Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nastavení ceny E61 530d při prodeji - Závady vyřešeny
Nastavení ceny E61 530d při prodeji - Závady vyřešeny
Zdravím, chystám se prodat auto a potřeboval bych poradit se zvolením ceny, nemám absolutně tušení, vzhledem ke stavu.
BMW 530D E61 170kW
Rok 2006
Najeto 252.000 km
Automat
2 sady kol
Výbava: krom viditelného na fotce má Webasto včetně dálkového ovládání, natáčecí světla
Stav: Kolísají otáčky - hydroměnič na výměnu. Ještě teď řeším problém DPF, ale předpokládejme že bude vyřešeno tudíž do ceny nezahrnovat.
Jinak auto v pěkném stavu nikde nic neklepe nemlátí, bez škrábanců. Dovezeno z D, tady v ČR první majitel.
BMW 530D E61 170kW
Rok 2006
Najeto 252.000 km
Automat
2 sady kol
Výbava: krom viditelného na fotce má Webasto včetně dálkového ovládání, natáčecí světla
Stav: Kolísají otáčky - hydroměnič na výměnu. Ještě teď řeším problém DPF, ale předpokládejme že bude vyřešeno tudíž do ceny nezahrnovat.
Jinak auto v pěkném stavu nikde nic neklepe nemlátí, bez škrábanců. Dovezeno z D, tady v ČR první majitel.
- Přílohy
-
- 1
- IMG_2938.JPG (1.15 MiB) Zobrazeno 3610 x
-
- 2
- IMG_2926.JPG (1.02 MiB) Zobrazeno 3610 x
-
- 3
- IMG_2950.JPG (1.06 MiB) Zobrazeno 3610 x
-
- 4
- IMG_0065.JPG (1000.97 KiB) Zobrazeno 3610 x
-
- 5
- IMG_0052.JPG (1.34 MiB) Zobrazeno 3610 x
Naposledy upravil(a) Machy1987 dne pon 22.05.2017 18:55, celkem upraveno 1 x.
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
Tak jestli je prevodovka na repas, tak bych videl prodejni cenu 150.000 - 160.000,-
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
Kvalitně udělaný hydromenic plus nový olej v automatu je 35tis. Plus vyresit dpf to je dalsich 10-13tis. A pak to prodas s hadrovejma sedackama za 150k ??? 2kila za to nedostanes a 180k taky ne. Kuze a komforty delaji hodne. Jinak kdyz to ted necháš za 120k budes na tom líp dle mě. A další majitel at si to vse opraví. Budeš na svým.
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
Já teda právě moc představu nemám, ale zase když si vezmu jestli bych měl koupit za ty peníze za které se podle vás neprodá to samé s lepší výbavou a v pořádku auto, tak u něj zase ale nebudu mít jistotu že je ten hydroměnič a DPF udělaný a budu v nejistotě kdy to odejde.
Takhle si to za tu částku mohu udělat a mám klid, pak mohu řešit koupi sedaček (víc si myslím, že tomu zase tolik na výbavě nechybí).
Takhle si to za tu částku mohu udělat a mám klid, pak mohu řešit koupi sedaček (víc si myslím, že tomu zase tolik na výbavě nechybí).
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
máš tedy dvě možnosti. Jde o to jakou cestou chceš jít. bud to opravit vše a čekat že to nějak prodáš s malou ztrátou nebo to prodáš takto jak to je.)
Borci na automaty troufnu si říci nejlepší v ČR jsou v Blučině.
http://www.zp-automatic.cz/kontakt/
Tátovi dělali na 530xd e61 repas komplet s olejem novým hydroměnič a bylo to do 35k. A ted jezdí a velice si libuje že to řazení je tak jemné a hladké že o tom ani neví. Má na to samozřejmě záruku a doklad s fakturou.
O výbavě se nebavme ony ty sedačky dost odrazují kupce hlavně u e61 to ti říkám narovinu mezi námi. Pokud budeš mít DPF ok a kvalitně udělaný repas zdokladovaný a fakturou a zárukou je to něco jiného jako kdyby ti to dělal lojza z horní lhoty. Asi tak.
