Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Problém s turbem E91 320D

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
hodekO
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pon 07.12.2015 01:00

#1 Příspěvek od hodekO »

Zdravim vsechny!

Jsem asi 2 mesice vlastnikem e91 320d 120 kW, a jak s tim autem zacinam vic a vic "zit", tak jsem zacal objevovat problemy ktery to auto ma.

Nejzasadnejsim problemem se mi zda to, ze to auto si jezdi jak se mu zachce. Ve zkratce- nekdy se auto chova skvele, tahne krasne od 1800 otacek az do 4 tisic, bez jakyhokoliv ubytku vykonu, proste linearni zatah. No a nekdy se mi prave stane (posledni dobou je to snad porad), ze auto nastartuju a ten vykon ktery tam byl den predtim tam proste najednou chybi. Auto taky zrychluje, ale neni to tak citelny jako treba ten den pred. Proste ano, jede to, ale ne tak dobre jako to jelo.

Tuhle se mi stalo ze auto jelo skvele nekolik hodin, byl jsem ho vytahnout na projizdku, okresky zatacky atd, no a pak jsem na dalnici drzel petku pod plynem, tahlo to nadherne, pak jsem ten plyn na chvilku pustil kvuli autu predemnou, behem chvile jsem ho zaslapl znovu a auto jakoby uplne zmenilo charakter. Uz se mi nechtelo z-prakticky tech samych otacek pred pustenim- zrychlovat, ale slo to nahoru jen velice vlazne.

Tak a ted bych potreboval lehce poradit. Na diagnostice jsem s tim byl, nikde se nic nenaslo, tlak na railu je takovy jaky ma byt, vstrikovace jsou taky vsechny OK.

Podezreni mam na podltakovy ventil turba, nebo samotne turbo. Myslim ze problem bude v nem, jeste jsem zapomel napsat ze po ranu, kdyz je auto studene, mi docela solidne houka- tudiz je na odchodu....

Z nejakych zdroju jsem se docetl ze prave "turbo actuator"- neboli podtlakovy ventil by mohl zpusobovat tyhle chyby....

jeste doplnim ze auto je chiply, ale s tim jsem ho uz kupoval.
vzdy kdyz se to stane tak se na displeji NIC neukaze, zadna chyba
DPF vymeneno pred 20ti tisici km.

Nejake nazory?
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

#2 Příspěvek od TANN3R »

Tvoje auto má elektronickou regulaci, ne podtlakovou. A často tyhle problémy právě způsobuje.

Jediný způsob, jak zjistit kde je problém, aniž by si hned měnil díly za 10ti tisíce, je zajet na diag a zjistit podle live dat problém ve chvíli, kdy auto "nejede".
Odpovědět