Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
N53b30 emulze na víčku?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
N53b30 emulze na víčku?
Ahoj,
Zkusím vložit fotku olejového víčka. Takto vypadá emulze? Sorty za hloupý dotaz ale nikdy jsem se s tím nepotkal.
Motor se trese jako by napálil některý válec a svítí ponorka
Potřeboval bych diag někde v okolí Ostravy.
Je tu někdo takový?
Tuším pinky je z Ostravy ne? Nemáte na nej někdo telefon?
Zkusím vložit fotku olejového víčka. Takto vypadá emulze? Sorty za hloupý dotaz ale nikdy jsem se s tím nepotkal.
Motor se trese jako by napálil některý válec a svítí ponorka
Potřeboval bych diag někde v okolí Ostravy.
Je tu někdo takový?
Tuším pinky je z Ostravy ne? Nemáte na nej někdo telefon?
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3946
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53b30 emulze na víčku?
matiz v Opavě, napiš mu SZ
jinak to víčko, teda ten bordel na něm fakt značí (zřejmě) závažný problém...
jinak to víčko, teda ten bordel na něm fakt značí (zřejmě) závažný problém...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
Re: N53b30 emulze na víčku?
do opavy to mám 50km....nevím jestli tam s tímto dojedu a pak ještě zpátky. ale zkusím napsat...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
Re: N53b30 emulze na víčku?
tak ted jsem zjistil že emulze u některých motorů je normální věc?
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... lit=emulze
díky
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... lit=emulze
díky
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3946
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53b30 emulze na víčku?
Já (teda můj 3er e91 N53B30) tam žádný takovýhle šedohnědý bordel nemám, jen lehce začernalý wolej.
N52B30 taky víčko jen vod woleje...
N52B30 taky víčko jen vod woleje...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
Re: N53b30 emulze na víčku?
Nemusi to byt zadna zavada.. Staci zima + kratky trasy - z oleje se nestihne vyparit vsechna voda, ktera tam zkondenzovala.. Pokud to zmizi po delsi trase (u R6, kde je hodne oleje klidne 30-50km)..
S nepravidelnym chodem to s nejvetsi pravdepodobnosti nebude mit nic spolecneho (pokud by to byla zavada na motoru, je to netesnosti mezi chladicim okruhem a olejem)..
S nepravidelnym chodem to s nejvetsi pravdepodobnosti nebude mit nic spolecneho (pokud by to byla zavada na motoru, je to netesnosti mezi chladicim okruhem a olejem)..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
Re: N53b30 emulze na víčku?
Chtěl jsem změřit tlaky na válcích ale nemám ten správný klíč na svíčky. Jaký používáte? Mě tam nic nepasuje
Díky
Díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53b30 emulze na víčku?
nevim proc merit tlaky kdyz ani nikdo netusi co mu chybi...
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: N53b30 emulze na víčku?
Tak právě proto jestli někde netlakuje do vody. Ale první diag a mohou to být ty slavný N53 cívky/vstřiky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53b30 emulze na víčku?
Jeste ze nikoho nenapadlo treba sundat palici, co kdyby, jen tak, nahodou... Muze to byt problem, ale urcite ne podle toho vicka, je zima, skace to beztak okolo komina. Ze to prestalo jet je sice skareda vec, ale polozne otazku jinak, kdy to bylo naposled na rozumne diagnostice a jakou to auto dostavalo peci, neprojevovalo se to trebas uz nejakou dobu pred tim umrtim atd, atd.
Diagnostika, otestovat, merit. Nedelat picoviny. Jak proste -)
Diagnostika, otestovat, merit. Nedelat picoviny. Jak proste -)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 173
- Registrován: sob 20.10.2007 00:00
- Bydliště: jak kdy
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53b30 emulze na víčku?
Ja to mel kdysi na 330ci taky v zime,byť trochu míñ..manzelka jezdila couracky po městě.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
Re: N53b30 emulze na víčku?
Díky chlapci za příspěvky.
Kdy naposledy to bylo na poradne diag netuším. Mám to auto ani ne dva týdny.
Ano chod motoru se mi zdál hrubý od začátku, ale tyto motory jsou tím přeci známe.
V posledních několika měsících to auto opravdu couralo jen krátké vzdálenosti.
Teď jsem zprovoznil alespoň BT dongle a s tím jsem vyčetl misfire na válci 4. Takže odpo zkusím třeba prohodit cívky a uvidíme. Možná zkusím i vstrik.
Pořádnou diagnostiku budu řešit v brzké době protože tyto auta bez inpy doma si neumím představit provozovat.
Byl bych moc vděčný kdyby mi někdo poradil jaký koupit klíč na svíce. Svíčky chci určitě měnit tak je budu potřebovat.
Dále bych potřeboval radu jaký kabel je vhodný na tyto auta? K+D-CAN?
