Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

X3 E83 3.0i Nouzový režim Aktualizace info z diagnostiky

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dave36
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: ned 19.01.2014 01:00
Bydliště: Ke Hřišti 165, Chleby 289 31

X3 E83 3.0i Nouzový režim Aktualizace info z diagnostiky

#1 Příspěvek od Dave36 »

Ahoj,

měl bych prosbu, zda jste se s tím již někdo nesetkal. Jedná se o X3 E83 3.0 xdrive 2004 s LPG s poctivými 150tis.km. V pátek jsme jeli na hory do Albrechtic a v jednom z posledních stoupání to zasekl borec s dodávkou co neměl řetězy. Stál jsem na P v tom kopci s nastartovaným motorem na LPG cca 35 minut(dítě v autě) a pomáhal mu, aby vypadnul a já mohl jet dál.

Nicméně, když jsem konečně mohl jet skočilo mi to do nouzáku - rozsvícený oranžový vykříčník plus 4x4 plus chyba motoru. Výkon tak 1% a zůstal jsem tam. S pomocí kolemjdoucích jsme to odtlačili na rovinu u té zatáčky a auto jsem vypnul a zkoušel jej nechat chvíli být a pak nastartovat (v minulosti pomohlo). Jenže nic. Zkoušel jsem i na delší dobu odpojit baterku, abych vymazal chybu - taky nepomohlo. Zkoušel jsem i nechat běžet v nouzáku jen na béňo cca 15 minut a pak zhasnout + zkusit znova, opět nic.

Odtahali jsme tedy věci pěšky. Když jsem se k autu vrátil cca za 2,5 hod. vše již bylo ok a s xdrive jsem se krásně dohrabal až na vrchol.

Za dva dny cesta domů zpět a při kalamitním stavu v Jablonci jsme jeli cca hodinu v koloně - teď už jenom na benzín, abych vyloučil problém s LPG a BUCH závada se objevila znova - tentokrát pomohlo vypnout a znova nastartovat.

Napadlo mne čidlo vačky, nebo problém s čerpadlem.
V neděli to hodíme na Diag, ale nedá mi to spát:-) Teď jezdím normálně i na LPG a žádný problém za cca 150km.

Je to divný - neřešil jste někdo něco podobnýho?

Díky
Dave
Naposledy upravil(a) Dave36 dne ned 22.01.2017 00:15, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

Re: X3 E83 3.0i LPG Nouzový režim

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Bez výpisu chyb uložených v DME je to věštění a ne určení závady.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Dave36
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: ned 19.01.2014 01:00
Bydliště: Ke Hřišti 165, Chleby 289 31

Re: X3 E83 3.0i LPG Nouzový režim

#3 Příspěvek od Dave36 »

To vím - na Diag jedu o víkendu. Jen mne zajímalo, jestli se už někdo s tímto problémem nesetkal a co to v jeho případě způsobilo.
Dave36
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: ned 19.01.2014 01:00
Bydliště: Ke Hřišti 165, Chleby 289 31

Re: X3 E83 3.0i Nouzový režim Aktualizace po diagnostice

#4 Příspěvek od Dave36 »

Ahoj,

tak po dnešní diagnostice - níže je výpis závad. Dnes když jsme to zkoušeli, tak to udělalo i při delším stání na volnoběh na benzín. Opět nouzák a dokud auto nevychladlo, nešlo ani chybu vymazat.

Benzín (M54B30 - 306S3 - Siemens MS 45 - MT/AT) DTC (chybový kód)
Popis

2796 - Poloha škrticí klapky (TPS) – chyba adaptace

Brzda DXC(Dynamické řízení stability) Bosch 8.0 X.drive sledování tlaku v pneumatikách) DTC (chybový kód)
Popis
Žádné chybové kódy
5F1D - Řízení motoru, rozhraní
- Přerušovaný

Benzín (M54B30 - 306S3 - Siemens MS 45 - MT/AT) DTC (chybový kód)
Popis

2750 - Kontrolér polohy škrticí klapky motoru, krátce vázne

2751 - Kontrolér polohy škrticí klapky motoru, trvale vázne
- Trvale

Brzda DXC(Dynamické řízení stability) Bosch 8.0 X.drive sledování tlaku v pneumatikách) DTC (chybový kód)
5F1D-Řízení motoru rozhraní
- Trvale
Žádné chybové kódy
Žádné chybové kódy
5EB1 - čidlo DSC, interní vada
- Přerušovaný

5DEB - Neznámý chybový kód
5F1D - Řízení motoru rozhraní
- Trvale

Nesetkal jste se pls. někdo se stejným problémem?
Díky moc za vaše postřehy
Odpovědět