Napsal: sob 23.01.2016 17:41
Ahoj
Zkracene:
Nekde mi z auta (11/95 323i) tece chladici kapalina, a mam podezreni na tesneni kolem senzoru hladiny v expanzce. Je to mozny, a pripadne muze tudy utyct prakticky cela napln? :/
Plna verze:
Auto ma v historii semtam naky prehrivani v kolonach, semtam lehky mizeni chladici kapaliny. Loni sel novej chladic kterymz to melo bejt, a od ty doby pohoda. Az do minulyho tejdne a vyletu na hory. Tam v pohode, druhej den po stani venku se zacalo po par KM z kopce prehrivat, takze odstaveni a zjisteni, ze je hladina v expanzce skoro na dne. Benzinka-G11 a destilka 1:1 a veslo se s polnim odvzdusnenim kolem 5L... :/
Ceska domu po dalnici v pohode, pod autem zadny fleky, zadnej kour z vejfuku, nic...
Pak naky jezdeni po meste, a najednou pod autem namodrala louzicka priblizne pod spodkem expanzky. Nebylo toho zas tak moc, tak sme si rek, ze domu par km dojedu a mrknu na to poradne (DEMENT...) a na jizni spojce najednou rucicka doprava, pred prvnim sjezdem uz svitila cervena a po doplachteni a zastaveni slabej prouzek pary zpod haubny. Stal sme tam jak kokot, tak po chvilce chlazeni sem zajel 200m dal kde se da stat jak beloch a sel obhlidnout skody. Hladina na dne, pod autem louzicka (do odkapovky to byl tak ctvrt litr) a leva spodni pulka motorovyho prosotru mokra od chladici smesi.

Musel sem pokracovat dal, tak sem se k nemu dostal az dneska, a po shozeni sani, hadic a chladice sem zadnou zasadni netesnost nenasel, hadice vypadaj v pohode, jen tesneni kolem snimace hladiny uz prakticky nebylo... Z chladice vyteklo jeste 1.5 litru (jen ten vypustak u chladice plus hadice)...

Muze to mit takhle rychlej prubeh kdyz jde jen o relativne malou netesnost (i kdyz pod velkym tlakem...)? Nebo tam toho bude vic?
Případně napadá vás někdo se zvedákem, kompresorem a ochotou na to mrknout?
Díky
Zkracene:
Nekde mi z auta (11/95 323i) tece chladici kapalina, a mam podezreni na tesneni kolem senzoru hladiny v expanzce. Je to mozny, a pripadne muze tudy utyct prakticky cela napln? :/
Plna verze:
Auto ma v historii semtam naky prehrivani v kolonach, semtam lehky mizeni chladici kapaliny. Loni sel novej chladic kterymz to melo bejt, a od ty doby pohoda. Az do minulyho tejdne a vyletu na hory. Tam v pohode, druhej den po stani venku se zacalo po par KM z kopce prehrivat, takze odstaveni a zjisteni, ze je hladina v expanzce skoro na dne. Benzinka-G11 a destilka 1:1 a veslo se s polnim odvzdusnenim kolem 5L... :/
Ceska domu po dalnici v pohode, pod autem zadny fleky, zadnej kour z vejfuku, nic...
Pak naky jezdeni po meste, a najednou pod autem namodrala louzicka priblizne pod spodkem expanzky. Nebylo toho zas tak moc, tak sme si rek, ze domu par km dojedu a mrknu na to poradne (DEMENT...) a na jizni spojce najednou rucicka doprava, pred prvnim sjezdem uz svitila cervena a po doplachteni a zastaveni slabej prouzek pary zpod haubny. Stal sme tam jak kokot, tak po chvilce chlazeni sem zajel 200m dal kde se da stat jak beloch a sel obhlidnout skody. Hladina na dne, pod autem louzicka (do odkapovky to byl tak ctvrt litr) a leva spodni pulka motorovyho prosotru mokra od chladici smesi.

Musel sem pokracovat dal, tak sem se k nemu dostal az dneska, a po shozeni sani, hadic a chladice sem zadnou zasadni netesnost nenasel, hadice vypadaj v pohode, jen tesneni kolem snimace hladiny uz prakticky nebylo... Z chladice vyteklo jeste 1.5 litru (jen ten vypustak u chladice plus hadice)...

Muze to mit takhle rychlej prubeh kdyz jde jen o relativne malou netesnost (i kdyz pod velkym tlakem...)? Nebo tam toho bude vic?
Případně napadá vás někdo se zvedákem, kompresorem a ochotou na to mrknout?
Díky