Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Kit snížení teploty M62
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: Kit snížení teploty M62
Dobrý, ale mechanika je mechanika. Navíc u 535 mi odešel ohřev termostatu, takže kit je jediný možný. Na 545 mi to dělal kámoš-myslím mezikus, s tímhle se patlat už nebudem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
Re: Kit snížení teploty M62
Je tu o tom topic. Pohledej. Mam přesně tento kit na autě a když je venku opravdu teplo 30st +) a jede klima a jedeš delší trasu 50km a vic tak ti teplota stejně pomalu vyleze na tech 110 i víc
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: Kit snížení teploty M62
O topiku vím. Pak je něco špatně. Tohle mi prostě neudělá, ať jedu jak chci. Max přiblíží ke stovce. 545i, termostat 80 st C.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
Re: Kit snížení teploty M62
Je to možný. Měnil jsem chladič hadice expanzku i vodní pumpu. Melo by to byt ok. Ja si spis myslím ze ta m62 prostě generuje tolik tepla že když je fakt teplo a jedu déle se zapnutou klimou tak by asi i el. vrtule musela spinat na dvojku dřív nebo ja nevím. Vim jen ze nejsem sam komu to tak funguje.
Tak to nahod a uvidíš jak ti to bude pracovat.
U mě jediné co mě ještě napadá je el. Vrtule ze nespina jak ma. První stupeň spina hned pri zapnuti klimy. Dvojka nevi. Mam pred fl takže ještě vrtuli s předřadnými odpory
Tak to nahod a uvidíš jak ti to bude pracovat.
U mě jediné co mě ještě napadá je el. Vrtule ze nespina jak ma. První stupeň spina hned pri zapnuti klimy. Dvojka nevi. Mam pred fl takže ještě vrtuli s předřadnými odpory
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: Kit snížení teploty M62
Všechno musí uchladit vrtule s viscospojkou. El. větrák je jen pomocníček. Má mnohem menší výkon.
Navíc-kdy to dlouhodobě dusíš naplno? Moc asi ne. Tenhle motor při normálních rychlostech do těch 150ti není moc zatížen. A mně se ještě chladí automat k tomu všemu. A plyn navíc.
Navíc-kdy to dlouhodobě dusíš naplno? Moc asi ne. Tenhle motor při normálních rychlostech do těch 150ti není moc zatížen. A mně se ještě chladí automat k tomu všemu. A plyn navíc.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
Re: Kit snížení teploty M62
Automat se mi tam chladi taky. A ty to mas na jakem motoru? Ja mluvím o m62b44. Visco vrtule když je horko hučí jak liazka.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: Kit snížení teploty M62
M62 TU B44, takže mně se chladí automat do vody. Vrtule fučí, to jo, však taky žere pár koní výkonu. Ale chladí.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
Re: Kit snížení teploty M62
já jsem tím chtěl říct, že visco vrtule funguje. když je to studené tak ji zastavím rukou. když je to teplé tak to s otáčkama motoru opravdu hučí jak liazka, tedy si myslím že bych ji rukou nezastavil. novinama jsem to nezkoušel.
jen nechápu co tam pak může být špatně, že se prostě na těch 85 neuchladí. ted v zimě není problém. v letě ale jak říkám. když je nad třicet a tedy jezdím se zapnutou klimou tak pomalu během 30-50km teplota vyleze na těch 110 někdy i 115. dál ale už nejde. tam zůstane. jakoby tam byl originál termostat. měnil se v minulosti chladič, expanzka s víčkem, hadice a vodní pumpa. všechno jsem to měnil jen kvůli netěsnostem. u horkého auta byl cítit fridex v motorovém prostoru ale žádný uník přímo nebyl vidět. po výměně toho všeho je to ted ok. chladiče jsou čisté - jakože nejsou zaprané listím a bordelem. měl jsem to rozhozené naposled loni v létě.
tak zkus poradit čím to může být?
dík
jen nechápu co tam pak může být špatně, že se prostě na těch 85 neuchladí. ted v zimě není problém. v letě ale jak říkám. když je nad třicet a tedy jezdím se zapnutou klimou tak pomalu během 30-50km teplota vyleze na těch 110 někdy i 115. dál ale už nejde. tam zůstane. jakoby tam byl originál termostat. měnil se v minulosti chladič, expanzka s víčkem, hadice a vodní pumpa. všechno jsem to měnil jen kvůli netěsnostem. u horkého auta byl cítit fridex v motorovém prostoru ale žádný uník přímo nebyl vidět. po výměně toho všeho je to ted ok. chladiče jsou čisté - jakože nejsou zaprané listím a bordelem. měl jsem to rozhozené naposled loni v létě.
tak zkus poradit čím to může být?
dík
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: Kit snížení teploty M62
Máš automat, že. Ten tam nakvaltí pětku a jedeš třeba na málo otáček, automat obecně točí při určité rychlosti míň než manuál. Podřadit, prohnat do otáček a sleze to. Mně přijde spíš poddimenzovaná vodní pumpa na ježdění v těch malých otáčkách. Když koukneš na tu ubohou vrtulku na 4,4l..
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kit snížení teploty M62
dnes jsem kit objednal tak v létě poreferuji, jaký to bude mít dopad.
Mě se auto nepřehřívalo ani v kolonách 344i e30. Preventivně jsem dal novou visco spojku, chladič a elektro vrtule nové (při přestavbě auta ). Co mi vadí, je hluk od elektrovrtule, která se spíná kousek nad 100°C - ruší to krásný zvuk auta.
To, že motor je konstruován na zvýšenou teplotu 102-110°C kvůli emisím/úspoře paliva jsem také zjistil a je to klasická ekobuzerace, která je dnes ve všech nových autech .. filtry pevných částic apod, které sice v jednom směru pomůžou, ale v druhém zhorší (např.: spotřebu a je těch plynů více atd. )
Mě se auto nepřehřívalo ani v kolonách 344i e30. Preventivně jsem dal novou visco spojku, chladič a elektro vrtule nové (při přestavbě auta ). Co mi vadí, je hluk od elektrovrtule, která se spíná kousek nad 100°C - ruší to krásný zvuk auta.
To, že motor je konstruován na zvýšenou teplotu 102-110°C kvůli emisím/úspoře paliva jsem také zjistil a je to klasická ekobuzerace, která je dnes ve všech nových autech .. filtry pevných částic apod, které sice v jednom směru pomůžou, ale v druhém zhorší (např.: spotřebu a je těch plynů více atd. )




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Re: Kit snížení teploty M62
Pravda, je to jen buzerace kvůli 0,00nic paliva.