E90 330i 200kW - nouzový režim chyba tlaku paliva
Napsal: pon 09.01.2017 09:19
Zdravím všechny,
cca před dvěma měsíci po konstantní hodinové jízdě po dálnici auto spadlo do nouzového režimu. Prvotní diagnóza byla podávací čerpadlo v nádrži, pak vysokotlaké čerpadlo. Oboje vyměněno. Auto cca týden jezdilo a ten samý problém. Následovala reklamace HPFP, pořád stejné. Vyzkoušeno dokonce další čerpadlo, stejný problém. Chyba HPFP vyloučena. Podávací čerpadlo změřeno s tlakem 5Bar, takže taky v pořádku. Následně proběhlo toto
nové svíčky - bez změny
nové zapalovací cívky - bez změny (následně ponechány původní)
výměna 100% funkční váhy vzduchu - bez změny
to samé se škrtící klapkou - bez změny
přehození kompletních svodů s katalyzátory a lamdasondami - bez změny
kontrola komplet vedení paliva z nádrže až do vysokotlaké lišty - bez závady
nové čidlo tlaku na vysokotlakou palivovou větev - bez změn (následně ponecháno původní)
nové čidlo tlaku na nízkotlakou palivovou větev - rovněž bez změn
výměna těsnění mezi hlavou a svody
přehrání software v jednotce motoru a řízení palivových pump - bez změny
při přehrání softwaru byla provedena el. kontrola vysokotlakého čerpadla - dle technika je vše ve správných hodnotách a čerpadlo reaguje a reguluje jak má
následně vyměněn filtr paliva s regulátorem tlaku - bez změn
závěr je, že na vozidle přetrvává problém s distribucí paliva do motoru. Dle odzkoušených čidel tlaku na cestě z nádrže přes vysokotlaké čerpadlo je tlak během volnoběhu a jízdy s minimálním zatížením OK. Následně při větší zátěži dojde k jeho zvýšení, což je v pořádku. V tuto chvíli na vysokotlaké větvi dochází k poklesu tlaku paliva. Když je motor v zátěži cca 5 a více vteřin dojde k poklesu tlaku pod kritickou mez cca 20 bar a motor spadne do nouzového režimu. Pokavaď je motor v zátěži méně než uvedených 5 vteřin tlak se opětovně dorovná a koloběh začíná znovu, jak je výše popsáno.
Děkuji za jakoukoliv radu. Začínám propadat do deprese .. =)
Přeji fajn den
cca před dvěma měsíci po konstantní hodinové jízdě po dálnici auto spadlo do nouzového režimu. Prvotní diagnóza byla podávací čerpadlo v nádrži, pak vysokotlaké čerpadlo. Oboje vyměněno. Auto cca týden jezdilo a ten samý problém. Následovala reklamace HPFP, pořád stejné. Vyzkoušeno dokonce další čerpadlo, stejný problém. Chyba HPFP vyloučena. Podávací čerpadlo změřeno s tlakem 5Bar, takže taky v pořádku. Následně proběhlo toto
nové svíčky - bez změny
nové zapalovací cívky - bez změny (následně ponechány původní)
výměna 100% funkční váhy vzduchu - bez změny
to samé se škrtící klapkou - bez změny
přehození kompletních svodů s katalyzátory a lamdasondami - bez změny
kontrola komplet vedení paliva z nádrže až do vysokotlaké lišty - bez závady
nové čidlo tlaku na vysokotlakou palivovou větev - bez změn (následně ponecháno původní)
nové čidlo tlaku na nízkotlakou palivovou větev - rovněž bez změn
výměna těsnění mezi hlavou a svody
přehrání software v jednotce motoru a řízení palivových pump - bez změny
při přehrání softwaru byla provedena el. kontrola vysokotlakého čerpadla - dle technika je vše ve správných hodnotách a čerpadlo reaguje a reguluje jak má
následně vyměněn filtr paliva s regulátorem tlaku - bez změn
závěr je, že na vozidle přetrvává problém s distribucí paliva do motoru. Dle odzkoušených čidel tlaku na cestě z nádrže přes vysokotlaké čerpadlo je tlak během volnoběhu a jízdy s minimálním zatížením OK. Následně při větší zátěži dojde k jeho zvýšení, což je v pořádku. V tuto chvíli na vysokotlaké větvi dochází k poklesu tlaku paliva. Když je motor v zátěži cca 5 a více vteřin dojde k poklesu tlaku pod kritickou mez cca 20 bar a motor spadne do nouzového režimu. Pokavaď je motor v zátěži méně než uvedených 5 vteřin tlak se opětovně dorovná a koloběh začíná znovu, jak je výše popsáno.
Děkuji za jakoukoliv radu. Začínám propadat do deprese .. =)
Přeji fajn den