Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E90 330i 200kW - nouzový režim chyba tlaku paliva
E90 330i 200kW - nouzový režim chyba tlaku paliva
Zdravím všechny,
cca před dvěma měsíci po konstantní hodinové jízdě po dálnici auto spadlo do nouzového režimu. Prvotní diagnóza byla podávací čerpadlo v nádrži, pak vysokotlaké čerpadlo. Oboje vyměněno. Auto cca týden jezdilo a ten samý problém. Následovala reklamace HPFP, pořád stejné. Vyzkoušeno dokonce další čerpadlo, stejný problém. Chyba HPFP vyloučena. Podávací čerpadlo změřeno s tlakem 5Bar, takže taky v pořádku. Následně proběhlo toto
nové svíčky - bez změny
nové zapalovací cívky - bez změny (následně ponechány původní)
výměna 100% funkční váhy vzduchu - bez změny
to samé se škrtící klapkou - bez změny
přehození kompletních svodů s katalyzátory a lamdasondami - bez změny
kontrola komplet vedení paliva z nádrže až do vysokotlaké lišty - bez závady
nové čidlo tlaku na vysokotlakou palivovou větev - bez změn (následně ponecháno původní)
nové čidlo tlaku na nízkotlakou palivovou větev - rovněž bez změn
výměna těsnění mezi hlavou a svody
přehrání software v jednotce motoru a řízení palivových pump - bez změny
při přehrání softwaru byla provedena el. kontrola vysokotlakého čerpadla - dle technika je vše ve správných hodnotách a čerpadlo reaguje a reguluje jak má
následně vyměněn filtr paliva s regulátorem tlaku - bez změn
závěr je, že na vozidle přetrvává problém s distribucí paliva do motoru. Dle odzkoušených čidel tlaku na cestě z nádrže přes vysokotlaké čerpadlo je tlak během volnoběhu a jízdy s minimálním zatížením OK. Následně při větší zátěži dojde k jeho zvýšení, což je v pořádku. V tuto chvíli na vysokotlaké větvi dochází k poklesu tlaku paliva. Když je motor v zátěži cca 5 a více vteřin dojde k poklesu tlaku pod kritickou mez cca 20 bar a motor spadne do nouzového režimu. Pokavaď je motor v zátěži méně než uvedených 5 vteřin tlak se opětovně dorovná a koloběh začíná znovu, jak je výše popsáno.
Děkuji za jakoukoliv radu. Začínám propadat do deprese .. =)
Přeji fajn den
cca před dvěma měsíci po konstantní hodinové jízdě po dálnici auto spadlo do nouzového režimu. Prvotní diagnóza byla podávací čerpadlo v nádrži, pak vysokotlaké čerpadlo. Oboje vyměněno. Auto cca týden jezdilo a ten samý problém. Následovala reklamace HPFP, pořád stejné. Vyzkoušeno dokonce další čerpadlo, stejný problém. Chyba HPFP vyloučena. Podávací čerpadlo změřeno s tlakem 5Bar, takže taky v pořádku. Následně proběhlo toto
nové svíčky - bez změny
nové zapalovací cívky - bez změny (následně ponechány původní)
výměna 100% funkční váhy vzduchu - bez změny
to samé se škrtící klapkou - bez změny
přehození kompletních svodů s katalyzátory a lamdasondami - bez změny
kontrola komplet vedení paliva z nádrže až do vysokotlaké lišty - bez závady
nové čidlo tlaku na vysokotlakou palivovou větev - bez změn (následně ponecháno původní)
nové čidlo tlaku na nízkotlakou palivovou větev - rovněž bez změn
výměna těsnění mezi hlavou a svody
přehrání software v jednotce motoru a řízení palivových pump - bez změny
při přehrání softwaru byla provedena el. kontrola vysokotlakého čerpadla - dle technika je vše ve správných hodnotách a čerpadlo reaguje a reguluje jak má
následně vyměněn filtr paliva s regulátorem tlaku - bez změn
závěr je, že na vozidle přetrvává problém s distribucí paliva do motoru. Dle odzkoušených čidel tlaku na cestě z nádrže přes vysokotlaké čerpadlo je tlak během volnoběhu a jízdy s minimálním zatížením OK. Následně při větší zátěži dojde k jeho zvýšení, což je v pořádku. V tuto chvíli na vysokotlaké větvi dochází k poklesu tlaku paliva. Když je motor v zátěži cca 5 a více vteřin dojde k poklesu tlaku pod kritickou mez cca 20 bar a motor spadne do nouzového režimu. Pokavaď je motor v zátěži méně než uvedených 5 vteřin tlak se opětovně dorovná a koloběh začíná znovu, jak je výše popsáno.
Děkuji za jakoukoliv radu. Začínám propadat do deprese .. =)
Přeji fajn den
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 76
- Registrován: ned 18.09.2016 20:21
- Bydliště: Poděbrady
- Klubové ID: 3822
Re: E90 330i 200kW - nouzový režim chyba tlaku paliva
Koukám pěkný výčet diagnostiky a výměn, co mě ale zaráží, že nebyly zkontrolovány vstřiky, zda fungují správně... jen uvažuji, pokud by některý zůstával otevřený delší dobu, bude klesat tlak paliva v liště... ale jinak nemám zkušenost, mám nepřímovstřik...
