
Jde o motor M52B25, setrvák z M20 jetronic (ta lehčí verze), startér z M20, kvůli startéru jsou zvětšené díry na jeho uchycení, protože musí být cca o 2mm oddálený od středu setrváku.
Nějak v půlce léta mi startér odešel, v rychlosti jsem ho vyměnil za stejný jetý taky z M20, vše fungovalo... od pátku začínal startér při startování vydávat pazvuky, jakoby rána po nastartování a občas se ještě chvíli točil (a možná drhnul z boku o setrvák). Teď se to nějak vytupňovalo a startér se při startování sice roztočil, ne uplně na prázdno, znělo to jakoby ozubený kolečko nezajelo do zubů setrváku a z boku o něj dřelo (motor se semtam o kus otočil).
Teď s ním zkouším různě hýbat, utahovat ho v různých polohách, různě daleko od středu setrváku a furt nic.. vyjimečně se mi povede docílit stavu, že zuby zajedou kam mají, zhruba tak vteřinu točí motorem uplně normálně a pak zase přestane a točí buď uplně naprázdno a nebo dře o bok ozubení na setrváku.
Volnoběžku na startéru jsem i zkoušel přehodit za jinou, funkční, zkouším ho zapnout i mimo auto a normálně se točí a vysouvá jak má.
Napadá někoho co s tím? Mě už došli nápady.
Do budoucna bych to rád vyřešil čistěji, buď jednohmotou ze starší M50 a M50 startérem nebo jednohmotou z M20 a přehozením ozubení za ozubení z M50, aby tam pasoval M50 startér. Ale teď to potřebuju akutně zprovoznit s touhle konfigurací, která doteď fungovala
