Stránka 1 z 1
Napsal: pát 03.06.2016 20:42
od lukepostulka
Zdravím,
tak jsem se konečně dostal u své E36 k výměně brzd vzadu za nové zimmermany a po projetí jsem zjistil, že pravé kolo drhne a je horké, kdežto druhé je vlažné. Když jsem auto zvedl tak se s kolem dalo hýbat jen s obtížema.
Třmeny jsou měněné nedávno, vodící čepy kloužou jak na másle. Co mě zaráží je dráha na kotouči, která je o cenťák užší než na druhé straně. Brzdy jsem rozebral, vyčistil, namazal, dal je na auto a dělá to furt. Čím to může být?
Btw. se starýma brzdama bylo všechno v pohodě.
Napsal: pát 03.06.2016 21:11
od paveld
Přidřený pístek v brzdiči
Napsal: sob 04.06.2016 07:50
od Foldas
taky to vidím na pístek
Napsal: sob 04.06.2016 10:20
od lukepostulka
To je divné ty brzdiče jsem měnil právě kvůli toho nedávno. No nic koupím nový píst a těsnění a dám vědět.
Napsal: sob 04.06.2016 13:08
od MattyX
Výměna za druhý údajně v lepším stavu je k ničemu, když repas sada s pístkem stojí do 400kč

Napsal: sob 04.06.2016 15:31
od lukepostulka
Jasně když bych to vyměnil a viděl že to nefunguje tak repasuju hned, ale fungovaly bez problému proto mě to trochu zaskočilo
Napsal: pon 06.06.2016 08:10
od paca
měnil jsi i hadice od brzdičů?
Napsal: pon 06.06.2016 16:01
od lukepostulka
Chtěl jsem ale nevšiml jsem si že vzadu jsou ty hadice 2 takže ještě doobjednávám. Myslíš že by to mohlo být hadicema?
Napsal: pon 06.06.2016 16:35
od Francis
lukepostulka píše:Jasně když bych to vyměnil a viděl že to nefunguje tak repasuju hned, ale fungovaly bez problému proto mě to trochu zaskočilo
Běžně se stává, že prachovka netěsní a pístek bodově orezne. S ojetými deskami a kotouči to funguje, koroze je vně vývrtu v brzdiči, ale po namontování nových desek a kotoučů a po zatlačení pístku dovnitř se dostane orezlé místo do těsnícího kroužku a pak to drhne, pístek se nevrací a brzdy s hřejí.
Hlasuju pro korozi na pístku a ne pro přicpanou hadici.
Napsal: čtv 14.07.2016 16:02
od lukepostulka
Aktualizace:
po sundání hadičky na zadním kole které lepilo a hřálo po výměně nových brzd jsem zjistil, že hadička je úplně KO, nešla skoro ani profouknout. Nevím čím to může být, jestli ten materiál vevnitř polevil, nebo se tam zasekla nějaká srajda, raději ani nechci vědět

každopádně po výměně nových hadiček brzdy fungují zase jak mají

Napsal: čtv 14.07.2016 16:23
od starML

Když se rozpadne to vnitřní opletení, tak pod tlakem z brzdového válce s posilovačem se brzdová kapalina do válečků v kolech ještě dostane. Ale vratné pružiny ve válečcích jsou slabé, aby ji vytlačili zpět.
Napsal: čtv 14.07.2016 17:07
od lukepostulka
Paráda to to vysvětluje

díky