Stránka 1 z 1
Volant e65/e66 pádla řazení
Napsal: úte 01.11.2016 17:49
od pGb
Zkoušel jste někdo "tunit" volant na e65/e66? Jde o to, že jsem rád používal řazení pádly pod volantem, ale na e65 jsou ty tlačítka peklo (hlavně ta logika). První co mě napadlo je přepinovat ty tlačítka na levá strana dolů/pravá nahoru .... trocha práce ale kromě prohození elektriky k tlačítkům zádná úprava.
Trochu zajímavější projekt mi přijde koupit tříramínko, odstranit horní tlačítka (vypinovat, odbrousit) a k těm zadní přidělat na levé/pravé zadní nějaká hezká hliníková pádla (malá, aby moc nepřekážela páčkám) a nechat potáhnout. Docela bych se do toho i pustil, ale můj volant je v nádherném stavu a airbag na 3 ramínko je buď drahý nebo v dost ošklivém stavu.
Je nějaký rozdíl ve 3 rámínku u FL a před FL? Když budu shánět na ebay?
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Napsal: úte 01.11.2016 18:05
od PetoK
Naco riesis blbosti ? Sedma je o luxuse, ak chces motokaru kup si ine auto s padlami...
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Napsal: úte 01.11.2016 18:23
od pGb
2PetoK: OT Luxus/neluxus, to prosím neřeš ... to auto se s dd a edc krásně chová i zatáčkách a je to radost, semtam prostě radost z projetí krásné silničky při 4-5t ot. s úžasnou silou pod plynovým pedálem
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Napsal: úte 01.11.2016 21:54
od Jaris330D
Já jsem nedávno jel na Mohelnici a v režimu Sport se to chovalo dobře. Otáčky se držely ve středním rozsahu a přeřazovalo se to, až před omezovačem. Navíc s režimem EDC sport, to nebyl špatný zážitek, ty zatáčky jsem si vyloženě užíval. Na takovou hyenu dobrý.
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Napsal: úte 01.11.2016 21:58
od JaraX
Jaris a to my máme longy a 745Li, pGb má 750i a ještě krátkou s vybaveným podvozkem, to je jiný svezení, to auto je rychlejší než kdejaká pětka, tak na druhou stranu proč ne ty pádla, ale muselo by to být fakt decentní.
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Napsal: úte 01.11.2016 23:43
od pGb
Tak jsem trochu hledal a na nový rok se do toho asi pustím. Pádla aby to nebyl nějaký bastl tak nejspíš z f01. Zkusím to oměřit, jak to tam zapasovat. Když to půjde dobře, tak by měly po úpravě zapasovat místo těch současných.
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Napsal: úte 01.11.2016 23:57
od Matt_CZE
Napadlo mě, co koupit nějaký starší volant k PC a použít pádla z něj? Některé byly docela propracovaný. Otázka, na kolik by to vyšlo, aby to nebylo dražší než si je nechat udělat

Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Napsal: stř 02.11.2016 07:55
od kawaman
S tim pc volantem mi to prijde jako hrozny bastl

Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Napsal: stř 02.11.2016 08:38
od JaraX
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Napsal: stř 02.11.2016 13:33
od pGb
jj, na německém ebay do 100e vč poštovného .... z pc volantu to dělat nebudu.
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Napsal: stř 02.11.2016 15:23
od Arnie_one
Mě by bohatě stačilo to co jsi říkal, změnit funkci tlačítek (škoda že to nejde SW).
Pravé tlačítko (zepředu) řazení nahoru
Levé tlačítko (zepředu) řazení dolů
Ty zadní to je opravdu kravina a nedá se to při svižné jízdě v zatáčkách použít, prostě na ně nedosáhneš když točíš volant v zatáčce.
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Napsal: stř 02.11.2016 17:55
od pGb
To by neměl být problém. Stačí sundat airbag a co jsem koukal, tak tam jsou konektory, stáčí prepinovat na konektorech. S dosáhnutím problém nemám, pádla se dávají stejně zezadu. Až půjdu k jaraxoj na olej za 2 měsíce, tak zkusím cvičně shodit bag a kouknout detailněji.
Jinak úplně super by bylo naprogramovat šváb, který by se dal mezi s/m tlačítko a "pádla" a řešil by to, že ťuknu do podřazení a samo si to hodí S a pak M čímž dojde k down o jeden stupeň a pád do M a po uplynutí třeba 30s bez použítí pádla se to vrátí do automatu.
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Napsal: stř 02.11.2016 19:30
od Matt_CZE
To byl jen nápad, mě zas nenapadlo, že se to dá někde koupit

Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Napsal: stř 02.11.2016 20:19
od Jaris330D
pGb píše:To by neměl být problém. Stačí sundat airbag a co jsem koukal, tak tam jsou konektory, stáčí prepinovat na konektorech. S dosáhnutím problém nemám, pádla se dávají stejně zezadu. Až půjdu k jaraxoj na olej za 2 měsíce, tak zkusím cvičně shodit bag a kouknout detailněji.
Jinak úplně super by bylo naprogramovat šváb, který by se dal mezi s/m tlačítko a "pádla" a řešil by to, že ťuknu do podřazení a samo si to hodí S a pak M čímž dojde k down o jeden stupeň a pád do M a po uplynutí třeba 30s bez použítí pádla se to vrátí do automatu.
To by i smysl dávalo, ale ohledně podřazení o stupeň máš kickdown. No, pravda je, že kolikrát před předjížděním jsem se naučil prošlápnout plyn, ono si to podřadí a v momentě, kdy se uvolní místo na předjetí vystřelím daleko rychleji než kickdownem.
Re: Volant e65/e66 pádla řazení
Napsal: stř 02.11.2016 20:37
od pGb
Když udělám kickdown, tak mi auto podřadí a vyrazí dopředu, což se ne vždy hodí a když udělám kickdown a povolím tak ano, chvilku drží otáčky, ale pak zase klesne do nízkých - u mě po krátké době, max 5s což v provozu bych byl ráz prostě i delší dobu abych vyrazil prostě hned, proto ten manuální režim atd atd ....
dodatek: nehledě nevím jak jsou na tom ostatní, ale projet zatáčku se silou pod pedálem (4-5t ot/s) je přijemný, člověk cítí sílu a není třeba mít pedál na podlaze. Opakem je drtit zatáčky pod plným kickdownem .... ano jde to, je to mnohem rychlejší, ale taky rychlejší skoro až na zabití.