Stránka 1 z 1
Napsal: úte 21.06.2016 06:35
od nitram1991
Zdravim. Chystam se vymenit tesneni u motoru. Trochu prosakuje olej. A kdyz uz budu rozebirat motor tak bych rad vymenil vse potrebny, abych ho nemusel za "kratky" cas rozebirat znova. Proto bych byl rad za tipy co vse vymenit, kdyz uz se v tom budu hrabat. Pripadne i ceny dilu. Diky
Napsal: úte 21.06.2016 07:51
od paca
myslíš těsnění pod ventilovým víkem? tak bych vyměnil gumičky ve vanosu (cca 900,-) svíčky (cca 1100,-) olejový separátor s hadicemi (cca 3000,-) podívej se jestli funguje DISA klapka (případně koupit repas sadu za cca 1800,-) pak můžeš vyčistit škrtící klapku, volnoběžný ventil

Napsal: úte 21.06.2016 07:55
od nitram1991
Nevim jesli ma cenu i tesneni pod hlavou. Mozna bych vymenil i to. Kdyz uz tak uz vsechno. Jinak svicky jsem menil. Funkcnost DISA klapky jsem nezjistoval. Skrtici klapku a volnobezny ventil jsem take cistil.
Napsal: úte 21.06.2016 08:20
od paca
pokud motor funguje, tak pod hlavou určitě těsnění neměň

Napsal: úte 21.06.2016 08:21
od Francis
Pokud není problém s tlaky nebo úniky, je blbost měnit těsnění pod hlavou preventivně.
Napsal: úte 21.06.2016 08:22
od nitram1991
A preventivne rozvodovej retez?
Napsal: úte 21.06.2016 08:48
od paca
Taky vyhozené peníze. Ale pokud jezdíš svižně, tak pro klid v duši bych možná zajistil matku na olejovém čerpadle

Napsal: úte 21.06.2016 09:10
od nitram1991
Tak to jsem cekal teda daleko vic veci. Kdyz jsem to chtel udelat tak, abych hezkejch par let uz do motoru nemusel vubec lejzt
Napsal: úte 21.06.2016 09:13
od nitram1991
A kdyz se zamyslim nad tema tlakama... Nemam jak je zmerit. Ale prijde mi ze v malejch otackach nema moc sily. ze do 4-4,5 tis otacek se to nechova jak 2,5 litr ale jako nejaka 1,6. Nevim zda to je normalni
Napsal: úte 21.06.2016 09:26
od paca
nitram1991 píše:Tak to jsem cekal teda daleko vic veci. Kdyz jsem to chtel udelat tak, abych hezkejch par let uz do motoru nemusel vubec lejzt
a co by jsi tam chtěl měnit? ale pokud máš dost peněz (cca 100tis kaček), tak můžeš udělat generálku motoru (nové písty, hlavu, vanos.....)

Napsal: úte 21.06.2016 09:31
od nitram1991
Tak to nemam

Ale tak myslel jsem vsechny tesneni. Nevim zda se menej i pistni krouzky. Pak ten rozvodovej retez a napinak. Separator a i ten repas VANOSu. A prave nevim, zda by se jeste neco hodilo. Ale kdyz dost lidem pripada i todle vsechno jako zbytecny, tak nevim, jestli k tomu jeste neco pribude

Napsal: úte 21.06.2016 09:40
od paca
Pokud chceš měnit pístní kroužky a všechny těsnění, rozvoďák, tak si nachystej tak cca 30-40tisíc

a pak hlavně si sežeň dobrého mechanika, který už to někdy dělal
Pokud ti auto nejede odspodu, tak se podívej na tu DISA klapku
https://www.youtube.com/watch?v=UYWte4YRinI
Napsal: úte 21.06.2016 09:41
od nitram1991
jojo to uz by bylo prijatelnejsi

Napsal: úte 21.06.2016 10:59
od nitram1991
paca píše:Pokud chceš měnit pístní kroužky a všechny těsnění, rozvoďák, tak si nachystej tak cca 30-40tisíc

a pak hlavně si sežeň dobrého mechanika, který už to někdy dělal
Pokud ti auto nejede odspodu, tak se podívej na tu DISA klapku
https://www.youtube.com/watch?v=UYWte4YRinI
Jak ji zkontrolovat?
Napsal: úte 21.06.2016 11:00
od nitram1991
SORRY!! Prehlidl jsem video

Napsal: úte 21.06.2016 11:01
od nitram1991
Vyndanou jsem ji mel. A sla ztuha jako na tom videu ze to je spravne. Tak tady problem asi nebude.
Napsal: úte 21.06.2016 12:44
od Francis
Než budeš sahat do motoru na pístní kroužky a sundávat hlavu, změř si kompresní tlaky a nebo to nech někoho změřit.
Napsal: čtv 23.06.2016 15:11
od honzabiker1
Skoro u kazde M54 tece olej okolo tesneni mezi telesem olejoveho flitru a blokem. Potom jeste O krouzek na trubicce k merce oleje, obcas tece vana..
Pokud budes sundavat sani, urcite je dobre (krome separatoru a hadic k nemu) vymnenit take tesneni mezi sanim a hlavou (stoji par stovek a po letech byva ztvrdle).