Napsal: pon 07.12.2015 12:20
Zdravim vsechny!
Jsem asi 2 mesice vlastnikem e91 320d 120 kW, a jak s tim autem zacinam vic a vic "zit", tak jsem zacal objevovat problemy ktery to auto ma.
Nejzasadnejsim problemem se mi zda to, ze to auto si jezdi jak se mu zachce. Ve zkratce- nekdy se auto chova skvele, tahne krasne od 1800 otacek az do 4 tisic, bez jakyhokoliv ubytku vykonu, proste linearni zatah. No a nekdy se mi prave stane (posledni dobou je to snad porad), ze auto nastartuju a ten vykon ktery tam byl den predtim tam proste najednou chybi. Auto taky zrychluje, ale neni to tak citelny jako treba ten den pred. Proste ano, jede to, ale ne tak dobre jako to jelo.
Tuhle se mi stalo ze auto jelo skvele nekolik hodin, byl jsem ho vytahnout na projizdku, okresky zatacky atd, no a pak jsem na dalnici drzel petku pod plynem, tahlo to nadherne, pak jsem ten plyn na chvilku pustil kvuli autu predemnou, behem chvile jsem ho zaslapl znovu a auto jakoby uplne zmenilo charakter. Uz se mi nechtelo z-prakticky tech samych otacek pred pustenim- zrychlovat, ale slo to nahoru jen velice vlazne.
Tak a ted bych potreboval lehce poradit. Na diagnostice jsem s tim byl, nikde se nic nenaslo, tlak na railu je takovy jaky ma byt, vstrikovace jsou taky vsechny OK.
Podezreni mam na podltakovy ventil turba, nebo samotne turbo. Myslim ze problem bude v nem, jeste jsem zapomel napsat ze po ranu, kdyz je auto studene, mi docela solidne houka- tudiz je na odchodu....
Z nejakych zdroju jsem se docetl ze prave "turbo actuator"- neboli podtlakovy ventil by mohl zpusobovat tyhle chyby....
jeste doplnim ze auto je chiply, ale s tim jsem ho uz kupoval.
vzdy kdyz se to stane tak se na displeji NIC neukaze, zadna chyba
DPF vymeneno pred 20ti tisici km.
Nejake nazory?
Jsem asi 2 mesice vlastnikem e91 320d 120 kW, a jak s tim autem zacinam vic a vic "zit", tak jsem zacal objevovat problemy ktery to auto ma.
Nejzasadnejsim problemem se mi zda to, ze to auto si jezdi jak se mu zachce. Ve zkratce- nekdy se auto chova skvele, tahne krasne od 1800 otacek az do 4 tisic, bez jakyhokoliv ubytku vykonu, proste linearni zatah. No a nekdy se mi prave stane (posledni dobou je to snad porad), ze auto nastartuju a ten vykon ktery tam byl den predtim tam proste najednou chybi. Auto taky zrychluje, ale neni to tak citelny jako treba ten den pred. Proste ano, jede to, ale ne tak dobre jako to jelo.
Tuhle se mi stalo ze auto jelo skvele nekolik hodin, byl jsem ho vytahnout na projizdku, okresky zatacky atd, no a pak jsem na dalnici drzel petku pod plynem, tahlo to nadherne, pak jsem ten plyn na chvilku pustil kvuli autu predemnou, behem chvile jsem ho zaslapl znovu a auto jakoby uplne zmenilo charakter. Uz se mi nechtelo z-prakticky tech samych otacek pred pustenim- zrychlovat, ale slo to nahoru jen velice vlazne.
Tak a ted bych potreboval lehce poradit. Na diagnostice jsem s tim byl, nikde se nic nenaslo, tlak na railu je takovy jaky ma byt, vstrikovace jsou taky vsechny OK.
Podezreni mam na podltakovy ventil turba, nebo samotne turbo. Myslim ze problem bude v nem, jeste jsem zapomel napsat ze po ranu, kdyz je auto studene, mi docela solidne houka- tudiz je na odchodu....
Z nejakych zdroju jsem se docetl ze prave "turbo actuator"- neboli podtlakovy ventil by mohl zpusobovat tyhle chyby....
jeste doplnim ze auto je chiply, ale s tim jsem ho uz kupoval.
vzdy kdyz se to stane tak se na displeji NIC neukaze, zadna chyba
DPF vymeneno pred 20ti tisici km.
Nejake nazory?