Stránka 1 z 2
Napsal: úte 29.12.2015 16:57
od tha32i
Ahoj,
na E91 predFL mam dva problemy, jeden s roletkou v kufru a jeden s klicem.
- Klic
druhym klicem nejde odemknout central pres dalku, musim pouzit klasicky ten klic co je schovanej v "mejdle", pak uz jde nastartovat normalne. Je to baterka v klici a nebo odeslo neco jineho?
- Roletka
pritelkyne vyndavala roletku z kufru, podarilo se ji ulomit zamek roletky na strane ridice. Viz prilozene foto. Tusite nekdo jestli to jde opravit a nebo musim koupit celou tu roletkou. Jsem myslel ze jsou tam imbusy ale po blizsim ohledani jsem zjistil ze to jsou nyty:(((
predem dik za odpovedi.
Napsal: úte 29.12.2015 18:07
od pavproch
mám taky e91 (sice poface, ale roletky jsou stejné) - koupil sem kdysi jednu použitou roletku na bmw vrakovišti v chotětově a dělal s ní nějaké (neúspěšné) pokusy o odlehčení, mj. i rozborku přes ty nýtky - když je odvrtáš, "rozpadne" se ti vnitřní mechnismus rola a už ho nikdy nedáš zpět dohromady, i kdybys ten prasklej díl (je to křehký zikral, taky mi to při rozborce prdlo) sehnal....
začni shánět "novou" roletku nebo jezdi bez ní (mám z výroby zatmavená skla od B sloupku, takže už asi 3 roky jezdím bez ní - kvůli úspoře hmotnosti - je to dobrých 15 kilo, které s sebou nevozíš...
Napsal: úte 29.12.2015 18:16
od tha32i
to jsem si neco takoveho mohl myslet...na kolik te vysla ta z vrakace?
Napsal: úte 29.12.2015 18:18
od pavproch
myslím že trojku nebo třiapůl +DPH
Napsal: úte 29.12.2015 21:08
od Fx
Jestli ti nefunguje DO v klíči, tak bych jako první šel po diversity + kabeláž do 5. dveří. Baterka v klíči to taky být může. Pokud máš Comfort Access, tak se baterka mění poměrně jednoduše a můžeš si to vyzkoušet.
Napsal: úte 29.12.2015 22:48
od matiz
Ja to pochopil ze jeden jde a druhy ne, jestli je to tedy tak, tak v tom pripade by si dovolil diversity vynechat -)
Napsal: úte 29.12.2015 22:49
od Fx
Aha, já zas přehlídl to slovo "druhý". Ale i tak záleží na tom, čemu říká "první"

Napsal: úte 29.12.2015 23:08
od vita11
pavproch píše:kvůli úspoře hmotnosti - je to dobrých 15 kilo, které s sebou nevozíš...
podle ETK 8 kg ... což je u auta vážícího 1,7t docela zanedbatelné

Napsal: stř 30.12.2015 02:15
od tha32i
Jak pise Matiz, klic co pouzivam denne jede, druhej co jsem mel rok v supliku DO nejede, startovat jde. Takze diversity to urcite nebude.
Confort access asi nemam...jak to poznam?
Napsal: stř 30.12.2015 11:16
od ugurundu
Jestli je to originalni klic, nemas doma nejakou bezdrat nabijecku?
kartacek / mobil?
Jinak klic by se ti mel nabijet i v aute.
Ale je mozny ze ti ta baterka totalne zdechla.
Pak jestli ji mas pajenou, tak najit nekoho kdo to umi upravit.
Napsal: stř 30.12.2015 11:48
od tha32i
Jj je to origo klic, bezdratovou nabijecku nemam. Jel jsem snim 2 x 1hodinu a DO nefunguje. To me asi tolik netrapi, spis bych mel rad jistotu ze tim klicem pokazde nastartuju, I kdyz bude baterka KO.
Napsal: stř 30.12.2015 13:15
od Fx
Tuhle jistotu nemáš ani když je baterka OK. Jsou to oddělené okruhy, tj. DO nemá vliv na startování. Jediné, co je společné, jsou data v transpondéru (týká se aut se systémem CAS), která zabezpečují startování a spárování klíče s DO.
Napsal: stř 06.01.2016 07:50
od alfonzo
Já mám taky problém s jedním klíčem jak popisuje zakladatel tématu. Dal jsem novou baterii, DO fungovalo, po týdnu začalo na stisk občas nereagovat na stisk tlačítka. Po měsíci už jsem odemykal klíčem. Dal jsem tu samou baterii do náhradního klíče a DO funguje parádně už 2 měsíc.
Na kolik by vyšlo udělat nový klíč na E90 FXi?
Napsal: stř 06.01.2016 14:16
od Fx
Poslal jsem zprávu...
Napsal: pon 01.02.2016 17:01
od uhlirek
dotaz:
koupil jsem E91 2007 s dvěma klíči. Podle majtele je druhý klíč orig. z BMW, ale nenaprogramovaný.... mně se to zdá divné... Je to možné? A jak lze druhý klíč naprogramovat? je na to finta nebo jen s diagnostikou?
Díky za rady
uhlirek
Napsal: pon 01.02.2016 17:08
od Fx
Že je klíč nenaprogramovaný je blbost (pokud je to originál z BMW), z výroby přijde naprogramovaný a jediné, co se musí, je jednou s ním nastartovat, aby fungovalo i DO. Co jsem ale už viděl, že v autorizáku po ztrátě jednoho klíče majitel nechal zablokovat v jednotce všechny ostatní klíče. Pak ztratil i ten jeden, co měl, a ani objednaný klíč nefungoval, protože mu zablokovali chytře i klíče, které od auta nikdy nebyly. Pokud teda máš ten klíč blokovaný, jde odblokovat (diagnostikou, a ještě ne každou). Každopádně čtečkou klíčů v BMW jde zjistit, jestli je naprogramovaný a jestli z něj vyčtou aspoň tvůj VIN. Protože mejdlo klíč je ze dvou kusů, ani podle toho, že sedí planžeta do zámku, nejde říct, že je zbytek (elektronika) od tvého auta.
Napsal: pon 01.02.2016 17:49
od matiz
Klice ktere nebyly nikdy pouzite by nemely jit zablokovat. ja to nezkousel, zkouset nebudu, ale nemely by se nastrojem z autorizaku zablokovat nevyrobene klice. "jinym" nastrojem to jde a kamosovi se to podarilo, klik klik klik a byl v prdeli jak bata s drevakama. Nastesti to bylo ve stare e46, takze ews ven programator, povolit a bylo.
Napsal: pon 01.02.2016 18:00
od Fx
V jedné verzi ISTA (už si nepamatuju, která to byla) byla chyba a šlo to.
Napsal: pát 05.02.2016 15:42
od filovo
ahoj dotaz kdyz jsme u klicu. v kastliku je nejake pouzdro ala jako na central.
Je k necemu urceno?
diky
Napsal: pát 05.02.2016 15:48
od Fx
Tohle je na nouzové nastartování s plastovým klíčem. I v něm je čip. Klíč se zastrčí do tohoto pouzdra a celé to přijde do slotu pro klíč v palubce.