Stránka 1 z 2
Napsal: pon 12.10.2015 20:21
od Bonber
Ahoj kluci,
dneska jsem na sveem ISu sahal na teplem bezicim motoru na hadice s vodou a byly tvrdy, to je spatnee ze ?
Napsal: úte 13.10.2015 04:53
od Foldas
Otázka je co podle tebe znamená tvrdé. je nějaký problém s chlazením?
Napsal: úte 13.10.2015 05:48
od Bonber
s chlazenim problem neni, jen mi kamos rikal, ze ty hadice musi byt mekky porad. A kdyz je to teply a bezi to tak nejsou.... Je to normalni ?
Napsal: úte 13.10.2015 05:50
od Bonber
Jinak tvrdé znamená, že se nedají zmáčknout. Fakt jen trochu, určitě ne tolik, jako kdyby byl motor studený a neběžel

Napsal: úte 13.10.2015 07:46
od Foldas
Když je kapalina zahřátá vždycky je v chladící soustavě vyšší tlak hadice tím pádem ztvrdnou. jestli není s autem problém nic neřeš
Napsal: úte 13.10.2015 10:04
od inspi1981
Asi dobrej kámoš

Napsal: úte 13.10.2015 12:51
od patras
Motory BMW (M42B18 urcite) pracuji s vyssim tlakem chladici soustavy nez bezny motory, proto jsou hadice tvrdy .. To by mel kamos odbornik vedet ne

Napsal: úte 13.10.2015 21:15
od Bonber
tak to jste mě uklidnili, on má právě taky e36 ale 328i a týpek co mu dělá auto tvrdil, že tohle bejt nesmí....
Napsal: úte 13.10.2015 21:42
od Kani
Asi slusnej oddil

Napsal: stř 14.10.2015 04:54
od Foldas
Borec chtěl asi vydělat snadný prachy

Napsal: stř 14.10.2015 05:57
od Bonber
No tomu kamosovi to ty hadice primo roztahuje, ze jsou nafoukly. To uz spravny ale neni ne?
Napsal: čtv 15.10.2015 02:12
od paveld
Pokud už za sebou nějaký roky maji, tak to klidně může být starou gumou
Napsal: čtv 15.10.2015 12:03
od Foldas
Opět jsme u toho jak moc to tlakuje. Tobě se může zdát že je to moc a ono to může být naprosto v pořádku. jestli není problém s chlazením topením neztrácí se voda motor běží normálně není co řešit. ja osobně bych pouze zkontroloval zatím vodní pumpu jestli nemá plastové lopatky blízko smrti
Napsal: čtv 15.10.2015 20:08
od Bonber
no já měl pumpu dělanou cca před 15 tis. km

Napsal: čtv 15.10.2015 20:53
od Kukace
Ja mam M43B18 a hadice pri ohratym motoru sou tvrdy jako sutr.Vrchni je horka a spodni studena.Ale takhle to uz jezdi aspon 15tis km co sem si toho vsiml a nic se nedeje zatim.Zacal sem to resit po vymene motoru kvuly tomu ze se mi ztracela voda(praskl blok),jakej byl stav predtim nevim.
Bracha v E39 2.3i ma hadice hezky mekky daji se vpohode zmackout,moje skoro vubec.Taky sem se na to ptal v nekolika servisech a prej ok.Takze asi to tak ma bejt,tezko rict...
Napsal: čtv 15.10.2015 21:46
od Bonber
dobre no, me se voda taky lehce ztraci ale to vim, ze je z chladice-jde to videt a musim sehnat novej. Nebudu to asi zatim resit, kdyz nejsou problemy...
Napsal: čtv 15.10.2015 23:27
od inspi1981
Tak to teda řeš, až ti praskne úplně, tak budeš v

Napsal: pát 16.10.2015 05:01
od Foldas
Jestli víš že ti chčije chladič tak ho vyměň
Napsal: pát 16.10.2015 05:53
od Bonber
dobre chlapi

a jak je to s fridexem ? mam tam cervenej na hlinikovy hlavy valcu. Je to spravnej nebo ne ? popř. jakej tam má být ?
Napsal: pát 16.10.2015 07:55
od paveld
Tak červenej tam 100% nepatří, to se leje třeba do fabie... má tam být modrej - g48