Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e90 330xd
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
osobně je lepší se xdrivu vyhnout, i ten zadek vyjede poměrně hodně, pokud vyloženě nebydlíš v horách tak se na to vykašli
- přední a zadní difer je klasika a neodchází
- mezinápravovej je elektronicky řízená spojka, ten odchází poměrně často, od nastaovacího motorku, přes snímací čidlo až po spojku, cena opravy 3-20k,
- je duležitý měnit v tom diferaku olej
- xdrive má horší jízdní vlastnosti na suchu, je takový "uskákaný" když se svezeš se stejnym autem bez xdrive tak je to 100 a 1
- xdrive má dražší podvozkové díly
- xdrive více žere o cca 1-2 litry
co se servisu týče tak dle mé prace se objeví 1-2 závady xdrivu za 100tkm.
- přední a zadní difer je klasika a neodchází
- mezinápravovej je elektronicky řízená spojka, ten odchází poměrně často, od nastaovacího motorku, přes snímací čidlo až po spojku, cena opravy 3-20k,
- je duležitý měnit v tom diferaku olej
- xdrive má horší jízdní vlastnosti na suchu, je takový "uskákaný" když se svezeš se stejnym autem bez xdrive tak je to 100 a 1
- xdrive má dražší podvozkové díly
- xdrive více žere o cca 1-2 litry
co se servisu týče tak dle mé prace se objeví 1-2 závady xdrivu za 100tkm.