Jinak samozřejmě předchozí majitel je o problému informován. A bude se to řešit i s nim ale to až podle závažnosti problému. Jestli to bude jen cívka nebo vstriky hpfp a pod tak s tím jsem počítal. Jen jsem doufal ze to udělám v průběhu měsíce preventivně a ne hned a z donuceni situaci. Pokud bude fatální pruser typu foukle těsnění tak odstupuji od smlouvy. Ale myslím si ze tím to nebude
Co se tyče měření tlaku na válcích tak je to pro mě úplně triviální věc....jen mě zaskocily ty svice jak jsou řešeny....nemám na to klíč
Díky
Kdy naposledy to bylo na poradne diag netuším. Mám to auto ani ne dva týdny.
Ano chod motoru se mi zdál hrubý od začátku, ale tyto motory jsou tím přeci známe.
V posledních několika měsících to auto opravdu couralo jen krátké vzdálenosti.
Teď jsem zprovoznil alespoň BT dongle a s tím jsem vyčetl misfire na válci 4. Takže odpo zkusím třeba prohodit cívky a uvidíme. Možná zkusím i vstrik.
Pořádnou diagnostiku budu řešit v brzké době protože tyto auta bez inpy doma si neumím představit provozovat.
Byl bych moc vděčný kdyby mi někdo poradil jaký koupit klíč na svíce. Svíčky chci určitě měnit tak je budu potřebovat.
Dále bych potřeboval radu jaký kabel je vhodný na tyto auta? K+D-CAN?
Jinak samozřejmě předchozí majitel je o problému informován. A bude se to řešit i s nim ale to až podle závažnosti problému. Jestli to bude jen cívka nebo vstriky hpfp a pod tak s tím jsem počítal. Jen jsem doufal ze to udělám v průběhu měsíce preventivně a ne hned a z donuceni situaci. Pokud bude fatální pruser typu foukle těsnění tak odstupuji od smlouvy. Ale myslím si ze tím to nebude
Co se tyče měření tlaku na válcích tak je to pro mě úplně triviální věc....jen mě zaskocily ty svice jak jsou řešeny....nemám na to klíč
Díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
Re: N53b30 emulze na víčku?
Tak jsem zkusil zprehazet cívky a nic. Chyba zůstává na čtvrtém válci. Chce to pořádnou diag kterou jsem si ale ještě nestihl opatřit. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
Re: N53b30 emulze na víčku?
Takže vyzkoušeno ještě i prohození vstriku a taky nic.
Pak konzultace se zdejším členem Matiz (ještě jednou díky za tvůj čas).
Vstriky prehozeny zpět na původní místa a proveden test s odpojenim cívky na čtvrtém válci. Motor běží i tak úplně stejně blbě.
Závěr je tedy takový že čtvrtý válec nepali, což může být svickou nebo je v háji jednotka případně kabeláž že civka vůbec nedostává signál kdy má pálit nebo válec nemá tlak.
Další postup bude nyní ten že objednán nové svíčky a klíč na ne. V práci si půjčím osciloskop a koncem příštího týdne vymenim všechny svíčky. Když to nepomůže zkusím změřit signál na cívce z RJ motoru. Když bude obojí OK, tak se budou měřit tlaky....a uvidíme. Změřit ten signál by možná šlo i obyc multimetrem ale počítám ze ty signály budou dost krátké...
Koncem týdne dam vědět jak jsem dopadl
Pak konzultace se zdejším členem Matiz (ještě jednou díky za tvůj čas).
Vstriky prehozeny zpět na původní místa a proveden test s odpojenim cívky na čtvrtém válci. Motor běží i tak úplně stejně blbě.
Závěr je tedy takový že čtvrtý válec nepali, což může být svickou nebo je v háji jednotka případně kabeláž že civka vůbec nedostává signál kdy má pálit nebo válec nemá tlak.
Další postup bude nyní ten že objednán nové svíčky a klíč na ne. V práci si půjčím osciloskop a koncem příštího týdne vymenim všechny svíčky. Když to nepomůže zkusím změřit signál na cívce z RJ motoru. Když bude obojí OK, tak se budou měřit tlaky....a uvidíme. Změřit ten signál by možná šlo i obyc multimetrem ale počítám ze ty signály budou dost krátké...
Koncem týdne dam vědět jak jsem dopadl
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
Re: N53b30 emulze na víčku?
Ahoj,
Tak dneska nahozny nové svíčky NGK smazaná chyba missfire a motor šlape úplně krásně.
Dík patří ještě jednou Matizovi za pomoc a trpělivost
Tak dneska nahozny nové svíčky NGK smazaná chyba missfire a motor šlape úplně krásně.
Dík patří ještě jednou Matizovi za pomoc a trpělivost