Jinak cena auta tvého pokud bude fakt ok je kolem těch 150k a to budeš hledat ještě kupce. Mrkni se na netu kolik aut se stejným motorem a výbavou stojí a prodávají se ?
Vím že se to blbě poslouchá ale rozhodni se sám jak to chceš vyřešit. Auta jsou prostě ztrátová věc stím musíme všichni počítat.
Další možnost je opravit si to a ještě si nějakej čas užívat auta. Pak budeš tratit daleko méně.
Pokud bys měl komfortní kožené sedačky a pořešené DPF s automatem jistě ta cena auta bude výše kolem 180-200tis bez problému.
Samozřejmě kupec se může najít kdekoliv ale taky pul roku či rok mužeš auto prodávat.
Kolem dvou kil koupím uplně stejné auto jako máš ty plus kožené krásné sedačky komforty s pořešeným automatem i DPF ...jen pro představu pokud se bude kupec zajímat bude koukat na spousty podobných aut.
PS: Výbava je na 5er dostačující pokud by byly sedačky v kůži s výhřevem a ideálně komforty a všechny závady kvalitně pořešené s dokladem, tak pak to auto ty 2-2,2kila má hodnotu
Borci na automaty troufnu si říci nejlepší v ČR jsou v Blučině.
http://www.zp-automatic.cz/kontakt/
Tátovi dělali na 530xd e61 repas komplet s olejem novým hydroměnič a bylo to do 35k. A ted jezdí a velice si libuje že to řazení je tak jemné a hladké že o tom ani neví. Má na to samozřejmě záruku a doklad s fakturou.
O výbavě se nebavme ony ty sedačky dost odrazují kupce hlavně u e61 to ti říkám narovinu mezi námi. Pokud budeš mít DPF ok a kvalitně udělaný repas zdokladovaný a fakturou a zárukou je to něco jiného jako kdyby ti to dělal lojza z horní lhoty. Asi tak.
Jinak cena auta tvého pokud bude fakt ok je kolem těch 150k a to budeš hledat ještě kupce. Mrkni se na netu kolik aut se stejným motorem a výbavou stojí a prodávají se ?
Vím že se to blbě poslouchá ale rozhodni se sám jak to chceš vyřešit. Auta jsou prostě ztrátová věc stím musíme všichni počítat.
Další možnost je opravit si to a ještě si nějakej čas užívat auta. Pak budeš tratit daleko méně.
Pokud bys měl komfortní kožené sedačky a pořešené DPF s automatem jistě ta cena auta bude výše kolem 180-200tis bez problému.
Samozřejmě kupec se může najít kdekoliv ale taky pul roku či rok mužeš auto prodávat.
Kolem dvou kil koupím uplně stejné auto jako máš ty plus kožené krásné sedačky komforty s pořešeným automatem i DPF ...jen pro představu pokud se bude kupec zajímat bude koukat na spousty podobných aut.
PS: Výbava je na 5er dostačující pokud by byly sedačky v kůži s výhřevem a ideálně komforty a všechny závady kvalitně pořešené s dokladem, tak pak to auto ty 2-2,2kila má hodnotu
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
Koukal jsem tak nějak zběžně na Bazoši a Sauto a 2006ku s 170kW motorem a pod 300.000km tam za 150.000 Kč fakt nejsou, natož s repasovaným hydroměničem nebo DPF filtrem. Neříkám, že to auto má cenu když bude ve funkčním stavu cenu nad 200.000 Kč ale zase si myslím, že když bude mít někdo hotový hydroměnič i DPF se zárukou že by to auto nemělo cenu třeba 190.000 Kč když je jinak v pěkným stavu. Co jsem tak koukal tak E61 i když jsou to třeba ročníky 2004 se prodávají i za 170.000 Kč běžně, to že se prodávají vylítaný auta za 150.000 Kč nemusí znamenat, že takovou cenu bude mít auto, které je třeba o 2-3 roky novější a má třeba o 100.000km méně, to si myslím já, ale je fakt že tomu tolik nerozumím, proto jsem žádal o radu.
