1) teplota motoru min 75°C jako podmínka DDE pro regeneraci, více popsáno v ISTA,
2) mít v pořádku ŘJ žhavení + žhaviče, tj. žádná zapsaná závada v DDE,
3) nesmí být upravená řídící jednotka motoru (odstraněn DPF = zakázáná regenerace),
4) je třeba mít funkční škrtici klapku a EGR ventil,
Následuje trochu vyšší rychlost, která by měla odpovídat jízdě mimo obec, množství paliva v nádrži by měla být větší, než když "svítí "rezerva. Další možností je přidání aditiva do nádrže pro snížení teploty pro provedení regenerace nebo rozmontovat výfuk a natříkat tam nějakou podobnou látku, která tu regeneraci (=vypálení) dokážou i při nižší teplotě - oblíbené v bývalé NDR.
To na co se ptáš - pokud není ReGe dokončena, pokouší se o to asi 3x, potom následuje STOP. Následně musíš pomocí DIAG ReGe vynutit (=odblokovat) - dokud je DPF ještě průchodný. Více v SZ.
http://fcpremapping.co.uk/portfolio/bmw-e60-525d/