Stránka 1 z 1

N53b30 emulze na víčku?

Napsal: sob 18.02.2017 16:40
od RomanM3
Ahoj,
Zkusím vložit fotku olejového víčka. Takto vypadá emulze? Sorty za hloupý dotaz ale nikdy jsem se s tím nepotkal.
Motor se trese jako by napálil některý válec a svítí ponorka
Potřeboval bych diag někde v okolí Ostravy.
Je tu někdo takový?
Tuším pinky je z Ostravy ne? Nemáte na nej někdo telefon?

Re: N53b30 emulze na víčku?

Napsal: sob 18.02.2017 17:05
od RomanM3

Re: N53b30 emulze na víčku?

Napsal: sob 18.02.2017 17:09
od pavproch
matiz v Opavě, napiš mu SZ

jinak to víčko, teda ten bordel na něm fakt značí (zřejmě) závažný problém...

Re: N53b30 emulze na víčku?

Napsal: sob 18.02.2017 17:18
od RomanM3
do opavy to mám 50km....nevím jestli tam s tímto dojedu a pak ještě zpátky. ale zkusím napsat...

Re: N53b30 emulze na víčku?

Napsal: sob 18.02.2017 17:26
od RomanM3
tak ted jsem zjistil že emulze u některých motorů je normální věc?
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... lit=emulze
díky

Re: N53b30 emulze na víčku?

Napsal: sob 18.02.2017 17:43
od pavproch
Já (teda můj 3er e91 N53B30) tam žádný takovýhle šedohnědý bordel nemám, jen lehce začernalý wolej.

N52B30 taky víčko jen vod woleje...

Re: N53b30 emulze na víčku?

Napsal: sob 18.02.2017 20:18
od honzabiker1
Nemusi to byt zadna zavada.. Staci zima + kratky trasy - z oleje se nestihne vyparit vsechna voda, ktera tam zkondenzovala.. Pokud to zmizi po delsi trase (u R6, kde je hodne oleje klidne 30-50km)..

S nepravidelnym chodem to s nejvetsi pravdepodobnosti nebude mit nic spolecneho (pokud by to byla zavada na motoru, je to netesnosti mezi chladicim okruhem a olejem)..

Re: N53b30 emulze na víčku?

Napsal: sob 18.02.2017 22:50
od RomanM3
Chtěl jsem změřit tlaky na válcích ale nemám ten správný klíč na svíčky. Jaký používáte? Mě tam nic nepasuje
Díky

Re: N53b30 emulze na víčku?

Napsal: ned 19.02.2017 00:04
od matiz
nevim proc merit tlaky kdyz ani nikdo netusi co mu chybi...

Re: N53b30 emulze na víčku?

Napsal: ned 19.02.2017 01:23
od Totic
Tak právě proto jestli někde netlakuje do vody. Ale první diag a mohou to být ty slavný N53 cívky/vstřiky.

Re: N53b30 emulze na víčku?

Napsal: ned 19.02.2017 02:22
od matiz
Jeste ze nikoho nenapadlo treba sundat palici, co kdyby, jen tak, nahodou... Muze to byt problem, ale urcite ne podle toho vicka, je zima, skace to beztak okolo komina. Ze to prestalo jet je sice skareda vec, ale polozne otazku jinak, kdy to bylo naposled na rozumne diagnostice a jakou to auto dostavalo peci, neprojevovalo se to trebas uz nejakou dobu pred tim umrtim atd, atd.

Diagnostika, otestovat, merit. Nedelat picoviny. Jak proste -)

Re: N53b30 emulze na víčku?

Napsal: ned 19.02.2017 06:17
od matrose
Ja to mel kdysi na 330ci taky v zime,byť trochu míñ..manzelka jezdila couracky po městě.

Re: N53b30 emulze na víčku?

Napsal: ned 19.02.2017 12:55
od RomanM3
Díky chlapci za příspěvky.
Kdy naposledy to bylo na poradne diag netuším. Mám to auto ani ne dva týdny.
Ano chod motoru se mi zdál hrubý od začátku, ale tyto motory jsou tím přeci známe.
V posledních několika měsících to auto opravdu couralo jen krátké vzdálenosti.
Teď jsem zprovoznil alespoň BT dongle a s tím jsem vyčetl misfire na válci 4. Takže odpo zkusím třeba prohodit cívky a uvidíme. Možná zkusím i vstrik.
Pořádnou diagnostiku budu řešit v brzké době protože tyto auta bez inpy doma si neumím představit provozovat.
Byl bych moc vděčný kdyby mi někdo poradil jaký koupit klíč na svíce. Svíčky chci určitě měnit tak je budu potřebovat.
Dále bych potřeboval radu jaký kabel je vhodný na tyto auta? K+D-CAN?
Jinak samozřejmě předchozí majitel je o problému informován. A bude se to řešit i s nim ale to až podle závažnosti problému. Jestli to bude jen cívka nebo vstriky hpfp a pod tak s tím jsem počítal. Jen jsem doufal ze to udělám v průběhu měsíce preventivně a ne hned a z donuceni situaci. Pokud bude fatální pruser typu foukle těsnění tak odstupuji od smlouvy. Ale myslím si ze tím to nebude
Co se tyče měření tlaku na válcích tak je to pro mě úplně triviální věc....jen mě zaskocily ty svice jak jsou řešeny....nemám na to klíč
Díky

Re: N53b30 emulze na víčku?

Napsal: ned 19.02.2017 14:27
od RomanM3
Tak jsem zkusil zprehazet cívky a nic. Chyba zůstává na čtvrtém válci. Chce to pořádnou diag kterou jsem si ale ještě nestihl opatřit. :(

Re: N53b30 emulze na víčku?

Napsal: ned 19.02.2017 21:27
od RomanM3
Takže vyzkoušeno ještě i prohození vstriku a taky nic.
Pak konzultace se zdejším členem Matiz (ještě jednou díky za tvůj čas).
Vstriky prehozeny zpět na původní místa a proveden test s odpojenim cívky na čtvrtém válci. Motor běží i tak úplně stejně blbě.
Závěr je tedy takový že čtvrtý válec nepali, což může být svickou nebo je v háji jednotka případně kabeláž že civka vůbec nedostává signál kdy má pálit nebo válec nemá tlak.
Další postup bude nyní ten že objednán nové svíčky a klíč na ne. V práci si půjčím osciloskop a koncem příštího týdne vymenim všechny svíčky. Když to nepomůže zkusím změřit signál na cívce z RJ motoru. Když bude obojí OK, tak se budou měřit tlaky....a uvidíme. Změřit ten signál by možná šlo i obyc multimetrem ale počítám ze ty signály budou dost krátké...
Koncem týdne dam vědět jak jsem dopadl

Re: N53b30 emulze na víčku?

Napsal: čtv 23.02.2017 22:41
od RomanM3
Ahoj,
Tak dneska nahozny nové svíčky NGK smazaná chyba missfire a motor šlape úplně krásně.
Dík patří ještě jednou Matizovi za pomoc a trpělivost