Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Cukání motoru e90 320i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
self_

Cukání motoru e90 320i

#1 Příspěvek od self_ »

Zdar, nějakou dobu teď řeším vibrace od motoru. Vibrace, nevím jestli se dá říct že jsou pravidelné, ale jsou jak za studeného startu tak i se zahřátým motorem. Mysleli jsme, že příčina bude tím vadným senzorem ale jen se vyřešil zápach po benzínu po startu motoru. V létě, při vyšších teplotách jsem pozoroval občasné delší startování motoru.

Jsem naprostý laik, ale jak tak googlím, tak mě napadly nejrůznější přičiny...
-Dvouhmota? na takové stáří motoru, nemyslím si
-žhavicí cívky? ale missfire by vyskakovala nejspíš hláška na diagnostice
-vstřikovače? čerpadlo?

info : E90 320i N43B20 130t. km
vyměmené svíčky bosch
výměna nox senzoru (byl vadný, proto po startu bylo citit benzin)
self_

Re: Cukání motoru e90 320i

#2 Příspěvek od self_ »

Tak jsem byl v BMW servisu a tam mi bylo zděleno že našli chybu na vstřikovačích, tak jsem se hned ptal zda jsou schopni říct který ze vstřikovačů dělá problémy, samozřejmě to mi nebylo schopni sdělit. TZN jeden vstřikovač vyjde na cirka 6-7 tisíc a nevěřím tomu že je vůbec některý z nich závadný proto asi zvolím návštěvu JetServisu v HK? To bude asi rozumné.
kubajz79

#3 Příspěvek od kubajz79 »

nj. přímý vstřik.klasika.s tím se musí počítat.ty kilometry by seděly.známému ve stejných kilometrech začaly problémy.
ale zase to má příjemnou spotřebu...
self_

#4 Příspěvek od self_ »

Tak po návštěvě jet servisu se bohužel problém nevyřešil... nicméně podle zkušební zprávy jsou všechny vstřiky v pořádku v následujících bodech až na odpor jednoho z vstřiků:
1) tvar rozstřiku: ok
2) kontrola těsnosti 20mpa: ok
3) průtokové testy před čištěním se lišily o 4,5% po čistěním ultrazvukem se lišily o 4%, takže ty jsou v normě...