Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E90 - podvozek?
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3908
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
mám zkušenost pouze s "obyčejným" xDrive podvozkem (m-paketový nešel v roce 2011 nakonfigurovat s xDrive) - jezdil sem ho skoro 4 roky a byly to 4 roky špatně.... an což sem ale přišel až po montáži kW V1.... a nejsem sám, tohle se zcela čerstvě objevilo na e90post.com:
ALE, jak píše Víťa, každý sme jiný, někdo je na vdolky, jinej na hošany, takže platí - svez se s obyč i s m-paketovým, ideálně i s nějakým dodělávaným sníženým přitvrzeným a pak budeš teprvě vědět, esli vdolky nebo.......
Takže se (možná mylně) domnívám, že podobně tomu bude i s RWD podvozkem....For any new XI owners still riding an OEM suspension...STOP!
BMWs are NOT supposed to handle like this!!! Invest in a suspension upgrade ASAP!!! ANYTHING is better than the OEM for XI.
ALE, jak píše Víťa, každý sme jiný, někdo je na vdolky, jinej na hošany, takže platí - svez se s obyč i s m-paketovým, ideálně i s nějakým dodělávaným sníženým přitvrzeným a pak budeš teprvě vědět, esli vdolky nebo.......

-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2232
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
I u RWD to není uplně to, co jsem očekával od BMW ... spíš tak od Mercedesu.
Za nějakých 15-20 tis se tam dá dát kvaltiní podvozek charakteristikou podobný tomu Mpaketovému, takže i kdyby si koupil tento kousek a OEM podvozek se ti nelíbil, tak se to dá řešit
Za nějakých 15-20 tis se tam dá dát kvaltiní podvozek charakteristikou podobný tomu Mpaketovému, takže i kdyby si koupil tento kousek a OEM podvozek se ti nelíbil, tak se to dá řešit
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


- BudVlad
- Registrovaný
- Příspěvky: 1206
- Registrován: pon 22.10.2007 00:00
- Bydliště: Budějce
- Klubové ID: 1841
Auto jsem koupil s Mpaketem, ale jednu z prvních věcí co jsem měnil byly tlumiče za Bilstein a H&R stabilizátory. Postupně jsem vyměnil komplet nápravu za M3, je trochu širší ale všechny ramena tam padnou. S M3 nápravou se musí měnit i zadní tlumič a přední se musí upravit. Jediná vyjímka je zadni nejdelší tyč, kterou jsem také koupil ale nešla tam. Pužil jsem nastavitelnou Megan Racing. Péra jsem nechal Bilstain B14, protože M3 je těžší. Je také dobré použít M3 silentbloky zadní nápravnice. Podstatně to vylepši stabilitu v zatáčkách.