Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: úte 22.03.2016 11:08
				od kubicek106
				Ahoj, jde o pěknou aplikaci, ke které tu není moc informací. Mám jí chvilku a pokud máte nějaké poznatky, zaujímavosti... Budu rád, když se semnou podělíte o zkušenosti. 
Používám k spojení D-Can kabel od uživatele ice-blade, protože s čínskou bluetooth mi to nešlapalo  
 
 
Aktuálně používám verzi 20.00
Jedna otázka hned na začátek, jaký je rozdíl mezi hmotností popela a sazí?
Protože cca 50g a 7g jsou dost rozdílné informace které mi to ukazuje  
 
 
Zkoušeli jste někdo odblokovat obraz DVD za jízdy?
 
			
					
				
				Napsal: úte 22.03.2016 17:43
				od xhans
				pouzivam uz pres rok, zatím jen ke cteni/mazaní  chyb a servisnich dat apod Funguje s  kabelem /ebay - Cina/ dobře. Parkrat jsem prohlidnul live data. DVD nemám, takže ti neporadim.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 24.03.2016 10:22
				od lulu991
				kubicek106 píše:Jedna otázka hned na začátek, jaký je rozdíl mezi hmotností popela a sazí?
Protože cca 50g a 7g jsou dost rozdílné informace které mi to ukazuje  
 
  
Su to dve rozlicne veci, ktore sa v DPF hromadia, popol su nespalitelne castice, ktore sa inak ako mechanickym cistenim z dpf nedostanu, takze sa tam hromadia a kvoli hromadiacemu sa popolu sa dpf v priebehu zivotnosti coraz rychlejsie zaplna a castejsie potrebuje regenerovat.
Sadze su tie castice, ktorych sa pocas regeneracie DPF auto zbavuje/vypaluje. Preto pocas regeneracie ti hmotnost sadzi zacne klesat a ked sa dostane na nulu je regeneracia uspesne ukoncena.
Inac, hodnota 50g popola je uz celkom dost, kolko mas najazdene km?
P.S. Tu som sa predsa o carly rozpisal pomerne dost rozsiahlo, takze nejake informacie o tom tu uz predsa len su 
 http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 8&start=15
 http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 8&start=15 
			
					
				
				Napsal: čtv 24.03.2016 23:30
				od starML
				Díky za vysvětlení - takže saze by teoreticky při regeneraci mohli vyhořet a vyletět ven. Tem sazím, kterým se to vyhoření nepovede nebo jsou pro sítko moc velké, z těch se stane popel, který snižuje kapacitu filtru. Ale ještě se pokus vysvětlit, jak ten systém pozná, co jsou saze a co je popel a ještě tomu v gramech?
			 
			
					
				
				Napsal: sob 26.03.2016 11:09
				od kubicek106
				lulu991 píše:kubicek106 píše:Jedna otázka hned na začátek, jaký je rozdíl mezi hmotností popela a sazí?
Protože cca 50g a 7g jsou dost rozdílné informace které mi to ukazuje  
 
  
Su to dve rozlicne veci, ktore sa v DPF hromadia, popol su nespalitelne castice, ktore sa inak ako mechanickym cistenim z dpf nedostanu, takze sa tam hromadia a kvoli hromadiacemu sa popolu sa dpf v priebehu zivotnosti coraz rychlejsie zaplna a castejsie potrebuje regenerovat.
Sadze su tie castice, ktorych sa pocas regeneracie DPF auto zbavuje/vypaluje. Preto pocas regeneracie ti hmotnost sadzi zacne klesat a ked sa dostane na nulu je regeneracia uspesne ukoncena.
Inac, hodnota 50g popola je uz celkom dost, kolko mas najazdene km?
P.S. Tu som sa predsa o carly rozpisal pomerne dost rozsiahlo, takze nejake informacie o tom tu uz predsa len su 
 http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 8&start=15
 http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 8&start=15 
najezd 210.xxx km a hlasí mi to kalsickou chybu životnost filtru (452A) 

 
			
					
				
				Napsal: sob 26.03.2016 11:31
				od lukepostulka
				smazat
			 
			
					
				
				Napsal: stř 30.03.2016 19:29
				od karaya1
				Ahoj, jaké hodnoty v parametrech u Carly mám nastavit na kontrolu DPF? Našel jsem toto:
Meria sa to v stojacom aute aj pri 2000rpm aj 4000rpm a maximalne pripustne hodnoty su vraj:
volnobeh - 65mbar
2000rpm - 150mbar
4000rpm - 250mbar
po ich prekroceni by ti riadiaca jednotka mala zahlasit problem s DPF.
Ale žádný parametr v mbar tam nevidím.
Díky za radu
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 31.03.2016 13:49
				od kubicek106
				karaya1 píše:Ahoj, jaké hodnoty v parametrech u Carly mám nastavit na kontrolu DPF? Našel jsem toto:
Meria sa to v stojacom aute aj pri 2000rpm aj 4000rpm a maximalne pripustne hodnoty su vraj:
volnobeh - 65mbar
2000rpm - 150mbar
4000rpm - 250mbar
po ich prekroceni by ti riadiaca jednotka mala zahlasit problem s DPF.
Ale žádný parametr v mbar tam nevidím.
Díky za radu
Taky jsem hledal a nenašel tlak v mbar. jen v hPa  
 
 
Taky bych uvítal název diferenčního tlaku protože mě na E91 LCI 330D jsem nic nenašel  

 
			
					
				
				Napsal: pát 01.04.2016 07:45
				od lulu991
				Differential pressure across particulate filter...1 mbar = 1hPa 

 
			
					
				
				Napsal: pát 01.04.2016 17:28
				od kubicek106
				lulu991 píše:Differential pressure across particulate filter...1 mbar = 1hPa 

 
Tak já tam tuto formulaci přesně nemám  

   (motor - N57D)
 
			
					
				
				Napsal: úte 05.04.2016 12:29
				od lulu991
				Samozrejme moze sa to lisit od verzie (aku pouzivas?) a od pripojeneho motora, takze v tvojom pripade netusim ako sa to vola. Co tam mas podobne na vyber?
Ja to mam takto
			 
			
					
				
				Napsal: ned 17.07.2016 22:36
				od Kortys
				Carly 20.22 crack, je riskantní používat? Zkoušel někdo? Raději koupit?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 21.07.2016 16:19
				od johnyfly1
				tipujem ze na e36 s ads to fungovat nebude 

 
			
					
				
				Napsal: čtv 21.07.2016 16:23
				od Kortys
				Kortys píše:Carly 20.22 crack, je riskantní používat? Zkoušel někdo? Raději koupit?
Už jsem zakoupil.