Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E90 320d vs. E60 530d
trojka je po stránce elektroniky mnohem méně poruchová, skoro nikam nezatíká narozdíl od pětky, pětka je poruchové auto,
na trojce odchází zase spotřebák, ložiska, stahovačky, zámky,
ve výsledku bude servis trojky o něco levnější, ale dvoulitr je naprd, zrovna moji rodiče ho maj, odcházej hlavně turba, jinak to jde, ale je to drkocák a vezme si to stejně jak 330d, takže bych volil 330d, 335,
když už chceš naftu, na kratší trasy určitě radši benzína.
na trojce odchází zase spotřebák, ložiska, stahovačky, zámky,
ve výsledku bude servis trojky o něco levnější, ale dvoulitr je naprd, zrovna moji rodiče ho maj, odcházej hlavně turba, jinak to jde, ale je to drkocák a vezme si to stejně jak 330d, takže bych volil 330d, 335,
když už chceš naftu, na kratší trasy určitě radši benzína.
On ten 320d pojede o litr levněji než 330d...je fakt, že jestli žere auto 6 nebo 7 je už člověku asi jedno. Na 100 km je to 30 kaček, takže pokud nalítáš 20 tisíc Km ročně, 6 000 Kč doma. Tak si jen odpověz na otázku, jestli těch 6 kkč ročně za jízdní požitek stojí. Pokud ne, nekupuj ani dvoulitr, jsou úspornější auta 

vypadá to tady snad jako vlákno, kde se řeší spotřeba?Davyd píše:On ten 320d pojede o litr levněji než 330d...je fakt, že jestli žere auto 6 nebo 7 je už člověku asi jedno. Na 100 km je to 30 kaček, takže pokud nalítáš 20 tisíc Km ročně, 6 000 Kč doma. Tak si jen odpověz na otázku, jestli těch 6 kkč ročně za jízdní požitek stojí. Pokud ne, nekupuj ani dvoulitr, jsou úspornější auta
Poruchovost... To dle mě nejde říct.. Narazíš na 320d která se bude sypat a 530d která bude držák a naopak..
Ale E60 a E90 jsou jiné auta, jiná jizda.. Měl by si vybírat podle toho co se Ti libí a v čem se ti jede líp.
Já osobně jsem chtěl 330d e90 ale nenašel jsem na normální peníz..Takže 320d 120kw a až bude čas tak chip na 150kw - to se uvidí na brzdě.. ( Vím, že to dlouho např. turbo nevydrží, ale jednou odejít musí
)
a jinak když je tu nakouslá ta sptořeba.. Osobně jsem neviděl e60 ve 3litru s kterou by někdo jezdil pod 9litru..
E90 jsem moc neviděl ale já jezdím hoodně dlouhodobě za 7.5litru a je jedno jestli jedu po dalnici 130km/h nebo 180km/h ( v DE) - něco tam mám asi špatně.
Ale E60 a E90 jsou jiné auta, jiná jizda.. Měl by si vybírat podle toho co se Ti libí a v čem se ti jede líp.
Já osobně jsem chtěl 330d e90 ale nenašel jsem na normální peníz..Takže 320d 120kw a až bude čas tak chip na 150kw - to se uvidí na brzdě.. ( Vím, že to dlouho např. turbo nevydrží, ale jednou odejít musí

