Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

touring e91 318i závada na motoru-cukání

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
wenca87
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 17.01.2017 20:43
Bydliště: Cheb/ Czech Republic

touring e91 318i závada na motoru-cukání

#1 Příspěvek od wenca87 »

Čus
Mám problém s motorem 105 kW 318 benzín,při jízdě mi to trochu (cuká) a špatně to jde do tahu:( Při vyšší rychlosti se mi už párkrát stalo že,,po vyřazení klesly otáčky a automat.se to nastartovalo START/STOP...někdy otáčky pouze klesnou a hned se zase vyrovnají (kolísání otáček na volnoběh).
Zkoušel jsem vyměnit svíčky,dával jsem jednu novou cívku a problém stále přetrvává.
Diagnostika mi furt ukazuje:CHYBA
- Snímač oxidu dusíku (čas.limit vypršel)
- Tlak oleje
- a chybu 1. prvního válce
Nevíte kde by mohl být zakopanej pes,už nevím co bych mohl vyměnit...co třeba lambda nebo váha v.

díky za každou radu:)
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

Re: touring e91 318i závada na motoru-cukání

#2 Příspěvek od inspi1981 »

Tak jestli to píše tlak oleje, tak je potřeba zkontrolovat. Podíval bych se, jestli v oleji, třeba u filtru nejsou šedé mapy nebo špony, to by pak chtělo zkontrolovat šálky. A rozvody jsou na tom jak?
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Re: touring e91 318i závada na motoru-cukání

#3 Příspěvek od starML Člen Klubu »

wenca87 píše:Diagnostika mi furt ukazuje:CHYBA
- Snímač oxidu dusíku (čas.limit vypršel)
- Tlak oleje
- a chybu 1. prvního válce
Tohle vyplivla nějaká univerzální diagnostika, která si s řídícími jednotkami BMW (od Siemense) moc nerozumí + pravděpodobně dost nepřesný překlad.

- Snímač oxidu dusíku (čas.limit vypršel) => nejasné, jestli příliš často dochází k regeneraci dusíkového katalyzátoru, nebo se jedná o otrávení sensoru sírou (0x30EA DeNox-Katalysator, verschwefelt ), nebo to znamená zestárnutí NOx sensoru(=alterung, ageing). Hlásí to ještě něco, např.
P122C NOx-Sensor Schaltkreis (Bank 1) - Kurzschluss
P121F NOx-Sensor linearer Lambdasignalschaltkreis (Bank 1) - Kurzschluss F_LZ
P122F NOx-Sensor binärer Lambdasignalschaltkreis (Bank 1) - Kurzschluss F_LZ ?
Inspirativní obrázek (=není to Tvoje auto) http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0719

- Tlak oleje => je malý, občas vypadává, svítí nebo bliká červená kontrolka oleje, nebo se po zastavení motoru rozsvítí žlutá kontrolka oleje? Tohle je třeba řešit jako první, tj. ihned vyměnit filtr oleje a zkontrolovat ten starý filtr jako píše inspi1981. Některé filtry světových značek vyráběné v zemích 3. světa jsou nekvalitní, jejich konstrukce se zbortí a místo filtru fungují jako ucpávka. Nebo při výměně oleje nebyl vyměněn filtr, i když byl fakturován? Kolik to má najeto?

- chybu 1. prvního válce => jako že nepálí, výpadky zapalování?

Jak vidíš výpis z diagnostiky přinesl ještě více otázek, na které budeš muset odpovědět, aby bylo možno specifikovat součástku, která uvedené chyby způsobuje. Doporučuji BMW diagnostiku, které si s vyčtením závad poradí lépe, než nějaký univerzál BOSCH nebo mobilní aplikace. Pokud napíšeš odkud jsi, možná se Ti někdo z okolí ozve a vyčte ty chyby pořádně.
:D
wenca87
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 17.01.2017 20:43
Bydliště: Cheb/ Czech Republic

Re: touring e91 318i závada na motoru-cukání

#4 Příspěvek od wenca87 »

JJ.přesně jak píšeš už se mi stalo že při jízdě se mi rozsvítila červeně kont.oleje ...ale pak zase při novém startu zhasla!Motor má tak celkově NÉ moc pěkný zvuk,klepe se a má nestejné otáčky,teď se tam při sešlápnutí plynu ozývá klepání z motoru:( !!!při vyšší rychlosti a po té když vyřadím ,klesnou otáčky(a samo se to nastartuje START/STOP)+ smrdí benzín což si myslím že to špatně pálí směs?! Měl jsem to na docela dobré DIAGN. a prostě to víc neukáže.
Motor (by měl mít) 136xxx olej jsem měnil+filtr a nic zvláštního (žádné částečky,nebo tak něco:(
Je možné že by tam mohlo být něco zanesené ,že oil pumpa dává prostě málo oleje pod malým tlakem? Od toho ty zvuky z motoru při vyšších otáčkách?
Jsem ze Západu ČR
PS:ten obrázek by odpovídal .
wenca87
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 17.01.2017 20:43
Bydliště: Cheb/ Czech Republic

Re: touring e91 318i závada na motoru-cukání

#5 Příspěvek od wenca87 »

Tak jestli to píše tlak oleje, tak je potřeba zkontrolovat. Podíval bych se, jestli v oleji, třeba u filtru nejsou šedé mapy nebo špony, to by pak chtělo zkontrolovat šálky. A rozvody jsou na tom jak?


Právě že nic vidět nebylo.
Motor neprosakuje ,neztrácí vodu ani olej ani se nezvedla spotřeba ani nějak víc nekouří...
Rozvody nevím kdy byli měněny motor má 136xxx.
Ty šálky jak píšeš ,by možná mohlo bejt :huh:
Odpovědět