Můj pohled, kdybych ho prodal třeba za těch 145.000 Kč tak jak teď je tak podle tvých cen by bylo komplet hotové za cca těch 190.000 Kč a se zárukou a ve velice pěkném stavu. To si myslím, že je za 2006ku se 170kW celkem fair když bude mít člověk tyhle věci nově dělané. Prohlídni si schválně to Sauto. Tam se úplně to samé běžně prodává od 180-210 a nemáš žádnou záruku na ty věci. Facelifty tam začínají od nějakých 220.000 Kč a to si myslím, že jsou ty nejlevnější co budou opět vylítané.
Můj pohled, kdybych ho prodal třeba za těch 145.000 Kč tak jak teď je tak podle tvých cen by bylo komplet hotové za cca těch 190.000 Kč a se zárukou a ve velice pěkném stavu. To si myslím, že je za 2006ku se 170kW celkem fair když bude mít člověk tyhle věci nově dělané. Prohlídni si schválně to Sauto. Tam se úplně to samé běžně prodává od 180-210 a nemáš žádnou záruku na ty věci. Facelifty tam začínají od nějakých 220.000 Kč a to si myslím, že jsou ty nejlevnější co budou opět vylítané.
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
pokud budeš mít auto v pěkném stavu tak klidně dej cenu 195tis ale počítej že všichni budou chtít slevu a pokud už někdo dojede chce vidět ok stav. KM neřeš tomu nikdo dnes už nevěří když 90procent trhu s auty je stočených.
Ale jo klidně to oprav a zkus 195tis kč. Uvidíš sám pokud bude vše dobře opraveno je možné že na kupce narazíš. Ale jak říkám není to škoda oktavia kde látkové sedačky jsou běžné.
Je to BMW a každej rád kůži. Ikdyž se občas někdo najde. To je jedinej trn co vidím.
Jinak celkově auto vypadá pěkně.
Ale jo klidně to oprav a zkus 195tis kč. Uvidíš sám pokud bude vše dobře opraveno je možné že na kupce narazíš. Ale jak říkám není to škoda oktavia kde látkové sedačky jsou běžné.
Je to BMW a každej rád kůži. Ikdyž se občas někdo najde. To je jedinej trn co vidím.
Jinak celkově auto vypadá pěkně.
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
A 35 tis. Kc u ZP Automatic je dobra cena za hydromenic, proplach, olej a filtr? Neni lepsi zajet primo k vyrobci techto prevodovek ZF Pakre v Jihlave, kde to stejne delaj za cca 22 000 Kc s DPH?Filozof píše:máš tedy dvě možnosti. Jde o to jakou cestou chceš jít. bud to opravit vše a čekat že to nějak prodáš s malou ztrátou nebo to prodáš takto jak to je.)
Borci na automaty troufnu si říci nejlepší v ČR jsou v Blučině.
http://www.zp-automatic.cz/kontakt/
Tátovi dělali na 530xd e61 repas komplet s olejem novým hydroměnič a bylo to do 35k. A ted jezdí a velice si libuje že to řazení je tak jemné a hladké že o tom ani neví. Má na to samozřejmě záruku a doklad s fakturou.
O výbavě se nebavme ony ty sedačky dost odrazují kupce hlavně u e61 to ti říkám narovinu mezi námi. Pokud budeš mít DPF ok a kvalitně udělaný repas zdokladovaný a fakturou a zárukou je to něco jiného jako kdyby ti to dělal lojza z horní lhoty. Asi tak.
Jinak cena auta tvého pokud bude fakt ok je kolem těch 150k a to budeš hledat ještě kupce. Mrkni se na netu kolik aut se stejným motorem a výbavou stojí a prodávají se ?
Vím že se to blbě poslouchá ale rozhodni se sám jak to chceš vyřešit. Auta jsou prostě ztrátová věc stím musíme všichni počítat.
Další možnost je opravit si to a ještě si nějakej čas užívat auta. Pak budeš tratit daleko méně.
Pokud bys měl komfortní kožené sedačky a pořešené DPF s automatem jistě ta cena auta bude výše kolem 180-200tis bez problému.
Samozřejmě kupec se může najít kdekoliv ale taky pul roku či rok mužeš auto prodávat.
Kolem dvou kil koupím uplně stejné auto jako máš ty plus kožené krásné sedačky komforty s pořešeným automatem i DPF ...jen pro představu pokud se bude kupec zajímat bude koukat na spousty podobných aut.