a jinak když je tu nakouslá ta sptořeba.. Osobně jsem neviděl e60 ve 3litru s kterou by někdo jezdil pod 9litru..
E90 jsem moc neviděl ale já jezdím hoodně dlouhodobě za 7.5litru a je jedno jestli jedu po dalnici 130km/h nebo 180km/h ( v DE) - něco tam mám asi špatně.
Ahoj, mam doma obe dve tyto auta. S 320d e90 jezdi zena, ale neustale mi 530d e61 chce brat, je to proste pohodlnejsi a vetsi auto. Trojku mame pres 3 roky a je velmi spolehliva s velice prijemnou spotrebou, mam na ni najeto 210000km a zatim jen brzdy a praskla pruzina. Petku mam rok s 270000km a potkala me utrhla remenice, vymena asi na hodinu prace. Je samozrejme i vice vybavena, tudiz vetsi pravdepodobnost , ze se neco vysype.
Ale kdybych si mel mezi nima vybrat je jasna volba 5er i na ukor spotreby, to pohodli na cestach ti trojka neda.
Ale kdybych si mel mezi nima vybrat je jasna volba 5er i na ukor spotreby, to pohodli na cestach ti trojka neda.
Díky za jasnou odpověďspencer píše:Ahoj, mam doma obe dve tyto auta. S 320d e90 jezdi zena, ale neustale mi 530d e61 chce brat, je to proste pohodlnejsi a vetsi auto. Trojku mame pres 3 roky a je velmi spolehliva s velice prijemnou spotrebou, mam na ni najeto 210000km a zatim jen brzdy a praskla pruzina. Petku mam rok s 270000km a potkala me utrhla remenice, vymena asi na hodinu prace. Je samozrejme i vice vybavena, tudiz vetsi pravdepodobnost , ze se neco vysype.
Ale kdybych si mel mezi nima vybrat je jasna volba 5er i na ukor spotreby, to pohodli na cestach ti trojka neda.

také mohu komentovat , měl jsem současně doma 320d 120kw e90 v manuálu najeto 3kila s tim jezdila moja za 5,3 přesněji nevim najela těch 1000-1200km na nadrž , a já jezdil e61 530d 170kw v paketu , za nějakých 7,2-7,4 měl jsem to po chipu a nešetřil jsem ji.. ted co mám je pro mě nejlepší varianta e60 535d lci , nežere a jede 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 366
- Registrován: pon 14.07.2008 00:00
- Bydliště: ceska lipa
- Kontaktovat uživatele:
Teď mám čerstvě E91 318D M47 a jelikož jí měl předtím můj bratr asi dva roky a jediný co měnil tak spotřebák (kotouče,destičky) a dvouhmotu i s komplet spojkou. Najeto 300 tis. km..jinak s ní byl spokojen a bude kupovat F30 a proto jsem to od něj vzal a doufám že bude v poho zas pár let. Jinak spotřeba 5,5 dle palubáku.
Je pravda, že já jsem se setkal jen s automatem, takže 9 litru není na automat blud při normální, mírně svižnější jízdě.TANN3R píše:Tak moje už chipnutá E60 s 3litrem a manualem jezdí pořád za 7. A to podle tankování, ne podle palubáku, tak tu nešiř bludy že 30d jezdí za 9+
Na druhou stranu E60 530d i E90 330d s automatem jezdí za 9l při mém stylu jízdy.
S manuálem se asi dá dostat na 7, to je pak o řidiči ale i o autě.
Viz. moje E90 120kw která jezdí za 7.5 pořad, a tady kolegy e90 která jezdí za 6 litru..
To je stejný jako když se řeší spotřeba VW TDI.. někdo 4.5, někdo 6, někdo 7, 8 a všechno stejný motory..
Jenže zrovna u mě to není ten případ, kdy se dá dostat na 7l. Když bych se snažil, šlo by určitě míň, ale na spotřebu nehledím, je to jen příjemný bonus. Nutno ale dodat že mám všechny vstřiky dělané pár tis. km zpět.
Pokud jde o poměr výkon/spotřeba tak se prostě 320d nevyplatí. Z vlastní zkušenosti vím, že mezi 320d a 330d v manuálu se stejným řidičem je rozdíl max 1l/100km, většinou míň.
Pokud jde o poměr výkon/spotřeba tak se prostě 320d nevyplatí. Z vlastní zkušenosti vím, že mezi 320d a 330d v manuálu se stejným řidičem je rozdíl max 1l/100km, většinou míň.