Napsal: pát 10.06.2016 07:43
Ahoj
Chlapi, mám takovej problém s výkonem mé E46.
Začlo to tak, že jsem ráno nastartoval a já se nedokázal dost dobře rozjet. Vzhledem k tomu, že jsem musel chvátat,tak jsem pro rozjezd musel přidat razantně plyn a jedu. Auto děs, poskakoval jsem, nešlo to do otáček,ale tak nějak jsem doslova doskákal do práce.
Chovalo se to tak, že třeba jsem to vytočil na 3tis, přeřadil a nic nejedu, na plyn nereaguje, když už jsem stál tak se to chytlo a zase kus popojelo.Jakoby to furt chtělo chcípat. Tuším ze svítilo EML a protiprokluz.
Abych se dostal domu, tak jsem z nouze odpojil Váhu vzduchu - no a ono to od tý doby prostě jede. Výkon není,ale jezdím - nic nesvítí.
Otáčky mi příjdou na volnoběh malé odhad je 600 (INPA hlasí 725), ale pocitově pro rozjezd je to málo. OD spodu nebere vůbec, ale hlavně necítím ve vyšších Vanos. MOtor je prostě nevýrazný - jak v nějakým nouzáku a zapřaženej dvoukolák za mnou.
*************
Váha mě svedla na zcestí, takže jsem jí vyměnil za novu a nic. Diagnostika CArsoft a INPA nehlásí nic, v Shadow memory INPy něco je,ale nevím zda se toho držet je to něco ve smyslu sekundární rozvod vzduchu.
- vzhledem k tomu, že INPA nic nehlásí řekl bych, že by to mohla být nějaká hadice, někde jsem vyčetl u škrtící klapky. CO myslíte?
- Dotaz pokud vyčistím škrtící klapku, musím nastavovat na diag defaul hodnoty? (např. na VW jsem to dělat musel). Je to tady také potřeba, neví někdo zda to umí INPA a jak to v ní udělat ??
- poslední co mě napadá jsou čidla polohy výfukové, sací vačky. Už jsem je kdysy měnil a vím, že rozhodně když byly KO Vanos nebral, ale zase si říkám, že by to INPA hlásila.
Uvítám jakoukoliv radu či pomoc.
Díky
Chlapi, mám takovej problém s výkonem mé E46.
Začlo to tak, že jsem ráno nastartoval a já se nedokázal dost dobře rozjet. Vzhledem k tomu, že jsem musel chvátat,tak jsem pro rozjezd musel přidat razantně plyn a jedu. Auto děs, poskakoval jsem, nešlo to do otáček,ale tak nějak jsem doslova doskákal do práce.
Chovalo se to tak, že třeba jsem to vytočil na 3tis, přeřadil a nic nejedu, na plyn nereaguje, když už jsem stál tak se to chytlo a zase kus popojelo.Jakoby to furt chtělo chcípat. Tuším ze svítilo EML a protiprokluz.
Abych se dostal domu, tak jsem z nouze odpojil Váhu vzduchu - no a ono to od tý doby prostě jede. Výkon není,ale jezdím - nic nesvítí.
Otáčky mi příjdou na volnoběh malé odhad je 600 (INPA hlasí 725), ale pocitově pro rozjezd je to málo. OD spodu nebere vůbec, ale hlavně necítím ve vyšších Vanos. MOtor je prostě nevýrazný - jak v nějakým nouzáku a zapřaženej dvoukolák za mnou.
*************
Váha mě svedla na zcestí, takže jsem jí vyměnil za novu a nic. Diagnostika CArsoft a INPA nehlásí nic, v Shadow memory INPy něco je,ale nevím zda se toho držet je to něco ve smyslu sekundární rozvod vzduchu.
- vzhledem k tomu, že INPA nic nehlásí řekl bych, že by to mohla být nějaká hadice, někde jsem vyčetl u škrtící klapky. CO myslíte?
- Dotaz pokud vyčistím škrtící klapku, musím nastavovat na diag defaul hodnoty? (např. na VW jsem to dělat musel). Je to tady také potřeba, neví někdo zda to umí INPA a jak to v ní udělat ??
- poslední co mě napadá jsou čidla polohy výfukové, sací vačky. Už jsem je kdysy měnil a vím, že rozhodně když byly KO Vanos nebral, ale zase si říkám, že by to INPA hlásila.
Uvítám jakoukoliv radu či pomoc.
Díky