PS: Výbava je na 5er dostačující pokud by byly sedačky v kůži s výhřevem a ideálně komforty a všechny závady kvalitně pořešené s dokladem, tak pak to auto ty 2-2,2kila má hodnotu
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
Pocitej ten olej a filtr na e61 je 10tis kc plus 22 cca repas hydromenice pak ty ceny sedí. 22 plus 10 je 32k co ma na fakture
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 173
- Registrován: sob 20.10.2007 00:00
- Bydliště: jak kdy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
Me tam delali komplet repas na E39 530D prez mojeho mechanika a platil jsem 30tis kč vcetne montaze. Řadi perfektne uz skoro dva roky.Pred koncem zaruky jsem si nechal pro jistotu vymenit olej a filtr prevodovky a vytekl ven jak nový.
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
jojo ale olej na 5kvalt ZF a 6kvalt ZF je rozdíl opravdu jsem koukal 4500kč nevím v čem zda jiné filtry nebo co a ale na e39-e38 ZF 5kvalty stojí výměna kolem 5,5tis kč a na e61 stojí 10k ale zase mají mašinu a dělají to s proplachem takže 100procent oleje je nového a jsou jedni z nejlepších v ČR když si knim jezdí dělat repase i jiné firmy co dělají automaty a mám pocit mluvil o ZF pakra zrovna z Jihlavy že jim tam něco posílá na repas.
Prostě jsou to odborníci a nechají tě i vidět olej a vanu a mrknout se do dílny jak pracují.
Prostě jsou to odborníci a nechají tě i vidět olej a vanu a mrknout se do dílny jak pracují.
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
Cenu jsem dal zatím 149.000Kč a uvidím jak to půjde.
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
Dobře.
Dovolim se i ja zeptat - uz dlouho premejslim jak by se prodávalo auto co ma 400.000km.
E61 525xdA LCI 145kW 03/2008 - tmava modra metaliz. Aktualne 393.000km. Prevodovka i xDrive rozvodovka po repasi ve 280.000km. Olej v automatu naposled menen v cca 362.000km i s pruchodkou. Jinak original stav, pravidelnej servis se serviskou, na dilech se nesetri. DPF vyreseno, zadni tlumice meneny (Sachs), predni tlumice jeste puvodni, jinak predni naprava delana (Lemforder), kabely v 5.dverich delany a uz dva roky funguji a 5.dvere meneny (koroze) na zaruku v BMW v roce 2016.
Z vybavy - HUD, vyhrivany a vetrany cerny komforty, NAVI professional, s mapami 2016, sport volant el. nastavitelny, adaptivni tempomat STOP + GO, nataceci bixenony, zrcatko s ovladanim garážových vrat, alarm, roletky zadnich oken, certifikovane folie s UV filtrem. Origo 17" kola style 122, chrom listy kolem oken, hagusy.
Auto původem z CZ (Auto BASE), ja jsem fakticky treti majitel.
Autu v zasade nic nechybi, ted bude poresena i teplota motoru (termostaty uz jsem daval, vymenik voda-olej se bude menit brzo). Jediny co snad bych uvedl, nevyhriva operadlo ridice. V interieru se nekouri, auto bylo vždy manazerskym vozem, a to i u me, cisty, hezky, nebourany a original stav !
Dve foto co sem nasel v tabletu http://jirke.rajce.idnes.cz/BMW/
Diky za diskuzi.
Dovolim se i ja zeptat - uz dlouho premejslim jak by se prodávalo auto co ma 400.000km.
E61 525xdA LCI 145kW 03/2008 - tmava modra metaliz. Aktualne 393.000km. Prevodovka i xDrive rozvodovka po repasi ve 280.000km. Olej v automatu naposled menen v cca 362.000km i s pruchodkou. Jinak original stav, pravidelnej servis se serviskou, na dilech se nesetri. DPF vyreseno, zadni tlumice meneny (Sachs), predni tlumice jeste puvodni, jinak predni naprava delana (Lemforder), kabely v 5.dverich delany a uz dva roky funguji a 5.dvere meneny (koroze) na zaruku v BMW v roce 2016.
