X3 E83 3.0i Nouzový režim Aktualizace info z diagnostiky
Napsal: úte 17.01.2017 15:38
Ahoj,
měl bych prosbu, zda jste se s tím již někdo nesetkal. Jedná se o X3 E83 3.0 xdrive 2004 s LPG s poctivými 150tis.km. V pátek jsme jeli na hory do Albrechtic a v jednom z posledních stoupání to zasekl borec s dodávkou co neměl řetězy. Stál jsem na P v tom kopci s nastartovaným motorem na LPG cca 35 minut(dítě v autě) a pomáhal mu, aby vypadnul a já mohl jet dál.
Nicméně, když jsem konečně mohl jet skočilo mi to do nouzáku - rozsvícený oranžový vykříčník plus 4x4 plus chyba motoru. Výkon tak 1% a zůstal jsem tam. S pomocí kolemjdoucích jsme to odtlačili na rovinu u té zatáčky a auto jsem vypnul a zkoušel jej nechat chvíli být a pak nastartovat (v minulosti pomohlo). Jenže nic. Zkoušel jsem i na delší dobu odpojit baterku, abych vymazal chybu - taky nepomohlo. Zkoušel jsem i nechat běžet v nouzáku jen na béňo cca 15 minut a pak zhasnout + zkusit znova, opět nic.
Odtahali jsme tedy věci pěšky. Když jsem se k autu vrátil cca za 2,5 hod. vše již bylo ok a s xdrive jsem se krásně dohrabal až na vrchol.
Za dva dny cesta domů zpět a při kalamitním stavu v Jablonci jsme jeli cca hodinu v koloně - teď už jenom na benzín, abych vyloučil problém s LPG a BUCH závada se objevila znova - tentokrát pomohlo vypnout a znova nastartovat.
Napadlo mne čidlo vačky, nebo problém s čerpadlem.
V neděli to hodíme na Diag, ale nedá mi to spát:-) Teď jezdím normálně i na LPG a žádný problém za cca 150km.
Je to divný - neřešil jste někdo něco podobnýho?
Díky
Dave
měl bych prosbu, zda jste se s tím již někdo nesetkal. Jedná se o X3 E83 3.0 xdrive 2004 s LPG s poctivými 150tis.km. V pátek jsme jeli na hory do Albrechtic a v jednom z posledních stoupání to zasekl borec s dodávkou co neměl řetězy. Stál jsem na P v tom kopci s nastartovaným motorem na LPG cca 35 minut(dítě v autě) a pomáhal mu, aby vypadnul a já mohl jet dál.
Nicméně, když jsem konečně mohl jet skočilo mi to do nouzáku - rozsvícený oranžový vykříčník plus 4x4 plus chyba motoru. Výkon tak 1% a zůstal jsem tam. S pomocí kolemjdoucích jsme to odtlačili na rovinu u té zatáčky a auto jsem vypnul a zkoušel jej nechat chvíli být a pak nastartovat (v minulosti pomohlo). Jenže nic. Zkoušel jsem i na delší dobu odpojit baterku, abych vymazal chybu - taky nepomohlo. Zkoušel jsem i nechat běžet v nouzáku jen na béňo cca 15 minut a pak zhasnout + zkusit znova, opět nic.
Odtahali jsme tedy věci pěšky. Když jsem se k autu vrátil cca za 2,5 hod. vše již bylo ok a s xdrive jsem se krásně dohrabal až na vrchol.
Za dva dny cesta domů zpět a při kalamitním stavu v Jablonci jsme jeli cca hodinu v koloně - teď už jenom na benzín, abych vyloučil problém s LPG a BUCH závada se objevila znova - tentokrát pomohlo vypnout a znova nastartovat.
Napadlo mne čidlo vačky, nebo problém s čerpadlem.
V neděli to hodíme na Diag, ale nedá mi to spát:-) Teď jezdím normálně i na LPG a žádný problém za cca 150km.
Je to divný - neřešil jste někdo něco podobnýho?
Díky
Dave