Stránka 1 z 3

Napsal: pon 22.02.2016 16:19
od Set-ASP
Oboje je 3.0l a je to naprosto stejné auto i motor,jen počítačově uškrcené. Má s tím někdo zkušenost? Děkuji předem, za jakoukoliv radu..

Napsal: pon 22.02.2016 20:29
od BudVlad
Řídíci jednotka je stejná, ale software je jiný. Auto není naprosto stejné. Sací potrubí je jiné, koncový výfuk je jiný, převodovka je jiná, diferenciál je jiný, brzdy jiné atd.

Napsal: pon 22.02.2016 20:42
od Set-ASP
Děkuji mockrát za odpověď. A tím si si jistý,že je jiná převodovka atd? Oba jsou to 3.0l a v BMW mi řekli,že komponenty jsou stejné... Před faceliftem to bylo jiné,protože to byl 2.5l. Já mám 325i po face ale je to 3.0l uškrcený na 160kw... Chtěl bych z toho udělat zpět 330i (200kw)a prý stačí přehrát software a neměl by být problém... Ale pokud by byly komponenty jiné,tak bych se na to radši vykašlal,abych auto nezničil,co si o tom myslíš?

Napsal: pon 22.02.2016 20:46
od de-nitro
ze to znicis bych se nebal,spis ze to rozvrtas a prestane to fungovat

Napsal: pon 22.02.2016 20:48
od Set-ASP
Udělají mi zálohu a přijde tam originál software od BMW na 330i... Pokud by se něco rozvrtalo,tak to můžu bez problému vrátit...

Napsal: pon 22.02.2016 21:01
od BudVlad
325i má 3 litrový motor od modelu 2008. Převodovka je jiná, ale má stejné převod, 330i má kratší diferenciál. 325i má také menší spojku, která mi odešla po zvýšení výkonu.
Software z 330i se dá nahrát ale auto nejede. Musí to dělat někdo kdo tomu rozumí.

Napsal: pon 22.02.2016 21:05
od Set-ASP
Dělal by mi to kluk,co se tím živí... Ale ty radíš se na to tedy spíš vykašlat? Kolik Ti ta spojka vydržela?

Napsal: pon 22.02.2016 21:25
od BudVlad
Mě 330i software nahrával také kluk který se s tím živil a špatně to dopadlo. Nakonec mi to dělal DS Motorsport v Německu.
Já jsem kupoval 325i protože jsem všechny díly s 330i srovnal. Hodně věcí jako výfuk, diferenciál, brzdy i software bych měnil, tak jsem za to nechtěl vyhazovat peníze.
Spojka mi odešla asi v 40K, ale bylo to na okruhu. Teď tam mám SPEC kevlar. Diferenciál jsem tam dal 3.46, ale teď tam dávám LSD 3.64 (orig je 3.07)

Napsal: pon 22.02.2016 21:43
od Set-ASP
Hmm,takže samotný čip asi nemá cenu pokud bych nevyměnil hromadu věcí,jak řikáš... Tak to mě štve.. Má to teď 160 kw a já měl předtim 330 XD E46 a to jelo líp... Tadyto sice vytočíš,ale přijde mi,že by to ještě nějaký výkon chtělo :-(

Napsal: pon 22.02.2016 21:44
od BudVlad
Set-ASP píše: Ale ty radíš se na to tedy spíš vykašlat?
Určitě bych tě od toho nezrazoval, ale musíš být opatrný s tím softwarem. Také by jsi měl vyměnit sací potrubí za 3 stupňové. Já jsem kupoval 325i protože jsem si chtěl postavit lepší auto než 330i. Vyměnil jsem i kompletní podvozek za M3.

Napsal: pon 22.02.2016 21:54
od Set-ASP
Já nejsem zase takový kutil.Chtěl jsem jen zvýšit výkon,ale ty tomu evidentě perfektně rozumíš a já si koupil auto,abych se v něm nemusel vrtat,u E46 jsem dělal pořád něco a tohle je jako nové,má i M-paket a je to v plné palbě,akorát mě štvalo,že to tak nejede... Říct o 160kw,že je to zdechlí je asi kravina,ale chtěl jsem trochu víc... Ale pokud to provází takovéhle radosti,tak se na to asi radši vykašlu... Ale teď mě mrzí,že jsem nešel do té 330i :-( Nicméně Ti moc děkuju,za cenné rady,ikdyž jsi mě nepotěšil ;-)

Napsal: pon 22.02.2016 22:01
od BudVlad
Zvýšení výkonu se neboj, není stím problém a běžně se to dělá. Já jsem to všechno extra dělal protože je to můj koníček a chtěl jsem mít lepší auto než 330i.

Napsal: pon 22.02.2016 22:08
od Set-ASP
Jojo,to vidim,a taky jsi jedinej,kdo mi tu dokázal pořádně poradit a říci mi klady a zápory. Já miluju BMW a nikdy bych si už jiné auto nekoupil! Ale nejezdím s tím po okruhu,mám to na normální použití ( tím samozřejmě nechci říct,že jezdim jako člověk :-D ), ale ten výkon bych trošku větší ocenil. Takže řikáš,že když necham zvednout výkon na 200kw,tak by to mělo být vpoho? Samozřemě budu mít zálohu a pokud se něco podělá,nebo to nebude fungovat,tak tam tu zálohu nahrajou zpět a auto bude zase jako předtím,ne? Ještě jednou díky moc!

Napsal: pon 22.02.2016 22:12
od MMira
u 325i je dle meho nazoru vhodne zkratit diferak. tim se to vyrazne ozivi a hlavne je to jista vec, ne laborovani se SW, coz, jak poznamenal BudVlad, je alchymie.

Napsal: pon 22.02.2016 22:17
od BudVlad
Pokud nebudeš tejrat auto jako já tak se spojkou problém nebude. Sání měnit také nemusíš, 3 stupňové je tam kvůli krouticímu momentu v nižších otáčkách. Kratší diff tomu ale hodně pomůže. Ten 3.07 je asi největší problém.

Napsal: pon 22.02.2016 22:22
od Set-ASP
A kolik ten diferák vyjde?

Napsal: pon 22.02.2016 22:33
od BudVlad
Použitej najdeš na ňemeckým ebay. Stejný diff používá hodně modelů, takže se dá sehnat. Já jsem tam koupil z auta které mělo najeto 5 km. Bylo to z 335i, takže jsem musel měnit koncovku na kardanu.

Napsal: pon 22.02.2016 22:38
od Set-ASP
No a kolik tak stojí cca?

Napsal: pon 22.02.2016 22:45
od BudVlad
Ceny jsou různé, od 250 euro.

Napsal: pon 22.02.2016 22:55
od Set-ASP
Tak to jde! A co se tím zlepší? Bude pak fungovat ESP a kontrola trakce když to vyměníš? Omlouvam se za mojí ignoranci,nejsem takový nadšenec,jako ty :-)