Z vybavy - HUD, vyhrivany a vetrany cerny komforty, NAVI professional, s mapami 2016, sport volant el. nastavitelny, adaptivni tempomat STOP + GO, nataceci bixenony, zrcatko s ovladanim garážových vrat, alarm, roletky zadnich oken, certifikovane folie s UV filtrem. Origo 17" kola style 122, chrom listy kolem oken, hagusy.
Auto původem z CZ (Auto BASE), ja jsem fakticky treti majitel.
Autu v zasade nic nechybi, ted bude poresena i teplota motoru (termostaty uz jsem daval, vymenik voda-olej se bude menit brzo). Jediny co snad bych uvedl, nevyhriva operadlo ridice. V interieru se nekouri, auto bylo vždy manazerskym vozem, a to i u me, cisty, hezky, nebourany a original stav !
Dve foto co sem nasel v tabletu http://jirke.rajce.idnes.cz/BMW/
Diky za diskuzi.
Naposledy upravil(a) Jirke dne úte 21.02.2017 15:29, celkem upraveno 2 x.
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
machy : dej pak vědět co ti budou překupníci nabízet ale čekej částky kolem 110-130tis ... prostě žijem v ČR a zkouší to touhle cestou.
Jirke: První věc je dojem z auta a stav. Km hraje roli pro některé lidi ale mít originální nájezd je dobrá vizitka a hlavně dobrý a poctivý servis. Auto je mladší ročník a tak bych se nebál říci pokud je stav opravdu perfektní s vyšší výbavou určitě to bude +-210-240tis kč. Ale zase cenu určuje trh. A pokud by to auto vykoupil například někdo do bazaru stočí km na 195tis a prodá to za 280k např.
Zase jak říkám žijeme v čr. A 5er e61 je jak máku se podívejte. Dnes opravdu záleží na stavu auta a výbavě pokud se bavím o 5er. A pokud je zdokladováno co bylo na autě děláno je to opravdu moc dobrá vizitka. Navíc zájemci o 5er e61 většinou spíše dnes fandové značky. se koukají na stav především. A myslím si že polovina lidí bude ráda pokud se připíše originálních 400tis km. A druhá bude ohrnovat nos to jsou ti škodováci co chtějí taky BMW ale musí mít na budíku kolem 2kil. Bohužel lidé jsou nepoučitelní a pak auta co mají 5kil reál ale tacho svítí 2kila oni budou spokojení.
Takže osobně dle mého a nejsem žádnej ostřílenej prodejce. Bych byl ochoten dle trhu nabídnout max těch 210-240tis kč. zase plus mínus dle toho co by se našlo jiného kolem této ceny. Beru to tak pokud chci rodinej luxusnější vágen v kombi a xdrive a jsem trochu obeznámen většina jde po klasice 530xd tour ale 525xd jede taky krásně a tak opravdu záleží na kupci.
Schválně se podívejte oba dva na tipcars.com kolik aut v jaké výbavě se najde vašeho ročníku plus mínus rok. No a uděláte si představu.
První auto dle mě má hodnotu pro toho co si to umí levně opravit a prodá to dál a nabídne ti opravdu málo dejme tomu 120-130k a to druhé auto počítám lehce nad 2kila by mohlo jít. JE to facelift v pěkném stavu pokud je to realita a vizuelně vypadá dobře to dělá hodně pro kupce. Krásné fotky a popis co nejpřesnější je duležitý protože kupec jede většinou na BMW s mechanikem a diagnostikou aby viděl zda vše odpovídá jak je inzerováno.
píšu že nejsem znalec trhu ani bazarista ale jen fanda značky BMW 18let. A je to muj soukromý názor po těch letech. Vždy mužete narazit na člověka co za to klidně dá o nějaké peníze více. Proto se cena dá vyšší a časem se snižuje.
Základ je dobré fotky a popis. A nevýhoda že se auto muže prodávat klidně pul roku či více.
Jirke: První věc je dojem z auta a stav. Km hraje roli pro některé lidi ale mít originální nájezd je dobrá vizitka a hlavně dobrý a poctivý servis. Auto je mladší ročník a tak bych se nebál říci pokud je stav opravdu perfektní s vyšší výbavou určitě to bude +-210-240tis kč. Ale zase cenu určuje trh. A pokud by to auto vykoupil například někdo do bazaru stočí km na 195tis a prodá to za 280k např.
