Stránka 1 z 1
Napsal: úte 15.12.2015 12:10
od ruffus
Zdravím, odešla mi palivová pumpa na e36 325i. Vyměnil jsem ji za pumpu z vrakáče (dle popisu z M43). Obě bílé, ale samotné čerpadlo se malinko lišilo od té mojí. Teď auto po pár hodinách dlouho startuje, takže asi padá benzín, jinak jezdí normálně. Měly všechny pumpy vestavěný zpětný ventil a je tedy vadný, nebo exitují i pumpy bez něj? Díky
Napsal: úte 15.12.2015 21:25
od Foldas
netěsní ti někde v držáku v nádrži proto ti benzin padá
Napsal: stř 16.12.2015 14:13
od ruffus
Takže včera na cestu z práce už auto nastartovalo okamžitě a dneska ráno taky. Nevím na jakém principu ten ventil funguje, ale možná byl jenom uváznutý a už se propláchnul a rozchodil.
Napsal: stř 16.12.2015 23:20
od Maysner
benzinova pumpa v nadrzi zpetnej ventil pokud vim nema. Po otoceni klicku se ti natlakuje system a na liste drzi spravnej tlak. Pokud ne, je spatnej regulator tlaku paliva na liste. Nic v cerpadle. to po otoceni klicku vzdy spusti a natlaci listu. Problem muze byt v jezdeni s neustale prazdnou nadrzi. Uz n
u nekolika lidi jsem resil vynechavani ci shoreni cerpadla. Vzdy problem s permanentnim jezdenim s min jak 10l benzinu. Cerpadlo je chlazeny palivem, a bez nej hori
Napsal: čtv 17.12.2015 05:54
od Foldas
přesně tak čerpadlo je pouze motorek kterým protéká benzín. S tím natlakováním před startem u m50 je to sporné někdy natlačí někdy ne. Celý problém padajícího benzínu je v netěsnosti palivové soustavy
Napsal: čtv 17.12.2015 16:12
od ruffus
Tlumočím jen to, co jsem našel po internetu, a chtěl jsem se poradit jestli mám zkoušet ještě jinou pumpu. Každopádně problém zmizel, takže díky za účast.