Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Dotaz - Podmínky pro regeneraci DPF
Dotaz - Podmínky pro regeneraci DPF
Jaké jsou podmínky pro vynucené (ne diagnostikou) podmínky pro vyprášení DPF, pokud se při městském provozu regenerace spouští, ale nenecháme ji dokončit?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz - Podmínky pro regeneraci DPF
1) teplota motoru min 75°C jako podmínka DDE pro regeneraci, více popsáno v ISTA,
2) mít v pořádku ŘJ žhavení + žhaviče, tj. žádná zapsaná závada v DDE,
3) nesmí být upravená řídící jednotka motoru (odstraněn DPF = zakázáná regenerace),
4) je třeba mít funkční škrtici klapku a EGR ventil,
Následuje trochu vyšší rychlost, která by měla odpovídat jízdě mimo obec, množství paliva v nádrži by měla být větší, než když "svítí "rezerva. Další možností je přidání aditiva do nádrže pro snížení teploty pro provedení regenerace nebo rozmontovat výfuk a natříkat tam nějakou podobnou látku, která tu regeneraci (=vypálení) dokážou i při nižší teplotě - oblíbené v bývalé NDR.
To na co se ptáš - pokud není ReGe dokončena, pokouší se o to asi 3x, potom následuje STOP. Následně musíš pomocí DIAG ReGe vynutit (=odblokovat) - dokud je DPF ještě průchodný. Více v SZ.
http://fcpremapping.co.uk/portfolio/bmw-e60-525d/
2) mít v pořádku ŘJ žhavení + žhaviče, tj. žádná zapsaná závada v DDE,
3) nesmí být upravená řídící jednotka motoru (odstraněn DPF = zakázáná regenerace),
4) je třeba mít funkční škrtici klapku a EGR ventil,
Následuje trochu vyšší rychlost, která by měla odpovídat jízdě mimo obec, množství paliva v nádrži by měla být větší, než když "svítí "rezerva. Další možností je přidání aditiva do nádrže pro snížení teploty pro provedení regenerace nebo rozmontovat výfuk a natříkat tam nějakou podobnou látku, která tu regeneraci (=vypálení) dokážou i při nižší teplotě - oblíbené v bývalé NDR.
To na co se ptáš - pokud není ReGe dokončena, pokouší se o to asi 3x, potom následuje STOP. Následně musíš pomocí DIAG ReGe vynutit (=odblokovat) - dokud je DPF ještě průchodný. Více v SZ.
http://fcpremapping.co.uk/portfolio/bmw-e60-525d/