Zase jak říkám žijeme v čr. A 5er e61 je jak máku se podívejte. Dnes opravdu záleží na stavu auta a výbavě pokud se bavím o 5er. A pokud je zdokladováno co bylo na autě děláno je to opravdu moc dobrá vizitka. Navíc zájemci o 5er e61 většinou spíše dnes fandové značky. se koukají na stav především. A myslím si že polovina lidí bude ráda pokud se připíše originálních 400tis km. A druhá bude ohrnovat nos to jsou ti škodováci co chtějí taky BMW ale musí mít na budíku kolem 2kil. Bohužel lidé jsou nepoučitelní a pak auta co mají 5kil reál ale tacho svítí 2kila oni budou spokojení.
Takže osobně dle mého a nejsem žádnej ostřílenej prodejce. Bych byl ochoten dle trhu nabídnout max těch 210-240tis kč. zase plus mínus dle toho co by se našlo jiného kolem této ceny. Beru to tak pokud chci rodinej luxusnější vágen v kombi a xdrive a jsem trochu obeznámen většina jde po klasice 530xd tour ale 525xd jede taky krásně a tak opravdu záleží na kupci.
Schválně se podívejte oba dva na tipcars.com kolik aut v jaké výbavě se najde vašeho ročníku plus mínus rok. No a uděláte si představu.
První auto dle mě má hodnotu pro toho co si to umí levně opravit a prodá to dál a nabídne ti opravdu málo dejme tomu 120-130k a to druhé auto počítám lehce nad 2kila by mohlo jít. JE to facelift v pěkném stavu pokud je to realita a vizuelně vypadá dobře to dělá hodně pro kupce. Krásné fotky a popis co nejpřesnější je duležitý protože kupec jede většinou na BMW s mechanikem a diagnostikou aby viděl zda vše odpovídá jak je inzerováno.
píšu že nejsem znalec trhu ani bazarista ale jen fanda značky BMW 18let. A je to muj soukromý názor po těch letech. Vždy mužete narazit na člověka co za to klidně dá o nějaké peníze více. Proto se cena dá vyšší a časem se snižuje.
Základ je dobré fotky a popis. A nevýhoda že se auto muže prodávat klidně pul roku či více.
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
Jasné, tak s cenou dolů mužu jít vždycky uvidíme jak to půjde, dám pak určitě vědět.
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
Upřímně těch 35 tis. u ZP je pravděpodobných. Nedávno jsem zjišťoval cenu výměny oleje u mé e61, 525d, r.v.2008 a řekli za 9900 Kč s DPH a na netu mají hydroměnič repasovaný za cca 13000 Kč s DPH. Což je celkem 22900 Kč s DPH + ještě práce za výměnu hydroměniče. Tak nevím jak můžou být v Jihlavě levnější když za výměnu oleje chtěli myslí cca 12000 Kč bez DPH. Jinak na ZP slyším vetšinou chválu. Teď se tam chystám tak uvidím.abcent500 píše:A 35 tis. Kc u ZP Automatic je dobra cena za hydromenic, proplach, olej a filtr? Neni lepsi zajet primo k vyrobci techto prevodovek ZF Pakre v Jihlave, kde to stejne delaj za cca 22 000 Kc s DPH?Filozof píše:máš tedy dvě možnosti. Jde o to jakou cestou chceš jít. bud to opravit vše a čekat že to nějak prodáš s malou ztrátou nebo to prodáš takto jak to je.)
Borci na automaty troufnu si říci nejlepší v ČR jsou v Blučině.
http://www.zp-automatic.cz/kontakt/
Tátovi dělali na 530xd e61 repas komplet s olejem novým hydroměnič a bylo to do 35k. A ted jezdí a velice si libuje že to řazení je tak jemné a hladké že o tom ani neví. Má na to samozřejmě záruku a doklad s fakturou.
O výbavě se nebavme ony ty sedačky dost odrazují kupce hlavně u e61 to ti říkám narovinu mezi námi. Pokud budeš mít DPF ok a kvalitně udělaný repas zdokladovaný a fakturou a zárukou je to něco jiného jako kdyby ti to dělal lojza z horní lhoty. Asi tak.
