Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 - po štarte 10s nedobíja
e65 - po štarte 10s nedobíja
mam taký problém, že niekedy (1 z 10 studených štartov), vyskočí chyba Alternator fault a cca 10 sekund nedobíja potom zhasne, keď to pozerám cez skryté menu, tak tých 10 sekund nedobíja vobec nič, je napatie v sieti okolo 11,5V, a potom po 10s začne dobíjať, zhasne kontrolka a dobíja okolo 14,5 až 14,9V, neni to veľa zase?
Robí to len pri studenom štarte, a len niekedy, zatial to nikdy dlhšie ako tých 10s po štarte nesvietilo, ani to nikdy neprebliklo počas jazdy alebo pod, dobíja stabilne bez kolísania v celom spektre otáčok.
čo by to mohlo byť? nechcem dať zbytočne 100e za repas alternátora a nakoniec to bude niečo iné
nedávno sa mi zadrelo ložisko na klima kompresore a zobralo so sebou samozrejme remenicu na kluke, nebude to súvisieť? išla nová remenica a remeň samozrejme
Auto má len 190t km origo, 730d. ďakujem
Robí to len pri studenom štarte, a len niekedy, zatial to nikdy dlhšie ako tých 10s po štarte nesvietilo, ani to nikdy neprebliklo počas jazdy alebo pod, dobíja stabilne bez kolísania v celom spektre otáčok.
čo by to mohlo byť? nechcem dať zbytočne 100e za repas alternátora a nakoniec to bude niečo iné
nedávno sa mi zadrelo ložisko na klima kompresore a zobralo so sebou samozrejme remenicu na kluke, nebude to súvisieť? išla nová remenica a remeň samozrejme
Auto má len 190t km origo, 730d. ďakujem
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
Tradičná otázka - čo píše diagnostika?
Alternátor - máš tam vzducháča či vodníka? Lebo ak tam máš vodníka, 100 EUR za repas je značne optimistická cena.
P.
Alternátor - máš tam vzducháča či vodníka? Lebo ak tam máš vodníka, 100 EUR za repas je značne optimistická cena.
P.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
Spíš značně najivní.
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
Vsak od 2002 ci 2003 sa vsade davali vzduchace uz nie?
Diagnostika pise chybu generatora - no signal. Napisem presnejsie ked budem za PC.
Diagnostika pise chybu generatora - no signal. Napisem presnejsie ked budem za PC.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
Mam 2002 745 a mám vodu.
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
Ja maam 2004/11 a mam isto vzduchac tak sa vratme k teme.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
nafta nikdy neměla vodníka, jelikož nafta by s tím altíkem ani neměla sílu otočit 
podívej se jestli se opravdu řemen točí při tom startu, s těma gumovyma řeměnicema sou jen problémy (nafta) a je dost možny že je z vyroba špatná a protáčí se než se ohřeje a chytne. tzn jeden at startuje a druhej at se dívá na řemenici a řemen.
pokud se vše točí tak bych dal rovnou altík na repas.

podívej se jestli se opravdu řemen točí při tom startu, s těma gumovyma řeměnicema sou jen problémy (nafta) a je dost možny že je z vyroba špatná a protáčí se než se ohřeje a chytne. tzn jeden at startuje a druhej at se dívá na řemenici a řemen.
pokud se vše točí tak bych dal rovnou altík na repas.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
Trochu OT, ale nafta by s nim neotočila? Vždyť nafta by měla mít větší točák, ne??
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
To jsou jenom Jaraxovi kydy, na to už většinou lidi ani nereagují



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
těch 160kW u 730D tak nějak sotva stačí na to aby to auto jelo 
nafta má menší krouták v rozsahu kdy nefunguje turbo, ono vlastně to je i hlavní rozdíl mezi turbobenzínem a turbonaftou. u turbonafty plní turbo cca 3x vyšší tlak než u turbobenzínu. ten benzín prostě i bez turba trochu jeede, nafta bez turba je uplně mrtvá. proto nafta jede až když zatáhne turbo cca od 1300-1500 otáček, kdežto ten benzín jeden hned.
naštestí tady většina lidí ví že nafta je sračka, ještě že už to bude zakázaný.

nafta má menší krouták v rozsahu kdy nefunguje turbo, ono vlastně to je i hlavní rozdíl mezi turbobenzínem a turbonaftou. u turbonafty plní turbo cca 3x vyšší tlak než u turbobenzínu. ten benzín prostě i bez turba trochu jeede, nafta bez turba je uplně mrtvá. proto nafta jede až když zatáhne turbo cca od 1300-1500 otáček, kdežto ten benzín jeden hned.
naštestí tady většina lidí ví že nafta je sračka, ještě že už to bude zakázaný.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
a ještě bych to samozřejmě napíchl na diag, to auto může altík "zakázat" ale to je málo pravděpodobný , resp by to nepsalo ten alternator fault.
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
Suhlasim ja som chcel V8 ale bohuzial bol som pozerat viacero kusov a vsetky boli uplne vybyvane mrtve, a tato nafta po prvom majitelovi 180t km. Takze tak no, inak ziadny turbo efekt nepocitujem, neviem o com pises vsak ziadna sedma nema manual a automat to perfektne eliminuje, akonahle tuknem do plynu tak otacky mam hned okolo 2100 teda vrchol krutaku, neviem teda ci pri benzine je inak nastaveny automat ale na diesli to auto pri akceleracii drzi v idealnych otackach pekne, a doslova nikdy sa nestane ze by auto netahalo, akonahle stlacim plyn tak auto vystreli dopredu a ten vykon je uplne dostacujuci, samozrejme zavisi kto je na co zvyknuty, samozrejme neda sa porovnavat s 400 konovymi V8, ale po chipe tam mam cez 250 koni a ide to lepsie ako 99% aut v premavke. Ja som mal teda predtym najsilnejsie auto Omegu V6 170k a bezne TDIcka a sedma mi pride ako uplny trhac asfaltu 

