Stránka 1 z 1

Napsal: úte 25.08.2015 10:44
od radekmini
Zdravím, mám dotaz ohledně motoru, který z těchto je lepší. Nyní mám E90 320d 120kW (M47) a mám možnost sehnat E60 530d r.v. 2006 170kW.

Je výhodnější vzít tu pětku, nebo zůstat u trojky? Jde mi především o poruchovost motorů a elektroniky.

Dík za rady a postřehy.

Napsal: úte 25.08.2015 15:00
od JaraX
trojka je po stránce elektroniky mnohem méně poruchová, skoro nikam nezatíká narozdíl od pětky, pětka je poruchové auto,
na trojce odchází zase spotřebák, ložiska, stahovačky, zámky,
ve výsledku bude servis trojky o něco levnější, ale dvoulitr je naprd, zrovna moji rodiče ho maj, odcházej hlavně turba, jinak to jde, ale je to drkocák a vezme si to stejně jak 330d, takže bych volil 330d, 335,
když už chceš naftu, na kratší trasy určitě radši benzína.

Napsal: úte 25.08.2015 15:08
od radekmini
Samozřejmě kdybych měl možnost benzinu, beru 330/335i nebo 530/535i.

Jenže je jich málo za hodně peněz (na mě) a v těch málo co jich je je ještě míň ve výbavě která za to stojí.

Napsal: úte 25.08.2015 16:30
od ROBi
Měl jsem jak e90 320d, tak teď mám 530xd a nesypalo se mi ani jedno, ani druhý. Pětka bude dražší už logicky, je to o třídu výš a je tam toho víc, co se může "vysypat", ale strašně záleží na konkrétním kuse. Chce to dobře vybrat.

Napsal: pon 31.08.2015 13:43
od Davyd
On ten 320d pojede o litr levněji než 330d...je fakt, že jestli žere auto 6 nebo 7 je už člověku asi jedno. Na 100 km je to 30 kaček, takže pokud nalítáš 20 tisíc Km ročně, 6 000 Kč doma. Tak si jen odpověz na otázku, jestli těch 6 kkč ročně za jízdní požitek stojí. Pokud ne, nekupuj ani dvoulitr, jsou úspornější auta :)

Napsal: pon 31.08.2015 13:51
od radekmini
Davyd píše:On ten 320d pojede o litr levněji než 330d...je fakt, že jestli žere auto 6 nebo 7 je už člověku asi jedno. Na 100 km je to 30 kaček, takže pokud nalítáš 20 tisíc Km ročně, 6 000 Kč doma. Tak si jen odpověz na otázku, jestli těch 6 kkč ročně za jízdní požitek stojí. Pokud ne, nekupuj ani dvoulitr, jsou úspornější auta :)
vypadá to tady snad jako vlákno, kde se řeší spotřeba?

Napsal: pon 31.08.2015 22:29
od qwer
Poruchovost... To dle mě nejde říct.. Narazíš na 320d která se bude sypat a 530d která bude držák a naopak..

Ale E60 a E90 jsou jiné auta, jiná jizda.. Měl by si vybírat podle toho co se Ti libí a v čem se ti jede líp.

Já osobně jsem chtěl 330d e90 ale nenašel jsem na normální peníz..Takže 320d 120kw a až bude čas tak chip na 150kw - to se uvidí na brzdě.. ( Vím, že to dlouho např. turbo nevydrží, ale jednou odejít musí :D )

a jinak když je tu nakouslá ta sptořeba.. Osobně jsem neviděl e60 ve 3litru s kterou by někdo jezdil pod 9litru..

E90 jsem moc neviděl ale já jezdím hoodně dlouhodobě za 7.5litru a je jedno jestli jedu po dalnici 130km/h nebo 180km/h ( v DE) - něco tam mám asi špatně.

Napsal: úte 01.09.2015 07:38
od TANN3R
Tak moje už chipnutá E60 s 3litrem a manualem jezdí pořád za 7. A to podle tankování, ne podle palubáku, tak tu nešiř bludy že 30d jezdí za 9+

Na druhou stranu E60 530d i E90 330d s automatem jezdí za 9l při mém stylu jízdy.

Napsal: úte 01.09.2015 07:39
od radekmini
qwer píše:E90 jsem moc neviděl ale já jezdím hoodně dlouhodobě za 7.5litru a je jedno jestli jedu po dalnici 130km/h nebo 180km/h ( v DE) - něco tam mám asi špatně.
Tak já jezdim 80% město + okresky a 20% dálnici a spotřebu mám 6,0 v 320d 120kW. A to i když jedu 8-110km/h, tak i 160-200km/h :D

Napsal: úte 01.09.2015 08:12
od spencer
Ahoj, mam doma obe dve tyto auta. S 320d e90 jezdi zena, ale neustale mi 530d e61 chce brat, je to proste pohodlnejsi a vetsi auto. Trojku mame pres 3 roky a je velmi spolehliva s velice prijemnou spotrebou, mam na ni najeto 210000km a zatim jen brzdy a praskla pruzina. Petku mam rok s 270000km a potkala me utrhla remenice, vymena asi na hodinu prace. Je samozrejme i vice vybavena, tudiz vetsi pravdepodobnost , ze se neco vysype.
Ale kdybych si mel mezi nima vybrat je jasna volba 5er i na ukor spotreby, to pohodli na cestach ti trojka neda.