E91 330i, N52, manual, M-Paket, (2/2006)
Re: E90 330i 200kW - nouzový režim chyba tlaku paliva
Omlouvám se, toto jsem zapomněl uvést. Vstřiky vyčištěny a zkontrolovány ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 76
- Registrován: ned 18.09.2016 20:21
- Bydliště: Poděbrady
- Klubové ID: 3822
Re: E90 330i 200kW - nouzový režim chyba tlaku paliva
Ještě mě napadlo, pokud je vysokotlaké čerpadlo poháněno řemenem, zda se nemůže prokluzovat řemen...
E91 330i, N52, manual, M-Paket, (2/2006)
Re: E90 330i 200kW - nouzový režim chyba tlaku paliva
U N53 je toto řešeno rozvodovým řetězem ....
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 330i 200kW - nouzový režim chyba tlaku paliva
HPFP je poháněno pevným mechanickým spojením http://www.primabazar.cz/images/images2 ... tail-1.jpg
Ta závada mne zajímá, již bylo vyměněno nebo vyzkoušeno spoustu věcí a hodně mi to připomíná hledání závady v autorizáku BMW u mojeho auta v listopadu 2016. Podle mne k tomu poklesu tlaku paliva dochází řízeně, tj. ŘJ motoru sníží dodávku paliva a tím i výkon z nějakého důvodu, např. kvůli ochraně motoru.
- jaké hodnoty teploty výfukových plynů ukazuje čidlo teploty před dusíkovými katalyzátory?
- existuje nějaký výpis z BMW diagnostiky?
- kolik to má najeto, odkud jsi, v kterém servisu to bylo?
Více v SZ
Ta závada mne zajímá, již bylo vyměněno nebo vyzkoušeno spoustu věcí a hodně mi to připomíná hledání závady v autorizáku BMW u mojeho auta v listopadu 2016. Podle mne k tomu poklesu tlaku paliva dochází řízeně, tj. ŘJ motoru sníží dodávku paliva a tím i výkon z nějakého důvodu, např. kvůli ochraně motoru.
- jaké hodnoty teploty výfukových plynů ukazuje čidlo teploty před dusíkovými katalyzátory?
- existuje nějaký výpis z BMW diagnostiky?
- kolik to má najeto, odkud jsi, v kterém servisu to bylo?
Více v SZ
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3900
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: E90 330i 200kW - nouzový režim chyba tlaku paliva
Jen zvědavost (nejsem zřejmě schopen dát žádnou radu, teda asi...):
e90 330i 200 kW - to je přímovstřik N53B30 (nejspíš ano) nebo nepřímovstřik N52B30 (200kW varianta se určitě dávala do e92, do e90 nevím) ?
e90 330i 200 kW - to je přímovstřik N53B30 (nejspíš ano) nebo nepřímovstřik N52B30 (200kW varianta se určitě dávala do e92, do e90 nevím) ?
-
El_Fuego
- Člen Klubu
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Klubové ID: 4108
Re: E90 330i 200kW - nouzový režim chyba tlaku paliva
200 kW je přímovstřik N53B30, nepřímovstři N52B30 měla 190 kW
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3900
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: E90 330i 200kW - nouzový režim chyba tlaku paliva
Určitě existují kupátka e92 s N52 a výkonem 200 kW, ale jak píšu nevím, jestli se tahle verze motoru N52 dávala i do e90
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: E90 330i 200kW - nouzový režim chyba tlaku paliva
Tak to jsem v Europě neviděl k mání.. možná jen US verze. Když 200kW tak N53. (leda žeby nějakej M Performance paket?). A 195kW má N52 posilněnej v 1er (130i) a asi Z4 apod. A E93 Cábro N52 nemá Evropa vůbec.
Naposledy upravil(a) Totic dne stř 11.01.2017 22:03, celkem upraveno 3 x.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3900
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: E90 330i 200kW - nouzový režim chyba tlaku paliva
A já jednou e92 z Ostravska s N52 a 200 kW i jel..... a bylo to EU auto, myslím že původem z Říše...
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3900
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: E90 330i 200kW - nouzový režim chyba tlaku paliva
Tadyhle o e92 s N52 a 200 kW píšou...
Re: E90 330i 200kW - nouzový režim chyba tlaku paliva
Tak tak a mali aj namiesto automatu od ZF prevodovku od GM
. Pamatam si ako jeden klubak (SK klub) pisal ze prisiel do ZF Pakry v Jihlave na vymenu oleja v prevodovke s E92ojkou 330i n52 200kw a ze ho otocili po zdvyhnuti auta domov
co potesi kazdopadne. Do e90 asi n52 200kw pre EU nesla, ale s istotou to vedia iba sudruhovia z NDR
.



-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: E90 330i 200kW - nouzový režim chyba tlaku paliva
Aha tak dík za info já si v inzercích 200kW Coupe / Cábro furt automaticky spojoval s N53. Už se v ETK koukám, LCI motor update nastal až 9/2009. Takže rozdíl 10kW vs. sedan, Tour, o to lepší zpráva.