Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E90 - podvozek?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
JayFader
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: stř 19.10.2011 00:00

#1 Příspěvek od JayFader »

Pánové, zvažuju teď jednu 330i, která má celkem zajímavou výbavu, ale nemá M-Paket. Jaký je rozdíl u této verze, pokud má nebo nemá M-paket. Ani mi tak nejde o interiér jako o podvozek, jak moc je jiný? Díky.
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2232
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#2 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Svez se s tím a uvidíš. Co je pro jednoho OK, bude pro druhého uplně špatně. Záladní podvozek je takový .... pohodlný. A o 15mm výš než Mpaketový
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3908
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#3 Příspěvek od pavproch »

mám zkušenost pouze s "obyčejným" xDrive podvozkem (m-paketový nešel v roce 2011 nakonfigurovat s xDrive) - jezdil sem ho skoro 4 roky a byly to 4 roky špatně.... an což sem ale přišel až po montáži kW V1.... a nejsem sám, tohle se zcela čerstvě objevilo na e90post.com:
For any new XI owners still riding an OEM suspension...STOP!
BMWs are NOT supposed to handle like this!!! Invest in a suspension upgrade ASAP!!! ANYTHING is better than the OEM for XI.
Takže se (možná mylně) domnívám, že podobně tomu bude i s RWD podvozkem....

ALE, jak píše Víťa, každý sme jiný, někdo je na vdolky, jinej na hošany, takže platí - svez se s obyč i s m-paketovým, ideálně i s nějakým dodělávaným sníženým přitvrzeným a pak budeš teprvě vědět, esli vdolky nebo....... :twisted:
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2232
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#4 Příspěvek od vita11 Moderátor »

I u RWD to není uplně to, co jsem očekával od BMW ... spíš tak od Mercedesu.


Za nějakých 15-20 tis se tam dá dát kvaltiní podvozek charakteristikou podobný tomu Mpaketovému, takže i kdyby si koupil tento kousek a OEM podvozek se ti nelíbil, tak se to dá řešit
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#5 Příspěvek od BudVlad »

Auto jsem koupil s Mpaketem, ale jednu z prvních věcí co jsem měnil byly tlumiče za Bilstein a H&R stabilizátory. Postupně jsem vyměnil komplet nápravu za M3, je trochu širší ale všechny ramena tam padnou. S M3 nápravou se musí měnit i zadní tlumič a přední se musí upravit. Jediná vyjímka je zadni nejdelší tyč, kterou jsem také koupil ale nešla tam. Pužil jsem nastavitelnou Megan Racing. Péra jsem nechal Bilstain B14, protože M3 je těžší. Je také dobré použít M3 silentbloky zadní nápravnice. Podstatně to vylepši stabilitu v zatáčkách.
Obrázek
Odpovědět