Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW e36 325TDS pada do nouzového režimu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Hanz125
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: úte 17.05.2011 00:00

#1 Příspěvek od Hanz125 »

Ahoj lidi. mam problem že me TDSo jezdi v nouzovem režimu. Nejlepe se to projevuje kdyz jedu konstantní rychlostí a pak chci přidat třeba do kopce. Pedál reaguje asi jen do čtvrt polohy chodu a ekonoměr se zastaví na 10tce. Auto je skoro bez výkonu, prostě mi nedá dávku. Už jsem vyměnil váhu vzduchu, obě čidla teploty, čidlo na tlak turba, zrepasoval turbo, přetěsnil a seřídil čerpadlo, vyměnil 2x palivový filtr, podávací čerpadlo v nádrži, několikrát zkontroloval těsnost palivové soustavy i sací soustavy, vyměnil jsem řídící vstřik a zkontroloval těsnost všech ostatních, vyměnil přepadovky, rozebral jsem a zkontroloval celou motorovou kabeláž. Nic nepomohlo, dokonce jsem zkusil oblbnout davku evry modem. Evry mod ten nouzak jen zvyraznil. Do 3 tisic to jelo jak blazen a pak jako by mi nekdo slapl na brzdu. Taky jsem si zkoušel hrát s tlakem turba na westegatu a at jsem nastavil 1 bar nebo 1,5 baru tak to padalo uplne stejne. Už mě nenapadá věc která by to mohla dělat. kontroloval jsem i snimaci body na setrvaku pro cidlo otacek. Kat je vykuchanej. Egr jsem zkusol zaslepit. Bosch hlava na čerpadle taky facha pěkně. Startuje mi to jak za studena tak za tepla krasně. Davku paliva jsem zkousel v ruznych polohach ted mam nastavenou na 5 a předstih skoro na max. Nexistuje třeba nějaký seznam příčin nouzového režimu v TDSu? Porad te prosim, pripadam si uz jako blbec.
Odpovědět