Stránka 1 z 1
Tažné na e65
Napsal: čtv 12.01.2017 17:44
od Misanek
Řešil tohle již někdo? Rád bych si přečetl případně nějaké zkušenosti někoho, kdo už tohle na 65 řešil a eventuelně do jakého tažného konkrétně šel. Já osobně bych radši šel cestou nějakého bajonetového typu, ať to zbytečně neprasí to auto zezadu když to neni vyloženě nutné.. Na netu jsem nějaké sady našel, ale mě by spíše raději zajímaly konkrétní zkušenosti.
Díky

Re: Tažné na e65
Napsal: čtv 12.01.2017 17:46
od tixik
Re: Tažné na e65
Napsal: čtv 12.01.2017 18:19
od Misanek
Děkuji

Re: Tažné na e65
Napsal: čtv 12.01.2017 18:52
od JaraX
jedině origo, cokoliv jinyho je nesmysl, ale řezat nárazník budeš vždy.
Re: Tažné na e65
Napsal: čtv 12.01.2017 19:01
od Misanek
A byla by možnost ho vyřezat aspoň takovým stylem, jako je to řešeno např. na e39? Tzn. udělat oddělávací dekl, díky kterému na první rychlý pohled ani neni zřejmé, že auto tažné má?
Re: Tažné na e65
Napsal: čtv 12.01.2017 19:08
od JaraX
Re: Tažné na e65
Napsal: čtv 12.01.2017 19:27
od Misanek
No, zas taková tragédie mi to nepřijde, kor tady na tomhle tmavém kusu. Na světlém to možná bude okatější. Nicméně myslím si, že je to furt cesta toho nejmenšího zla a je to mnohem lepší, než když z nárazníku bude trčet koule napevno...
Jardo, pamatuješ si ještě, na kolik zhruba vyšel ten set origo tažného a na kolik to celkově vyšloi včetně instalace a kódování?
Děkuju
Re: Tažné na e65
Napsal: čtv 12.01.2017 19:44
od JaraX
tažný se sehnalo asi za 7k komplet i s jednotkou, a to je jeden z hlavních argumentů aby to bylo origo tažný, protože bez origo jednotky to nikdy nefunguje 100procentně. pak se kupovala krytka za necelej litr v bmw, pak takovej ten polystyren nebo co to je, taky v bmw, jelikož se to liší, pár nějakých nesmyslů, dohromady tak za 2k, a pul den práce + kodování.