Interiér, exteriér se mi líbí (za mě top výbava). Auto pěkný, ASI po žádným hovadu. Ale co od toho může novej majitel čekat, když to má 203k nalítáno... Nějáky rady až to budu prolejzat, horem spodem? Pravda je taková že vůbec nevím v čem mě může takový auto vykoupat, nemám s benzínem žádný zkušenosti
No ta výbava a styling je docela špica, hotový vybavený auto. Dobře i pojede s motorem N53, jenom potřeba vzít v úvahu jeho mouchy jako vstřiky, čerpadlo, lambdy/NOx. To se dá těžko poznat v jaký jsou fázy životnosti. Takový nájezdy většinou pramálo vydržely. Takže kupovat s dobrou diagnostikou a mechanikem co řekne na ostatní (hmatatelnej) stav.
Pekny auto za peknou cenu! Vezmi s sebou urcite nekoho s diagnostikou. N53 jsou uz docela slozity motory a hledani zavady se muze prodrazit. S tim ale pocitej celkove. Je to auto, ktery ve svy dobe bylo vrchol trojkovy rady (krom Mka) a podle toho stoji i servis. O N53 se tady napsaly tuny, ruzny trable, me potkal akorat NoX senzor a to mam min jak polovicni najezd a zminovanou pumpu plus vstriky vymeneny na svolavacku.
Motoricky je to konec atmosfer u BMW, fakt to pekne jede a za neuveritelny litry na r6
Jo jeste bacha, pokud to ma vazne komplet servisni historii, poradne to procti a zkontroluj. Tyhle primovstriky hodne trpi na zakarbonovani, hlavne kdyz majitel prisne dodrzoval prodlouzeny servisni interval vymeny oleje. Pokud to koupis, neboj se pak menit olej kazdych cca 10tis km.
Vlastním rok E92, 30d a myslel jsem si, že bude lepší držák (není už nejmladší no). Proto pořád koukám po jiným kousku. Ale bůh ví co za položky mě může stát tento mazel
A co rozvody u těchto motorů, jak jsou na tom, kdy se mění? Může mi někdo znalej rozepsat cenovky zmiňovaných věcí u té 30i, aby jsem byl v obraze, jestli to bude podobný nebo horší...
Přílohy
16359295_10207879582020145_1377090368_n.jpg (54.77 KiB) Zobrazeno 4207 x
Budu drzy, na cenovky ti sere bily tesak. Chces li zjistit cenu, zjisti si ji sam. treba tak ze na realoem najdes cislo dilu, pak zadas do google "certec cenik" a jedes jak drak -) Nikdo to za tebe neudela... Ti co to nezvladnou to proste nezvladnou a ti co to zvladnou, pro ty je to ztrata jejich casu. Sorry za uprimnost -)
Jinak 3.0i a 3.0d budou ve vsem krom motorovych casti identicke.. Benzin ma levnejsi vstriky, vydrzi radove mene nez ropak, nema dpf filtr, ma noxy, vysokotlake cerpadlo taky neda to co naftove, benzin ma hezci zvuk, netaha zas odspoda, je to takove jak to napsat, no, slozite -))
Co by netahalo "vocpoda" 200kW jede krásně. A co za položky shání, tam máš ceny origo? Rozvody zas bych řekl drží líp jak u dýzla, radši mrkni do té N53 rozpravy. Je to na údržbu jako nafta jen bez turba a cooleru, což nemusí dehtaře překvapit, ale zase si člověk moc neulehčí.
Jednu (lehounce poštelovanou) N53 doma mám.... a jako každá správná atmosféra jede "lineárně" s rostoucíma točkama, dole teda moc ne... zaplaťpanbu ....
Jak říká JayFader, pokud máš v pořádku motor, tak žádnej kopanec není.. navíc v 5tis rozhodně neumírá... to až za 6 ... není to holt M3 V8 co točí skoro 8... ale to víme, kdybychom chtěli točit 8, nekupujem 335i ale Mko
je to nesmysl,navic to ma max kroutak od 1200 otacek takze jedinej zpusob jak by to mohlo bejt cejtit by byl davat tam od volnobehu plnej plyn,coz snad nikdo kdo ma v aute prevodovku nedela.
Něco málo sem s 335i najezdil .... samozřejmě to není kopanec do zad jako od konzernového TDI, ale prostě ten nárust zátahu s otáčkami je tam nepřirozený a příliš silný/rázný. Zlatá atmosféra....