Jinak cena auta tvého pokud bude fakt ok je kolem těch 150k a to budeš hledat ještě kupce. Mrkni se na netu kolik aut se stejným motorem a výbavou stojí a prodávají se ?
Vím že se to blbě poslouchá ale rozhodni se sám jak to chceš vyřešit. Auta jsou prostě ztrátová věc stím musíme všichni počítat.
Další možnost je opravit si to a ještě si nějakej čas užívat auta. Pak budeš tratit daleko méně.
Pokud bys měl komfortní kožené sedačky a pořešené DPF s automatem jistě ta cena auta bude výše kolem 180-200tis bez problému.
Samozřejmě kupec se může najít kdekoliv ale taky pul roku či rok mužeš auto prodávat.
Kolem dvou kil koupím uplně stejné auto jako máš ty plus kožené krásné sedačky komforty s pořešeným automatem i DPF ...jen pro představu pokud se bude kupec zajímat bude koukat na spousty podobných aut.
PS: Výbava je na 5er dostačující pokud by byly sedačky v kůži s výhřevem a ideálně komforty a všechny závady kvalitně pořešené s dokladem, tak pak to auto ty 2-2,2kila má hodnotu
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
trosku pichnu do vosiho hnizda. Muj nazor je ten ze dat +/-20000 za vymenu oleje v prevodovce v podstate kazdy rok je blbost. Zvlast u ojetin v cene do 400 000.
Podle me staci klasicka vymena mimo Pakru.
Smysl to ma kdyz budu delat repasi cele prevodovky a nebo jsem prase a verim na dozivotni napln oleje v prevodovce.
Tak kdyz olej budu menit pozde a uz je to fakt spatny tak to asi smysl ma...jinak dle meho soudu ne
Proste stejny placebo efekt jako tankovani "premioveho" paliva
Podle me staci klasicka vymena mimo Pakru.
Smysl to ma kdyz budu delat repasi cele prevodovky a nebo jsem prase a verim na dozivotni napln oleje v prevodovce.
Tak kdyz olej budu menit pozde a uz je to fakt spatny tak to asi smysl ma...jinak dle meho soudu ne
Proste stejny placebo efekt jako tankovani "premioveho" paliva
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
výměna oleje ve firmě stojí kolem 5K u 5kvaltových převodovek ZF u novějších 6st ZF je cena kolem 10tis. Ikdyby se měl měnit až po 75-100tis km má to smysl a pomáhá prodlužovat život převodovky chod a chování je uplně jiné jemné řazení a síla a je to fakt hodně cítít.
20tis za výměnu oleje do převodovky je blbost to je moc kdo to dává takovou pálku to bych rád věděl.
Já myslím že jen interval je zbytečně krátký a měnit 75-100tis km je v pohodě. Dle zatížení v extrému ok 50tis ale to je extrem.
20tis za výměnu oleje do převodovky je blbost to je moc kdo to dává takovou pálku to bych rád věděl.
Já myslím že jen interval je zbytečně krátký a měnit 75-100tis km je v pohodě. Dle zatížení v extrému ok 50tis ale to je extrem.
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
Jak by nekdo mohl stocit tacho z 400 na 180, u auta ktery celej svuj zivot jezdi na STK v CR, do BMW servisu taky obcas zavita, a myslet si, ze to zajemce o koupi (Cebia, BMW decoder jeste donedavna, BMW servisy) nezjisti??? To sem asi naivni...Filozof píše:. A pokud by to auto vykoupil například někdo do bazaru stočí km na 195tis a prodá to za 280k např.
Re: Nastavení ceny E61 530d při prodeji
cebia je fraška ...kolik aut je stočených a cebia je ukazuje v pořádku ...byl o tom někde dokument i článek jak tento nechutný černý obchod funguje mezi autobazaristy a cebii ... nemám čas to dohledat kdo chce ten to najde.
Nemluvil jsem snad o konkrétním autě ale obecně. Jaké jsou praktiky.
Nemluvil jsem snad o konkrétním autě ale obecně. Jaké jsou praktiky.