Napsal: úte 01.09.2015 10:58
od radekmini
spencer píše:Ahoj, mam doma obe dve tyto auta. S 320d e90 jezdi zena, ale neustale mi 530d e61 chce brat, je to proste pohodlnejsi a vetsi auto. Trojku mame pres 3 roky a je velmi spolehliva s velice prijemnou spotrebou, mam na ni najeto 210000km a zatim jen brzdy a praskla pruzina. Petku mam rok s 270000km a potkala me utrhla remenice, vymena asi na hodinu prace. Je samozrejme i vice vybavena, tudiz vetsi pravdepodobnost , ze se neco vysype.
Ale kdybych si mel mezi nima vybrat je jasna volba 5er i na ukor spotreby, to pohodli na cestach ti trojka neda.
Díky za jasnou odpověď :) a co se týče pocitu z jízdy?

Napsal: úte 01.09.2015 11:25
od matiz
Petka je vic komfortni, je to polykac dalnicnich kilometru, trojka manevrovatelnejsi, rychlejsi najezdy do zatacek, nehne se po predku (tolik).

Nicmene klidne mne ukamenujte, ale opticky je trojka memu citeni mnohem bliz nez e6x.

Napsal: úte 01.09.2015 21:24
od spencer
Je pravda, ze e90 se blizi vic designove novym modelum f a kruhace projizdi jako motokara. :)

Napsal: stř 02.09.2015 14:07
od _milan_
také mohu komentovat , měl jsem současně doma 320d 120kw e90 v manuálu najeto 3kila s tim jezdila moja za 5,3 přesněji nevim najela těch 1000-1200km na nadrž , a já jezdil e61 530d 170kw v paketu , za nějakých 7,2-7,4 měl jsem to po chipu a nešetřil jsem ji.. ted co mám je pro mě nejlepší varianta e60 535d lci , nežere a jede :D

Napsal: čtv 03.09.2015 05:22
od twigac
Teď mám čerstvě E91 318D M47 a jelikož jí měl předtím můj bratr asi dva roky a jediný co měnil tak spotřebák (kotouče,destičky) a dvouhmotu i s komplet spojkou. Najeto 300 tis. km..jinak s ní byl spokojen a bude kupovat F30 a proto jsem to od něj vzal a doufám že bude v poho zas pár let. Jinak spotřeba 5,5 dle palubáku.

Napsal: sob 05.09.2015 20:04
od qwer
TANN3R píše:Tak moje už chipnutá E60 s 3litrem a manualem jezdí pořád za 7. A to podle tankování, ne podle palubáku, tak tu nešiř bludy že 30d jezdí za 9+

Na druhou stranu E60 530d i E90 330d s automatem jezdí za 9l při mém stylu jízdy.
Je pravda, že já jsem se setkal jen s automatem, takže 9 litru není na automat blud při normální, mírně svižnější jízdě.

S manuálem se asi dá dostat na 7, to je pak o řidiči ale i o autě.
Viz. moje E90 120kw která jezdí za 7.5 pořad, a tady kolegy e90 která jezdí za 6 litru..

To je stejný jako když se řeší spotřeba VW TDI.. někdo 4.5, někdo 6, někdo 7, 8 a všechno stejný motory..

Napsal: sob 05.09.2015 23:14
od TANN3R
Jenže zrovna u mě to není ten případ, kdy se dá dostat na 7l. Když bych se snažil, šlo by určitě míň, ale na spotřebu nehledím, je to jen příjemný bonus. Nutno ale dodat že mám všechny vstřiky dělané pár tis. km zpět.

Pokud jde o poměr výkon/spotřeba tak se prostě 320d nevyplatí. Z vlastní zkušenosti vím, že mezi 320d a 330d v manuálu se stejným řidičem je rozdíl max 1l/100km, většinou míň.

Napsal: ned 06.09.2015 09:27
od JaraX
E90 je super auto, ale ty 2 litry stojí za prd, určitě bych nekupoval 320d, kultivovanost odpovídá traktoru, určitě když naftu tak aspon 6vál, třeba 325d.
nehlede na to že ty 6válce vydrží víc jak 4 válce.
rozdíl ve spotřebě minimální.

Napsal: ned 06.09.2015 11:54
od StanleY_
Čaute, mám v plánu vyměnit svoji 118d za 320xd (automat, 2010) z mého současného auta je slyšet šustění od motoru, mám podezření na rozvody. Tolik probíranej motor n47. Zajímalo by mě, jestli se od roku 11/2010 něco změnilo, jestli to už konečně vychytali. Díky

Napsal: ned 06.09.2015 12:13
od JaraX
nevychytali od roku 2008 je problém se všema motorama, obzvláště pak s N47, N47 je lepší vůbec nekupovat, když neumře na rozvody tak mu praskne blok