Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

330d 150kw chyba 4A63 EWS voda v motoru

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Paras_1
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 05.05.2010 00:00

#1 Příspěvek od Paras_1 »

Moc prosím o radu, dnes se mi stalo, že jsem projel velkou kaluží, a po té auto přestalo ject, cca asi po 10 metrech a teď nejde nastartovat. Rozdělal jsem sání a váhu vzduchu, vzducháč byl nacucaný vodou. Teď při startovaní jen cvaká, jako když je vybitá baterie, ale ta je v pořádku. Diagnostika vypsala chybu 4A63 EWS. Prosím o radu co s tím dělat.Děkuji
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Chyba 4A63 je EWS tampering protection. Je třeba synchronizovat plovoucí kód mezi jednotkou motoru a imobilizéru, nicméně pokud ti ani netočí startér, tak bude problém ještě jinde - v kabeláži ke startéru, zaseklý startér samotný, případně motorová kostra.
Paras_1
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 05.05.2010 00:00

#3 Příspěvek od Paras_1 »

Tak byla voda v motoru, zařadil jsem 5ku, roztlačil a pak normálně nastartoval. Po ujetí asi 20 metrů vystrříkl z vejfuku gejzir vody, asi tak 2 litry. ťeď se auto chová normálně, startuje a jede bez kuckání. Mohlo by tam být něco poškozeno? Raedši ještě vyměním olej.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

A jéje, tak to jsi měl asi vodu ve válci, teď je otázka, co to odneslo - ojnice, píst, klikovka...
euromen
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Děčín
Klubové ID: 2060
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od euromen »

no hochu, to nebyl dobrej nápad to zkoušet startovat. Kor když jsi měl vzducháč mokrej. Modli se ať se nic neohlo. Já taky nasál vodu, dostal jí ven přes svíčky, ale bohužel z ojnice byl už bumerang
Paras_1
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 05.05.2010 00:00

#6 Příspěvek od Paras_1 »

Když teď auto normálně jede tak by měla být ojnice OK ne? nebo se mám ještě něčeho bát? Tohle vylítlo z výfuku.
alfonzo
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: čtv 26.03.2015 01:00
Bydliště: Beroun

#7 Příspěvek od alfonzo »

Ty kráso, to máš teda štěstí že se tomu nic nestalo! :palec:
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#8 Příspěvek od Foldas »

Nějak se mi nechce věřit že to motor přežil
Paras_1
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 05.05.2010 00:00

#9 Příspěvek od Paras_1 »

Taky se mi tomu nechce věřit, z turba normálně stříkala voda. Hold starý dobrý motor. No uvidíme jak se teď auto bude chovat, ale zatím vše fungovalo, teda krom dálkáče, ten nějak zlobí.
Uživatelský avatar
blackjack
Registrovaný
Příspěvky: 1270
Registrován: sob 21.01.2012 01:00
Bydliště: Kozomín (Středočeský kraj)
Klubové ID: 3035

#10 Příspěvek od blackjack »

to muselo být ve výfuku tahle voda :D tím by si naplnil všechny válce a ještě by zbylo ;-)
Obrázek
Paras_1
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: stř 05.05.2010 00:00

#11 Příspěvek od Paras_1 »

Jo a ve světle jsem měl skaláru. :) ....motor zatím šlape, tak snad budu mít štěstí.
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY
Klubové ID: 2684

#12 Příspěvek od _milan_ »

motor se nemusel poškodit , před 6 lety mi na 330d 135kw 2002 , vtlačilo vt čerpadlo do motoru půl nádrže nafty a motor se tím zastavil.. nevěděl jsem o co jde a než mi docvaklo že v motoru je nafta tak jsem nastartoval.. žádná ojnice nebyla zohlá , koupil jsem pro jistotu druhý motor ,ale použil jen vt čerpadlo.. auto jezdí do těd včetně původního motoru ... prostě ještě kovářská poctivá práce.. aneb adolfovi sáně :D ;)
Odpovědět