- kawaman
- Registrovaný
- Příspěvky: 1146
- Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
- Bydliště: Český Těšín
- Klubové ID: 3927
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
Přešně jak píšeš, záleží na co je kdo zvyklý. Já měl 530d a taky to nejelo špatně, ale po vyzkoušení 745 u Jaraxe sem jí poslal do světa a koupil 750 

- DonyR1
- Registrovaný
- Příspěvky: 250
- Registrován: ned 31.08.2014 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 3714
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
Já bych tu naftu zas tolik nehanil Jaraxi..... každýmu vyhovuje něco jiného....... Jezdí mi sem na servis lidi co maj firmy a peněz 3 prdele a stejně si koupí 535d a 550d atd protože je prostě nebaví ten benzín točit aby to trochu jelo.... i 750i E65 musíš dohnat na 3500ot aby to něco předvedlo a fakt pořadně to jede až od 4 tis.... Já osobně mám taky radši benzín.... ale v některých autech bych radši sáhnul po naftě... třeba u F01 vidím jako asi nejrozumější volbu 740D....
BMW E65 750i 2006
Ex: BMW E61 530D 2005
Ex: BMW E61 530D 2005
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
lidi kupují naftu protože benzíny neznají, taky jsem měl prvních několik BMW naftových a myslel jsem si jak to super jede, pak jsem se svezl v blbé 325i a spadla mi brada.
v F01 je nejrozumější volba 740i, spotřebu má skoro jako nafta ale problémy skoro žádné.
a točit 750i aby to něco předvedlo? to máš asi něco špatně.
750i která točí do 2500otáček ujede 730d která točí 2500otáček. jen u benzínu je zátah lineární, není tam ten pocit toho tlačení do sedaček, ale tachometr letí kurevsky rychleji.
nevidím důvod jezdit s naftou když mužu jezdit s V8 za 1,5kč km
a taky je rozdíl nová nafta a 10 letá nafta, to už je pokladnička jak prase, ted tu mám 320D kde borec dal do motoru 120k za 20tkm
v F01 je nejrozumější volba 740i, spotřebu má skoro jako nafta ale problémy skoro žádné.
a točit 750i aby to něco předvedlo? to máš asi něco špatně.
750i která točí do 2500otáček ujede 730d která točí 2500otáček. jen u benzínu je zátah lineární, není tam ten pocit toho tlačení do sedaček, ale tachometr letí kurevsky rychleji.
nevidím důvod jezdit s naftou když mužu jezdit s V8 za 1,5kč km
a taky je rozdíl nová nafta a 10 letá nafta, to už je pokladnička jak prase, ted tu mám 320D kde borec dal do motoru 120k za 20tkm

Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
Že prý 750tka nejede? Ještě se mně nestalo, že bych někoho vezl a řekl mně, že to nejede. Už od 2000 to má lineární zátah. 3.0D líp táhne pocitově. Je pravda, že jeden ťulpas říkal, že to moc netáhne a já mu jen zdělil, že jedu 220 km/h. No divil se.
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
vrátím se ještě k tématu a to repasi alternátoru. Pro ty, kdo to neznají, Bosch provádí přes některé své prodejce výměnný program a to i na díly z E65. Cena dílů je mnohem příznivější než u BMW a záruka je standartní dva roky. Podmínkou je vrácení nefunkčního dílu proti vratné záloze.
http://aa.bosch.cz/Autoprislusenstvi/pr ... alita.html
http://aa.bosch.cz/Autoprislusenstvi/pr ... alita.html
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
jj ale to bude u tohodle altíku furt lehce přes 10ku.
navíc je tam altík Valeo a ne Bosch. nafta má navíc slabší altík než benzínová V8, tam je většinou víc výbavy a V8 mají vždy 180A Valeo, at už vzduchovej uhlíkovej a nebo indukční vodní.
nafta má bud 150A když je to socka a nebo 170A s nějakou výbavou.
jen pro info 180A x 15V = 2700W výkon, x učinnost cca 80 procent 3240W, to je v koních 4,34, tzn altík na max bere skoro 5 koní výkonu motoru
ale ještě nevíme jeslti to je altíkem. co ta řemenice? neklouže?
navíc je tam altík Valeo a ne Bosch. nafta má navíc slabší altík než benzínová V8, tam je většinou víc výbavy a V8 mají vždy 180A Valeo, at už vzduchovej uhlíkovej a nebo indukční vodní.
nafta má bud 150A když je to socka a nebo 170A s nějakou výbavou.
jen pro info 180A x 15V = 2700W výkon, x učinnost cca 80 procent 3240W, to je v koních 4,34, tzn altík na max bere skoro 5 koní výkonu motoru

ale ještě nevíme jeslti to je altíkem. co ta řemenice? neklouže?
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
http://www.almix.cz/hc-alternator-bmw-3 ... 22014.html
tenhle by měl asi stačit...
to je stejně zvláštní, že V12 má 180A Bosche místo Valea...
tenhle by měl asi stačit...
to je stejně zvláštní, že V12 má 180A Bosche místo Valea...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 - po štarte 10s nedobíja
jj V12 je TOP!
dokonce E67 V12 má 2ks těchto altíků
dokonce E67 V12 má 2ks těchto altíků