Stránka 1 z 1
					
				E36 M50B25
				Napsal: pon 31.10.2016 13:57
				od kohy21
				zdravim,
 Mám e36 325i, m50b25, měřil sem tlaky na motoru. první 3 měli 11,5. Poté už to šlo jen z kopce  

  4 válec 8, třetí válec 6, a na posledním válci sem naměřil 0. Hlavu už mám dole a vezu jí na GO. Může to být jen hlavou? nebo mám raději udělat i kroužky? vůbec se mi do toho nechce.
 Moc díky za jakoukoliv radu. 
  
 
			 
			
					
				Re: E36 M50B25
				Napsal: pon 31.10.2016 16:24
				od MattyX
				Ta nula byla zřejmě ventil nebo těsnění mezi válci...
Ten nižší tlak může být zapříčiněn taky ventilem, ale když dáš fotku stavu válců tak ti někdo poradí zda se to vyplatí překruhovat 

 
			 
			
					
				Re: E36 M50B25
				Napsal: pon 31.10.2016 17:18
				od kohy21
				fotka mi nejde vložit, jde mi hlavně o to, jestli mám zatím nechat udělat hlavu a dát to tam. nebo jestli ta nula může být zapříčiněná kroužky.
			 
			
					
				Re: E36 M50B25
				Napsal: pon 31.10.2016 17:20
				od MattyX
				Nula kroužkama určitě nebude, i kdyby tam ty kruhy nebyly tak to aspon 1bar udělá  

 
			 
			
					
				Re: E36 M50B25
				Napsal: pon 31.10.2016 17:23
				od kohy21
				tak to snad bude hlavou 

 nechám jí udělat a uvidíme...stejně kdyby se dělali kroužky tak ty se dělají zespodu? hlavu k tomu nepotřebuju mít dole ne?
 
			 
			
					
				Re: E36 M50B25
				Napsal: pon 31.10.2016 17:42
				od MattyX
				Ne, písty se vytahují směrem nahoru, dolů to nejde 

Jako je to dost na zvážení, protože pak je to dvojí práce  

 
			 
			
					
				Re: E36 M50B25
				Napsal: pon 31.10.2016 17:45
				od kohy21
				Sakra, jak to zjistit :/ asi mi nezbyde nic jiného, než doufat že to bude hlava  
