla nebo senzoru to bere signál o poloze kliky před HÚ pro zážeh s informacemi pro ŘJ? Ale tuším že senzor otáček kliky je tzv. hallův snímač,.......no nicméně co třeba odporově vadné čidlo nebo snímač otáček kliky,které diag. nemusí ani přečíst - s nárustem teploty roste vodivý odpor a naopak???To by mohlo teoreticky dělat bordel s tím předstihem ??????

Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

Napsal: pát 07.04.2017 12:53
od lochic
Wehrwolf: jsem uplne stejneho názoru! Zamerim se na generator impulsu klikoveho hridele. Nez ho budu menit zkusim ho nahrat fénem a uvidim co to ukaze :D

Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

Napsal: pát 07.04.2017 14:37
od lochic
Tlaky valcu jsou top, svíčky na vsech valcich stejne jsou nacernale, jezdím jen kratke tratě.