Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: pát 18.09.2015 21:13
				od _stalker_
				Po opravě domku olejového filtru mi po nastartování teče ze zátek které jsou na fotkách olej. Resil to tu už někdo?http://e36stalker.rajce.idnes.cz/Domek_filtru
			 
			
					
				
				Napsal: sob 19.09.2015 16:52
				od Francis
				Řešil. Výměnou celého filtrboxu.
Mám z M54, ten má zátky šroubovací a přetěsnitelné.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 19.09.2015 17:04
				od _stalker_
				M54 tam jde taky?? já jsem koukal na domky a v podstatě všechny R6 co byly v E36 tak maj stejnej domek s tím že ty M52 pak už maj taky ty zátky na imbus a závit mno. Ale to jsem vykoukal jen na internetu jaká bude realita to netuším zatim.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 19.09.2015 17:55
				od Francis
				M52 tam sice má imbus, ale přetěsnitelná zátka tam není.
M54 je rozměrově shodný, má navíc šroubení na teploměr oleje.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 19.09.2015 19:54
				od _stalker_
				Aha, tak já uvidím jak seženu ten domek z m54. Ale nejdříve rozdělám ten co tam je protože na jednom německém servru jsem našel, že pod tou zátkou co tam mám teď je o kroužek také.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 19.09.2015 21:28
				od paveld
				Tohle normálně přetěsnit jde, dělal jsem to předloni. Ta zátka nejde vyndat pouze u novějších M52 s plastovym víčkem filtru.
Jsou tam o kroužky a teď nevim jestli 22x3 nebo 24x3 (někde jsem se dočetl, že 22, jinde 24, koupil jsem oba rozměry, jen už nevim který to nakonec byl..)
			 
			
					
				
				Napsal: ned 20.09.2015 10:26
				od _stalker_
				Jo?? Super diky moc za fotku 

 jinak po rozdelání se tam mění ještě něco jineho nebo jen ty o kroužky??
 
			
					
				
				Napsal: ned 20.09.2015 10:31
				od paveld
				Jen kroužky, nic víc. A pak samozřejmě těsnění mezi blokem motoru.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 20.09.2015 10:37
				od _stalker_
				Motor je po kompletnim goucku a vse je pretesneno jen tohle se neudelalo a po radostnem oziveni se objevil olejovej kolac pod autem z tohohle prave... 

 doufam že to dam na autě uz nechci to znova rozebirat
 
			
					
				
				Napsal: ned 20.09.2015 10:41
				od MattyX
				Kdyby jsi chtěl ten domek z m54 tak jeden mám..
			 
			
					
				
				Napsal: ned 20.09.2015 10:45
				od paveld
				Na autě asi ne, bude lepší to sundat. Ale měl jsem to hotový max za 2 hodiny... 

 
			
					
				
				Napsal: ned 20.09.2015 11:01
				od _stalker_
				A co vsechno se musí sundavat?? Určitě musim sundat altik, ale co chladic a trubky na nej s vodou?
			 
			
					
				
				Napsal: ned 20.09.2015 11:16
				od paveld
				Stačí sundat altík a servo pumpu, chladič může zůstat.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 20.09.2015 11:58
				od _stalker_
				Ok tak já to nák zase vypustím a zkusím to opravit...
			 
			
					
				
				Napsal: ned 20.09.2015 12:14
				od paveld
				Nic vypouštět nemusíš, fakt stačí jen odsunout stranou altík a servo pumpu 

.
 
			
					
				
				Napsal: ned 20.09.2015 12:26
				od Francis
				Mě to na M52 vyšroubovat nešlo, zaoxidované po 400k km to bylo, protočil se imbus v měkké hliníkové zátce.
M54 má v zátce větší díru a na torx, jde to vcelku snadno.
Zkontroluj, zda ti nesákne hadice na VANOS, jak se s ní hne po letech, tak ztvrdlá ráda mívá mikrotrhliny.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 20.09.2015 12:36
				od _stalker_
				Ja myslel vypustit olej aspon z toho domku 
 
 
Tohle ještě žádné imbusy nemá, tam jsou takové kroužky co drží ty zátky. 
Jinak já takovou vymoženost jako je vanos vůbec nemám 
 
 
Ale koukal jsem a je tam zaslepka na tuto hadici do které by kdyžtak šlo nacpat čidlo.
 
			
					
				
				Napsal: ned 20.09.2015 12:55
				od Foldas
				Jde tam dát čidlo pro teplotu vody na budíky sám ho tam mám  

 
			
					
				
				Napsal: ned 20.09.2015 12:59
				od _stalker_
				Teplotu vody??
			 
			
					
				
				Napsal: ned 20.09.2015 16:32
				od Foldas
				Vezmeš to same čidlo co je v hlavě na teplotu vody a dáš jej místo ucpávky pak přes přepínací relé a tlačítko si můžeš zkontrolovat teplotu oleje přímo na budících a nemusíš dávat další budík na teplotu oleje