Pokud tomu nerozumíš - nehrabej do toho nebo to celé akorát rozbiješ
Já mám ecumastera na motoru taky, považuji se v některých věcech za erudovaného člověka, ale do tohodle jsem se nepouštěl, protože jedna věc je vědět co potřebuješ, ale jak toho docílit jde několika způsoby.
Záleží jak máš řešený boost regulátor, zda využíváš tu elektronickou možnost co ti nabízí jednotka , aby jsi si optimalizoval průběh krutu a náběh turba ve spolupráci s westgate.
Nebo pokud to máš na drifty a máš to postavený že od startu to nahrne všechno co to umí - řeknu jeden bar, pak např ve 4tis ot. zasáhne westgate a motor od 5000ot umírá a dál se nic neděje ...
Druhá věc je jaký je kompresní poměr ve výsledku?
Potom záleží jak velké turbo máš?
Mě se líbí jak to má kamarád, komprese 8,3:1 (zbytečně málo, chtělo by to tak 9:1), předimenzované turbo, myslím něco jako gt35 nebo 40 od garettu, měkkčí předstih, nějakách 16" před Hú a vysoký tlak 1,8bar

cca 580ps

Záleží na co tu turbo stavbu chceš používat, zda chceš aspoň částečně plynulý náběh a nebo teď všechno a pak už nic
Jinak ti doporučím Karla Bouru, který je oficiání zástupce EMU pro ČR. Má tuhle jednotku fakt v malíčku, má profi brzdu a mapu ti udělá v rámci možností daného železa... on ti i řekne co tomu chybí, nebo co je potřeba udělat. Připrav si tak cca 15tis a jeden den volna na brzdě...
Pak zažiješ velké zklamání a budeš to ještě tak 5x předělávat, pokud ten motor zvládne ten den na brzdě
